dagkaartjes soraya

Gestart door soraya, september 05, 2014, 18:28:36 PM

soraya

hoi

@yoga bedankt voor je duiding en mooie woorden !
de ooievaar is nog niet langs geweest maar ik denk ook echt niet dat dat nog lang gaat duren nu! jouw duiding klopte zeker ik had gister een heerlijke dag! en krijg zeker meer kracht ! heb lekker genoten van de laatste puntjes op de i zetten in huis zodat alles klaar is voor de kleine komt. wel alles lekker op mijn gemak gedaan. daarna met mn partner na zijn werk bij gyn geweest waar ik mijn laatste vragen stelde die ik nog had wat mij veel rust gaf en mij nog sterker maakte, ik ben nu echt klaar voor mijn bevalling ! savonds was het helaas iets minder met me erg moe last van mn benen teveel gelopen (stukje auto en ziekenhuis en in ziekenhuis lopen was net teveel, vorige week kon ik dit nog wel) maar afgezien daarvan een heerlijke dag gehad!

@ waterman ja dat is precies wat er nu gaande is. ik ben er helemaal klaar voor om mama te worden ! ik voel me zeker beperkt en dat is ook iets waar ik moeite mee (ben heel zelfstandig) heb maar inderdaad tis nog even en dan kan ik alles weer ! bedankt voor het kijken naar mijn kaartjes !

mijn kaartjes voor vandaag.

Slang + Ooievaar + Vogels = Kruis 
         Hart -      Vrouw -    Vogels 
            Ooievaar -     Boom 
                      - Wegen
MagicCard= Ruiter

Ik vond het eerste kaartje moeilijk te plaatsen gaat het hier nu om een vrouw die mij misleid of liegt en bedriegt? Of kan ik deze kaart dan beter zien als iets wat mij verwarde mijn beeld heft vertroebeld en in die zin bedroog/ misleidde?

Iets wat mij verwarring gaf wordt opgehelderd door een gesprek waardoor  er een einde komt aan de verwarring. (ik denk dat het hier om het gesprek met gyn van gister gaat)

Een gelukkige vrouw zorgt voor haar nest (nestdrang)

Een verandering laat nog even op zich wachten, dus gaan we gewoon nog even verder op het pad waar we al op liepen.

yoga

De slang kan ook een ondernemende dame zijn, of vrouw die alles aan het ondernemen is vr de ooievaar
Een eigen nestje aan het bouwen,
Hart staat open  spreekt liefde en vriendelijkheid uit
je wordt beetje ongeduldig van al dat wachten  :D

Liefs
Yoga

Sas-8314

de slang zie ik ook als verlangen ...
in jouw geval niet zo gek ;)

lekker genieten Soraya, komt allemaal ten goede van jou en het andere kleine wereldwonder ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

soraya

hoi

Gisteren rustig aan gedaan had wat meer last van mijn buik en was erg moe. Ben lekker met de kaartjes bezig geweest, voor de rest even niks.

@yoga bedankt voor de tip betreft de slang! beetje onrustig ben ik iig zeker voel vanalles en kan niet alles goed plaatsen, gaat het nu wel gebeuren of niet? die onzekerheid maakt me wat ongeduldig.

@sas ja zo kan je de slang ook zien dat hou ik ook zeker in mijn achterhoofd ! en genieten doe ik zeker ! vind het heerlijk om zwanger te zijn!

Boek + Ruiker + Ster = Beer
        Anker - Ring - Zonne 
                Hart - Tuin -
                  Lijkkist 
MagicCard= Vrouw

Een verassing die me gelukkig maakt en  een nieuw begin aankondigt, wat me kracht en zelfvertrouwen geeft en de moeder. (zou ik dan vandaag gaan bevallen? Dat zou inderdaad een hele leuke verassing zijn!)

Langdurige relatie die me erg gelukkig maakt.

Mijn hart openen naar mijn omgeving toe dus zeggen tegen de mensen om mij heen wat er op mijn hart ligt, die een einde aan een situatie maakt of een transformatie teweeg brengt.

Zou ik dan vandaag misschien gaan bevallen willen de kaartjes me dat vertellen? Ik ben erg benieuwd, voel me vandaag wel anders dan gisteren, de kleine is af en toe aan t wringen maar is verder erg rustig dat ben  ik niet gewend. Ik voel verder heel veel druk in heel mijn buik vooral onder. Ook heb ik meer last van harde buiken ook als ik rustig zit. Dus het zou kunnen…… spannend !!

Mocht het zo zijn dat ik vandaag ga bevallen dan kan het zijn dat ik even een aantal dagen niet op het forum kan komen omdat er dan erg drukke dagen aan gaan komen. Zodra het weer kan ben ik weer hier te vinden.

Liefs Soraya

yoga

Liefste soraya

Een kindje komt meestal onverwacht
Geen zorgen over wat je voelt de natuur heeft dit goed in elkaar gestopt
Je zal wel voelen wanneer de tijd er is...

Jouw kaartjes

Boek.   Ruiker.   Sterren beer

Neem een boek en ga heerlijk ontspannen,zoals je al zei de onwetendheid schrikt je beetje af maar dat is nergens voor nodig want je bent zo sterk als een beer
Je houvast is je man of vriend hij zorgt voor jouw met veel liefde
Geniet ervan

Liefs
Yoga

soraya

hoi,

De kleine wil er nog steeds niet uit dus ik wacht nog geduldig af tot de kleine er aan toe is om geboren te worden.
Ik heb best even een zwaar weekend gehad, heb heel slecht geslapen en dus even ook niet op het forum geweest, omdat ik te moe was.

Mijn kaartjes voor vandaag.

