Dagkaartjes Jo (M)

Gestart door Galileo, augustus 14, 2014, 07:37:28 AM

Galileo

Weer veel te lang geleden, is kijken wat m'n 3 kaarten willen zeggen.

9/ruiker   14/vosje   21/berg

Wantrouwen, moeilijkheden i.v.m. een dame met persoonskaart van de ruiker?  Ik stel me wel vragen bij een bepaalde dame waar het contact mee verbroken is of ze wel eerlijk en correct naar mij toe geweest is.

yoga

mij doet het denken dat je je op de achtergrond wil houden op alles te laten gebeuren en te observeren
daar boven op je berg is het lekker veilig
maar best wel eenzaam...
dus kom maar stilletjes terug naar beneden
:)

liefs
yoga

Galileo

Bedankt voor je kijk Yoga!  Klopt wel aardig hoor je duiding, ik houd me een beetje gedeisd ja en kijk rustig toe wat er zoal rondom me gebeurd. :)  T' is daar misschien een beetje eenzaam maar dat went wel, bij tijd en stond zal ik wel is afdalen. ;)  Bedankt voor je mooie duiding!

dameblanche

de vos en de berg zijn negatieve kaarten, de ruiker verzacht deze kaarten weer.
je zegt een dame, die nog steeds in je hoofd blijft rondspoken, ondanks dat je haar uit je gedachten wilt zetten.
je wilt de kat eigenlijk uit de boom kijken, je zou willen dat je een eerlijk gesprek met haar gaat krijgen, maar de dame in questie voelt daar niks voor.
je blijft daarmee aan de kant staan...

Galileo

Bedankt voor jouw duiding Marianne, dat heeft er zeker van weg wat je aangeeft hoor.  Uiteindelijk ga ik van die dame afstand moeten nemen, het heeft er alle schijn van dat er toch nooit een gesprek van gaat komen om tot ophelderingen te komen.  Zo'n gevoel heb ik ook ja, dat die dame in kwestie er niet voor te vinden gaat zijn. Goed hoor Marianne!  Je eigen kaarten duiden blijft toch niet zo evident en zeker niet als je er even bent uitgeweest.  ;)

Galileo

27/Brief   13/Kindje   09/Ruiker

Een besluit nemen om een hele nieuwe start te nemen, deze beslissing ervaren als een geschenk.

yoga

Kaartjes met bepaalde vraag getrokken?

Galileo

Citaat van: yoga op augustus 15, 2014, 13:46:33 PM
Kaartjes met bepaalde vraag getrokken?

Neen, gewoon getrokken. ;)

dameblanche

het kind ligt hier centraal, de schoppenboer, de ridder van zwaarden, een donkere intelligente jongeheer, die zich weer open wil gaan stellen, brief, de schoppen 7, de argwaan, het leven voorwaarts willen leiden door achterom te willen blijven kijken, het heeft toch weer te maken met de ruiker, schoppen vrouw, zwaarden koningin.
maar ook weer zich open stellen door eigen doelstellingen te willen gaan naleven

Galileo

Klopt Marianne, ik begin me terug meer en meer open te stellen maar ergens blijft er zo'n beetje argwaan hangen waar ik komaf mee moet maken, ik ben er wel mee bezig maar het vergt veel oefening en soms steekt het nog is de kop op maar we geraken er wel. Ik ga me nu meer met m'n eigen dingen bezighouden en geen energie meer steken in personen waar de energie verloren gaat. Bedankt voor je duidelijke kijk!

Galileo

03/Schip   11/Roede   33/Sleutel

Een verandering aanbrengen in keurs waarbij ik me strijdvaardig opstel om een nieuwe start te gaan bewerkstelligen.

Sas-8314

welkom terug heer Galileo :)

03/Schip   11/Roede   33/Sleutel

getal 11 en dus ook 2 dualiteit en de eerste stap om ons te verbinden met iets/iemand buiten ons zelf.
de 11 zie ik als de wake up call
ook een meestergetal.
de keuze en het besef dat we zelf bepalen wat we scheppen,
maar daarmee dus ook zelf hier verantwoordelijkheid voor dragen.

:-*


what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

de roede, een strijdkaart, de klaveren boor, iemand die behoedzaam is, ook iemand die veranderingen in zijn doen en laten wil inbrengen.
het schip, de schoppen tien, in het nabije verleden neergesabeld maar niet heus, toch zul je de sleutel, de oplossing bij jezelf moeten zoeken.
je komt altijd in zulke situaties terecht, waardoor wordt je aangetrokken?
is het niet eens tijd om de zaak op de kop te zetten om zodoende een andere insteek te kunnen krijgen?