Weeklegging

Gestart door Tempelier, september 11, 2014, 14:55:00 PM

Tempelier

Hallo lieve mensen. Ik ben 61 jaar en chronisch (ongeneeslijk) ziek. Ik zat voor 100% in de WAO en 10 jaar gelden "spontaan" genezen verklaard.  Omdat de overheid de wet heeft gemanipuleerd om mij te kunnen discrimineren ben ik in verzet gegaan tegen het mij aangedane onrecht. Ik ben een Kruistocht begonnen tegen een corrupte overheid. Ik heb 6 rechtszaken gehad. De 1ste vier grandioos verloren, de 5de voor 50% gewonnen en het hoger beroep diende op 24 januari j.l. Tot op heden geen uitspraak gehad. De corrupte Rechtbanken staan nu met de rug tegen de muur en weten niet meer wat te doen om hun gezicht te redden. Ondertussen heb ik het zwaar en ga er bijna aan onderdoor. Mentaal ben ik sterk, maar fysiek ga ik snel achteruit. Ik ben verstoken van alle hulp ook juridisch (als je 1 zaak verloren hebt, laat de advocatuur je snel vallen). Vecht dus al 10 jaar alleen, maar heb altijd gezegd die zaak ga ik winnen.
Dit even in het kort mijn situatie. Ik trok de volgende weekkaarten. Munten Ridder (12), Zwaarden Koningin (13), De Hogepriesteres (2), Bekers Ridder (12), Zwaarden Ridder (12), Zwaarden Page (11), en de Keizerin (3).  Ik leef van dag tot dag, maar probeer positief te blijven. Ik ga ervan uit dat hoe slecht het je ook gaat, dan kan het alleen maar beter worden. Het is mijn geest die wil overleven en dat is mijn wilskracht om door te gaan tegen negatieve elementen.  Als jullie mij spiritueel willen steunen graag, ben heel benieuwd naar het verband, de volgorde van de kaarten.  Ik lach naar de wereld, omdat ik weet dat eens de dag komt dat de wereld zal terug lachen. Dank u voor het begrip.

dameblanche

welkom tempelier...

het valt me op dat je alleen kaarten van de grote arcana en hofkaarten getrokken hebt, en dan ook nog eens alleen ridders en een page...

ridders corresponderen met het element vuur of wel voor actie, beweging en vooruitgang.
de pages geven een springplank aan.

de situatie waar je in zit is je over het hoofd gegroeid, je houdt je alleen nog maar daar mee bezig, het is voor jou heel erg belangrijk je gelijk te krijgen, gezien en gehoord te willen worden, je hebt het gevoel dat je en niet gezien en niet gehoord wordt.
al dit vergt veel van je energie, die je eigenlijk beter aan jezelf zou kunnen spenderen.
verspilde energie, je vecht tegen een muur, blijft [blindelings] vechten, je weigert je er bij neer te leggen.
de 2 kaarten van de grote arcana zijn begin kaarten, dit is een situatie waarbij je vooral zekerheden buiten jezelf wilt  creeren. de zwaarden koningin staat voor rationele doeleinden na te streven.
daarbij ga je niks uit de weg, vol vuur ga je ertegen aan[ridders] de page geeft echter aan dat je iets in de lucht hebt gegooid waarvan je de conçequenties niet meer kunt overzien,  m.a.w. je bent je doel uit het oog verloren.
het doel is om in vrede met jezelf re kunnen blijven leven.
maar ik begrijp je wel volledig, laten we dat voorop stellen, maar op een gegeven moment strijd je alleen nog maar tegen  en met jezelf....