Lijkkist + Ring + Beer = Vogels
        Sleutel - Huis - Brief 
               Ruiter - Zonne
                  - Maantje 
MagicCard= Lijkkist

Het einde van een sterke verbinding wat verdriet met zich mee brengt.

Iets afsluiten in directe omgeving door een beslissing of nieuws

Nieuws krijgen wat licht werpt op de zaak door te luisteren naar gevoel.

Mc het einde van een situatie, iets wat eindigt, loslaten , afsluiten.

Liefs Soraya.

yoga

Nog even doorbijten je bent er bijna
:D
Je wil jezelf beetje beschermen en ook je kindje, het gaat nu beetje met up en downs
De gedachten doen ook mee
De oplossing is geen ongeduld maar rustig afwachten
Maar dat is niet makkelijk  :D

Voor je het weet is die kleine spruit daar

Liefs
Yoga

soraya

hoi lieve mensen,

Gisteren weer verplicht heel rustig aan moeten doen vanwege mijn rug en liep heel moeilijk. Waardoor ik niet veel heb kunnen doen dan rusten.

@yoga bedankt voor je duiding !

Vissen + Ring + Tuin = Slang 
         Muizen - Ruiker - Brief   
               Maantje - Kruis -
                       Maantje 
MagicCard= Vrouw

Zakelijk contract ivm groepen mensen (ik werk in de thuiszorg dus ik denk dat de groep mensen dan de doelgroep is waarvoor ik werk nl ouderen?) misleiden mij of verwarren mij?
Iets waar ik erg tevreden over was wordt mij ontnomen door nieuws of een een brief of een officieel document.

Werk eindigt door werk.

Zou ik mijn ontslag krijgen? Er is een reorganisatie gaande bij ons dus het zou kunnen dat ik bij de grote groep mensen ga horen die onslagen gaan worden. Door alle bezuinigingen in de zorg moeten er bij ons nl 450 mensen worden ontslagen! Dat is ontzettend veel de zorg gaat zo flink op de schop en de mensen die ons nodig hebben zijn hier de dupe van.

Mc vrouw gaat om mijzelf of een belangrijke vrouw in mijn leven.

Liefs Soraya

Sas-8314

hallo Soraya :)

het zou zo maar kunnen dat je idd ontslagen wordt,
als dit al gebeurd dan zal dit veranderingen met zich meebrengen,
maar de maan zegt mij ook dat jouw aandacht nu beter naar je eigen balans mag gaan,
wat er ook veranderd, uiteindelijk zal het je gelukkig maken,
onbewust weet je dat ook ...
Je hebt nu belangrijkere dingen aan je hoofd lieve dame !
ont-spannen :)

ik stuur je een extra zonnetje toe
volgens mij gaat het sterretje ook best snel komen nu :)
Je kindje voelt zich in ieder geval goed bij jou, dat is mooi denk ik dan ;)

waterman

Hoi Soraya

Volgens mij klinkt ontslag nu heel vervelend en er zit idd wel een kansje in. Maar gezien de kleine die heel snel op komst zal zijn is dat misschein zo vereveldn nog niet.
Je moet er in ieder geval niet over piekeren er zijn nu belangrijkere dingen.

Groetjes Waterman

yoga

Vissen + Ring + Tuin = Slang 
         Muizen - Ruiker - Brief   
               Maantje - Kruis -
                       Maantje 
MagicCard= Vrouw

We gaan ons niet concentreren op dat ontslag maar op dat kleine wondertje
;)
Er is een uitbreiding op komst maar dat wisten we al...nog beetje geduld
Laat jezelf verwennen en ga lekker ontspannen
Je gevoelens kunnen soms alle kanten opgaan dat is zo met die hormonen
Je bent er klaar voor om je kindje echt te knuffels

soraya

Hoi lieve mensen,

wat betreft mijn laatste kaartjes ik hou mij ook absoluut niet met mijn werk bezig mijn vriend en ik hadden al ingecalculeerd dat er een kans is dat ik bij de 450 ontslagen ga horen, tuurlijk vind ik dat dan erg jammer omdat ik mijn werk gewoon echt graag doe maar als ik ontslagen wordt heb ik alle tijd om aan ons kleintje te besteden iig zolang ik dan een ww krijg. verder ben ik met allerlei plannen bezig om vanuit huis te gaan werken waardoor ik en de opvoeding van ons kleintje lekker zelf kan doen maar toch voor inkomen kan zorgen vanuit huis. dus nee ik maak me niet druk om mijn werk, ik denk dat die kaartjes naar boven kwamen omdat ik wel denk dat ze op het werk nu toch wel een beetje hebben bepaald wie er blijven en wie niet.
super bedankt voor jullie mooie duidingen en lieve woorden !!

Vrouw + Zeisen + Toren = Wegen 
       Schip - Vrouw - Boom 
            Maantje - Vissen -
                       Lelie 
MagicCard= Sleutel

Vrouw die knopen doorhakt doordat ze overzicht op de siuatie heeft, wat leidt tot nieuwe mogelijkheden tot beweging.

Vrouw die in beweging komt groeit.

Weten wat je wil en hieraan werken door het verder uit te breiden mbv een ervaren en wijs persoon of iemand die vaderlijke steun geeft of mijn vader zelf.

Mc deuren sluiten om nieuwe te kunnen openen, de oplossing vinden.

liefs soraya

Sas-8314

volgens mij staat de sleutel voor de verlossing ;)
ben benieuwd hoe het met jou en het nieuwe 'wereld'wonder gaat :)

waterman

Daar zou Sas best wel eens gelijk in kunnen hebben.
Ook ik ben benieuwd.