Wie wil er een legging voor me doen?

Gestart door yoga, september 03, 2014, 12:20:43 PM

yoga

Hey lieve mensen...
Is er iemand die voor mij een tarot legging zou willen doen?
Ik wil graag ook beter leren kennen. Lenormand kaarten lukt  beetje
Maar de tarot ligt me beter, dieper...
Ik zou de volgende vraag willen stellen...
Wat brengt de toekomst?

Alvast bedankt
Yoga

yoga

Heb alvast geprobeerd

1.  Kelken koningin
2.  Zwaarden 2
3. Staven 5
4.  Staven aas
5. Pentakels ridder
6. Zwaarden aas
7. Kelken 7
8. Zon
9.  Hierofant
10. Staven 3

Ik sta op dit moment teveel te denken. Te staren
Mijn emoties zijn belangrijk om dit moment in mijn leven
Toch vind ik mijn evenwicht niet, ik wil iets niet onder ogen zien. Toch blijf ik geduldig, ik wil graag een balans bereiken, me beschermen tegen iemand. Probeer mezelf beter te begrijpen
Het verleden was zwaar met veel onzekerheid
Er lag veel druk en stress op mijn schouders
Heb veel nagedacht over de situatie, wil een nieuwe richting aan mijn
Leven geven.
Dat wil ik ook proberen maar het gaat traag en moeilijk, moet een beetje wakker geschudt worden
Doorzetten en blijven geloven in goede afloop niet in de tweestrijd blijven staan
We moeten allemaal keuzes maken, leren beslissingen maken en niet meer achteruit kijken
Er zijn mensen genoeg die willen of kunnen helpen, het is nu de juiste moment om nieuwe ideeën te bedenken
Niet te koppig willen zijn en hulp aanvaarden
Er zal iemand zijn hulp aanbieden en zo zal alles positief uitdraaien
Bouw op stevig fundament

Liefs
Yoga

hogepriesteres

De kaarten die jij gepakt hebt zullen vast goed zijn. Als je je goed geconcentreerd hebt, kan dat niet anders. Het moeilijkste is om de kaarten goed te interpreteren. Ik heb jou kaarten bekeken en ik zal je doorgeven hoe ik het zie. Ben benieuwd of je er wat mee kan.

1) Je bent intuïtief, gevoelig en je weet wat je wilt.

2) Het probleem is dat je heel goed weet wat je wilt en wat je tekortkomingen zijn. Je sluit je daar niet voor af. Je weet alleen niet goed hoe je dat moet veranderen.

3) Waar het probleem vandaan komt is dat er een gevecht in jezelf bezig is.

4) In het verleden had je me levensenergie.

5) Je wens/doel is dat de dingen uitkomen zoals jij het wil. Je hebt het een en ander uitgezet en de kaart laat zien dat je rustig vooruit gaat en dat het goed komt. Wat je zaait, zal je oogsten en er is gezaaid. Nu nog wachten op het resultaat.

6) Binnenkort moet je een knoop door gaan hakken. Azen symboliseren altijd iets nieuws en zwaarden staan voor strijd. Dit zwaard moet je uit liefde gebruiken en de knoop doorhakken.

7) Over jou vertelt de kaart dat er beproevingen en verwarring in je leven. De kaart laat ook zien dat je veel keus hebt en dat het goed is om jezelf in het licht te zetten.

8) Het is belangrijk om zelfvertrouwen te hebben en levenskracht.

9) Je hoopt dat je innerrlijke leraar je verdernkan helpen. Jij bent zowel de leraar als de leerling. Jij leert van anderen en anderen leren van jou.

10) De laatste kaart laat de uitkomst/ het vermoedelijke vloop zien. Dat is dat er groei en ontwikkeling gaat komen. De kaart duidt ook op reizen, eventueel in de geest.

yoga

Hey hogepriesteres
Bedankt voor je duiding

2. Ik weet idd niet goed hoe ik het allemaal
Moet aanpakken of hoe eraan te beginnen
5. Ik hoop dat alles wat ik zaai ga beginnen oogsten, het gaat hier vnl om gezondheidsproblemen waar ik een uitweg wil inzien komen
10. Groei en ontwikkeling mogen er graag komen, reizen weet ik niet direct door gezondheid is dat niet direct aan de orde of ik moet heel snel genezen, kan je daar iets van terug vinden?

