Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Juno

Gestart door Nina, augustus 26, 2014, 17:02:16 PM

Nina

Nooit eerder heb ik met de planetoïde gewerkt, heb er ook totaal geen ervaring mee.
Zijn er mensen die met Juno of andere planetoïden werken? Wat is jullie ervaring?

Rowena1982

Juno in de horoscoop geeft een goede indicatie van de aard van het huwelijk en de partner die we nodig hebben en zullen krijgen. Niet de partner die we denken dat we willen (die worden geregeerd door Venus en Mars), maar degene die wij nodig hebben en waar we eigenlijk mee optrekken.

Die van mij klopt wel. ;-)
Ik heb Juno in 10 in Steenbok.

Mijn man is Steenbok (heeft er niks mee te maken volgens mij, maar vond het wel grappig), 10e huis staat voor werk en hij is wel de kostwinner zeg maar. :-)

Ik ben alleen nog een link aan het zoeken met de verwachtingen van mijn moeder. Volgens mij had het 10e huis met de verwachtingen van je moeder ook te maken....?? Gelukkig heb ik daar nog mijn hele leven de tijd voor om dat lekker uit te pluizen. ;-)

Warme groet,
Rowena