Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Jezus Christus

Gestart door mandybrink, september 15, 2014, 10:40:02 AM

mandybrink

Een heel vreemde droom van mijn ex-man die hij 6 dagen terug heeft gehad. Hij droomde dat hij in een lokaal kwam waar een kennis van hem zich ook bevond. In het lokaal zag hij dat er een lijk lag van een vrouw, hij zag het maar wilde er verder geen aandacht aan schenken.
In dat lokaal was een deur en als hij deze opent ziet hij tot zn vreugde zijn moeder(zij is in 1997 overleden)
Hij riep haar zo van mama, mama!!!
Ze kijkt hem aan en zegt tegen hem, denk erom jongen, over 6 dagen komt Jezus Christus jou halen!
Mijn ex belde mij meteen om deze droom te vertellen en hoewel ik aardig overweg kan met sommige dromen kan ik deze toch helemaal niet begrijpen, het lijk dat lukt me nog wel maar die uitspraak van zijn moeder dat is voor mij een puzzel. Kan iemand mij hier mee helpen?
De 6 dagen zijn inmiddels om en hij leeft nog ;D Ik begrijp dat een moeder nooit deze voorspelling zou doen aan haar kind of wie dan ook maar hoe moet je het dan opvatten??

mvg, Mandy

Carla

Mijn spontane associaties.

Wat vertegenwoordigt 'Jezus Christus'? Ik denk dat je in die richting moet kijken. In ieder geval een keuze, een keuze voor mededogen, onvoorwaardelijke liefde, empathie enz, min of meer tegen de heersende moraal van die tijd in.

Het getal 6 heeft ook te maken met het maken van een keuze. Misschien is er iets in het leven van je ex waar hij over twijfelt, of zich niet duidelijk over uitlaat? En laat zijn droom zien dat het tijd wordt kleur te bekennen?

mandybrink

Een keuze, zeg je, er speelt al jaren iets bij mijn ex man wat met een keuze te maken heeft en waarvan ik vermoed dat deze droom daar zeer zeker mee te maken heeft.
Ik ben 9 jaar geleden benaderd door een kennis van mij die me spontaan vertelde dat mijn ex man zelfmoord zou plegen, dit had zij gezien in een visioen. Op een of andere manier geloofde ik haar meteen maar kon met de hele situatie uiteraard niets beginnen . Ik heb me er dan ook maar bij neer gelegd en er niet meer over gepraat. In 2007 kwam ik via via in contact met 2 helderzienden die mij ook spontaan het zelfde bericht gaven, hierop wilde ik dan toch meer zekerheid en besloot om met een foto van hem naar een parabeurs te gaan, 3 paragnosten gaven me het zelfde antwoord, ik heb niet gevraagd maar gewoon gezegd welke info ze mij mochten geven. Ook mijn dromen wijzen erop dat hij idd. voor die keuze komt te staan, mijn dochter is paranormaal en heeft me alles tot in details kunnen vertellen, het gaat hierbij om haar vader , ze heeft geen contact meer met hem , er is gewoonweg geen interesse van beide kanten. Ik vind het niet fijn om zulk pers. info op het internet te zetten maar het moet wel even want als ik nu duidelijkheid geef voorkomt dat een hoop gepuzzel.

Carla

Ik kan de droom wel plaatsen in de info die je geeft, maar uiteindelijk weet de dromer zelf (dus je ex-man) het beste of het hier om zou kunnen gaan of niet... Moeilijk onderwerp hoor.

Ik vraag me nog wel even af, is jullie dochter al een volwassen vrouw? Dat zou misschien die overleden vrouw kunnen verklaren, een relatie die al afgesloten is (geen contact, geen verbinding).

