kan iemand me helpen deze 13 kaarten legging?

Gestart door hoopvol, juli 28, 2014, 11:23:09 AM

hoopvol

Hallo,

is er iemand die kan helpen deze 13 kaarten legging te verduidelijken?

ring
                    lelie               zon              maantje
brief           boek               hart op PK   slang           sleutel
                  roede             boom            weg
                                        vogels

Ik heb namelijk een bericht verstuurd (zie brief) naar mijn ex-vriend met wie ik hoop nog terug samen te komen. heb antwoord gekregen op mijn berichten maar nog geen echte verduidelijking tast nog zowat in het duister(boek?)

kan iemand me wat verder helpen?

groetjes

dameblanche

hallo hoopvol,
je bent nog vol goede hoop, je bent immers nog verliefd op deze heer.
wat er onder je ligt, dus waar je op dit moment controlle over hebt is het feit dat toendertijd iets niet goed zat in jullie relatie, de boom geeft dit aan, hier is ook over gepraat geworden, het is geopperd, maar er is ook ruzie door ontstaan, althans meningsverschillen.
een en ander is niet uitgesproken kunnen worden.
d.m.v. hulp en ook inzichten zit je nu anders in je vel, je durft een en ander weer aan, toch zijn er onzekerheden, de maan is hier geen duidelijke kaart, dat jullie relatie weer op zal gaan bloeien.
de slang kijkt de verliefde pk aan, d.w.z. er worden leugentjes om bestwil vertelt, er zullen nog meer twijfels gaan ontstaan.
de weg is hier een advies kaart; de weg en de sleutel,durf een duidelijk standpunt te nemen, durf ook een duidelijke beslissing te nemen.
je laat een en ander te veel van die ander afhangen omdat je geen duidelijk standpunt in neemt!

hoopvol

Bedankt Marianne voor je duiding!
Sorry dat ik niet eerder antwoordde, was op vakantie.
Is inderdaad zoals je het zegt. heb ondertussen een duidelijk standpunt ingenomen om op hem te wachten en heb hem dat ook laten weten. Heb ondertussen ook reactie gekregen van mijn ex maar kan er niets uit opmaken hoe hij zich voelt. Hij spreekt in raadsels... Weet niet hoe dit zal aflopen maar mijn besluit staat vast.

Bedankt!!