Bedankt hogepriesteres voor je antwoorden

Liefs
Yoga

dameblanche

je bent een gevoelig persoon, echter je weet je intuitie niet [meer] te vinden, je probeert te handelen vanuit je hoofd, niet vanuit je hart, je vertrouwd je hart niet [meer]
komende vanuit een innerlijke strijd, kijk je nu uit naar een nieuwe poging, een nieuwe kan en ook willen handelen vanuit hernieuwde energie, dit is een hele goede begin kaart, echter zul je je hierbij de aandacht moeten gaan vestigen op het aarden, je zit te veel in je fantasie gezien de kelken 7
dit is echter niet gemakkelijk, het is een weg van vallen en opstaan.
je hebt echter voldoende energie om dit voor elkaar te krijgen, ook diverse mensen staan achter dit proces en kunnen je erbij helpen, mits je het ook duldt.
en hier ligt dan ook de valkuil, je vindt het moeilijk om zowel op rationele en emotionele wijze aan de slag te gaan, je durft geen hulp in te roepen van anderen, je twijfelt zowel aan je emotionele als je analystische vaardigheden..let wel stapje voor stapje kom je echter voorwaards...

hogepriesteres

Niet alles hoeft voor jou van toepassing te zijn. Dat reizen kan ook astraal of in dromen zijn, maar hoeft dus niet. Het is de bedoeling dat je eruit pakt waar je je in herkent. Er zijn veel verschillende betekenissen.

yoga

Bedankt Marianne
Inderdaad stapje voor stapje is al genoeg beter dan stilstaan denk ik dan

Weet je of ook een legging kan doen met alle tarotkaarten? En hoe gaat dit dan in zijn werk?
Liefs
Yoga

dameblanche

je haalt 2 dingen door elkaar, bij lenormandkaarten gaat het omde combinaties, bij tarotkaarten, het zijn er maar liefst 78, dus dat werkt even anders, gaat het om de plek waar de kaart ligt.

yoga

Ok bedankt al, de tarot is nog nieuw voor me

yoga

Welke legging zou jij doen ivm advies voor mijn gezondheid en eventueel oplossing?
Groetjes
Yoga

dameblanche

ik dacht dat we daar al aandacht aan hebben besteedt...

yoga

Vind alleen niet echt oplossing of beter heb nood aan positieve bevestiging op beterschap, na jaar in burnout te hebben gezeten, sorry

dameblanche

hoe komt het dat ik zo geestelijk en lichamelijk uitgeput ben geraakt, op al dit soort vragen weten we onbewust het antwoord al, het antwoord gebaseert op eerdere ervaringen en op ons gezond verstand.
de hoop, vaak tegen beter weten in ook de wensgedachte brengt juist de twijfels teweeg.
we weten het een, we hopen het ander, zodat mensen op zoek gaan naar hun antwoord via kaartjes.
zij willen wijsheid, maar diep in je hart weet je het antwoord, alleen de waarheid is niet altijd wat we willen horen.
ik zie dat aan de manier hoe je antwoord, je leest bepaalde leggingen niet helemaal, sluit je ogen ook voor antwoorden, want die staan er wel.
we zijn geniegd de schuld vaak bij anderen te leggen, het pleit ons vrij, we willen een eigen waarheid.
maar ook dat  zullen de kaartjes je niet kunnen geven.
je houdt alles in, jij slikt te veel, je slikt alles naar binnen en weigert je waarheidswoorden naar buiten te brengen.

yoga

Lieve Marianne
Misschien heb je wel gelijk dat ik de waarheid niet zie, maar ik geef daar niemand de schuld voor
Heb de leggingen al paar keer herlezen... Ik weet dat het veel geduld zal moeten hebben
Ik zou graag de waarheidswoorden naar buiten willen brengen met heel mijn hart. Maar welke zijn ze dan
Is het niet normaal dat we hopen op
Beterschap? Het isbwat het is nu en probeer te genieten van nu.
De waarheid zoek ik niet in de kaarten of elders. De waarheid zit binnenin me
Wat ik voel binnenin
Welke gedachten dat er zijn

Bedankt Marianne