Dat zijn moeder in de droom die uitspraak deed vind ik niet zo heel gek, moeders staan in je leven vaak voor hulp, voorbeeld en steun e.d. Wat ik er zo uit lees was je ex wel verheugd zijn moeder te zien. Misschien mist hij haar en/of datgene waar een moeder symbool voor kan staan, en mist hij momenteel een gevoel van richting in zijn  leven.

mandybrink

Zijn moeder zal voor hem altijd een gemis blijven, ondanks dat hij haar nauwelijks zag omdat mijn ex van Italiaanse afkomst is en hij jaren geleden naar Nederland is geƫmigreerd. Mijn ex is een drinker, hij heeft onlangs 4 jaar thuis gezeten wegens een hernia maar is sinds kort weer aan het werk.
Hij is in de loop der jaren heel erg negatief geworden qua persoonlijkheid en gedrag.
Hij heeft nog 2 kinderen uit een vorig huwelijk maar ook daar heeft hij destijds het contact mee verbroken, gewoonweg geen interesse zoals nu ook met onze kinderen. Ik denk dus ook dat daar het lijk voor staat in zijn droom, het contact met onze kids is nog niet zo heel lang verbroken maar afgaande op de conclusie van mijn kinderen zie ik dit contact zich ook niet meer herstellen en ik denk dat hij er ook vrede mee heeft.  Mijn dochter die paranormaal is, is 15 jaar en het uitte zich al op 4 jarige leeftijd toen ze vertelde dat ze met haar oma(zijn mams dus ) gewoon kon praten.  Ik heb mn ex wel eens horen praten over zelfmoord en ook wat ik evt. moest doen als hij er niet meer zou zijn. Heb daarbij altijd geprobeerd hem op andere gedachten te brengen maar de laatste tijd heb ook ik geen contact meer met hem omdat de kinderen er niet meer heen willen.

Mikal

Hai,
Een wat late reactie maar toch wil ik mijn gedachten over deze droom ook eens laten gaan.

Allereerst denk ik dat als het om zelfmoord zou gaan, hij vanuit het Christelijke principe niet door Jezus Christus zou worden gehaald maar eerder door de duivel. Zelfmoord is not done vanuit het Christendom omdat alleen Jezus over leven en dood mag beslissen dus daar gaat het in deze droom denk ik niet om.

Hij bevindt zich in een (klas?)lokaal, heeft dus iets te leren, een les dient zich aan als hij de deur opent en door wil gaan.
Er bevindt zich ook een kennis van hem, hij heeft dus kennis van de zaken (lijken) die hij in zijn leven laat liggen maar daar geen aandacht aan wil schenken. Blijkbaar weet en ziet hij dus wel dat dit niet de beste manier is om hiermee om te gaan.
Het feit dat daar een vrouw ligt doet me denken aan vrouwelijke principes; zorgzaam, sociaal, kinderen op de eerste plaats wat hij dus laat liggen en geen aandacht aan schenkt.
Dat hij door Jezus Christus gehaald wordt doet me ook denken aan een soort opoffering of een offer die hij zou moeten brengen. 6 Dagen.... dagen geven een soort tijdsbestek aan waarin acties gedaan worden en waarbij de 6 aangeeft over welke richting dat dan gaat, zeg maar, wat hij zou moeten doen of naar welk doel hij toe zou moeten werken.

Ik heb even opgezocht wat God ook alweer de zesde dag schiep want daar moest ik ook aan denken; de mens, het mannelijke en vrouwelijke principe. Het is een soort evenwicht. Tevens de laatste dag voor de schepping compleet was en gevolgd werd door een rustdag. Aandacht geven aan datgene, waaronder dus ook de relaties die hij in zijn leven laat liggen en geen aandacht aan besteedt is wat de droom denk ik wil zeggen wat hij nu dient te leren.
Ik moet ook dan ook denken aan het nemen van zijn verantwoordelijkheid voor de lijken die hij laat liggen. Ook omdat zijn moeder dat zo benadrukt; denk erom jongen! Alsof zich er nu een kans voordoet om hier anders mee om te gaan en te leren daar wel aandacht aan te besteden. 6 staat ook voor harmonie, samenkomen of juist een definitieve breuk.
Maar het lijkt ook niet helemaal vrijwillig te zijn, het is net of hij geen keus heeft omdat hij gehaald wordt. Misschien is hij nu op een punt in zijn leven gekomen waarin hij het niet langer kan laten liggen maar het wel onder ogen moet zien?

Ik hoop dat je dit nog leest en er iets mee kunt? Wel een moeilijke situatie zo en ik hoop maar voor jou, je kinderen en je ex dat hij die deur door wil, of al is gegaan...