Algemene Liefdeslegging

Gestart door Muluc, augustus 10, 2014, 20:03:38 PM

Muluc

Hallo Forumers,

Ik heb een globale liefdeslegging gelegd over patronen die steeds bij mij terugkomen in een liefdesrelatie die ik op dat moment heb. Mannen waar ik op val zijn niet trouw en ik wil weten waarom en of dit voor mij nog eens beter word in de liefde.
Ik ben benieuwd naar jullie kijk op deze legging.

-----------------------------------10---------------------------------
------------------------------------9---------------------------------
------------------------------------8---------------------------------
-------------------------------6---------7----------------------------
------------------------------------5---------------------------------
--------------------------1-------------------4-----------------------
-------------------------------2----------3---------------------------

1. Waarom vind ik die potentiele vriend leuk: zwaarden 7 omgekeerd
2.Wat denk ik uit de potentiele relatie te halen: zwaarden 2
3. Waarom gaat hij vreemd: zwaarden 3 omgekeerd
4. Wat is zijn reden om de relatie aan te gaan: zegewagen omgekeerd
5. Hoe ga ik ermee om: kracht omgekeerd
6. Wat zijn de karmische lessen die ik uit deze relaties haal: hogepriester omgekeerd
7. Wat zijn zijn karmische lessen: staven koning
8. Advies om mezelf te helen: keizer
9. Wat brengt de toekomst mij hier in: bekers aas (weet niet zeker of die rechtop of omgekeerd stond)
10. Dit moet ik goed onthouden: de kluizenaar

Warme groet,
Muluc

dameblanche

veel omgekeerde kaarten muluc..
je hebt te weinig zelfvertrouwen, je bent te afhankelijk van wat anderen zeggen of van je vinden, je wilt het zelfvertrouwen ophogen middels een relatie.
in feite zeggen de zwaarden 2 dat je op die manier problemen voor je uitschuift.
je maakt je te afhankelijk van hem, dit kan betreffende persoon niet aan en gaat vreemd, ook hij heeft een probleem en verwerkt dit op deze manier.
het is een visa versa.
je wordt aangetrokken door personen die zogenaamd iets uitstralen, een bepaalde flamboyante levensstijl, een soort van vrijheid, je voelt je een grijze muis, en wil dit compenseren door relaties aan te gaan met kleurrijke personen.
deze personen zijn echter niet kleurrijk, ook zij spelen een rol.
ook zijfunctioneren vanuit een maskeerde kwetsbaarheid.
er ontstaat steeds weer eenzelfde patroon, wat uitmondt op een ongelijkwaardige relatie, die je uiteindelijk weer opbreekt.
de rode draad in het verhaal dit patroon te herkennen om daarmee te kunnen afrekenen. zie ook de keizer, je zult alles eens op een rij moeten gaan zetten en kijken in welke rol je steeds vervalt en ook welke personen je steeds weer aantrekt.
de kruik gaat zolang te water totdat hij breekt.
letterlijk betekend de kluizenaar dat je je moet gaan terugtrekken uit de uiterlijke wereld, de woestijn, om de onbewuste geest te kunnen activeren.
dat kan ook een therapeut zijn.
het is aan hem om dat dikke pantser af te kunnen breken, deze personen zijn snel beledigd en eisen te veel aandacht v.w. een kwetsbaarheid te maskeren.

lfs marianne

Muluc

Fijn Marianne, veel dank voor je uitleg.
Ik zoek vooral vaak naar bevestiging die maar niet komt omdat ik dat zelf moet doen. Ik was me er niet van bewust dat ik dat in relaties zo heftig uitte. Volgensmij is dit dan de oorzaak aan mijn kant dat een relatie niet werkt.

Ik kies inderdaad voor extravagante types. Ik zie mezelf niet als grijze muis maar ben eerder bang voor saaiheid. Wat een illusie is die ik mezelf voor houd want deze extravagante types bleken helemaal niet zo avontuurlijk.

Op de plek van zwaarden 3 omgekeerd heb ik hulpkaarten getrokken: aan beiden kanten 1 kaart. Links staat ridder zwaarden omgekeerd en rechts bekers 10 omgekeerd. Waarschijnlijk raakt de relatie diegene op een zwakke plek waardoor ze uit boosheid vreemdgaan? Ware gevoelens worden vaak niet geuit en daardoor loopt de hele relatie vast. Zo weet ik niet waar ik aan toe ben en er komt geen respons tijdens een gesprek met de huidige vriend. Dit herhaalt zich steeds weer.

Ik neem in relaties vaak het voortouw omdat ik dat gewend ben, ik heb ook het idee dat het een patroon is dat zij zich daardoor machteloos lijken te voelen. Dat ze zich snel beledigd voelen komt mij erg bekend voor. Dat is wel een kenmerk van de mannen waar ik op gevallen ben. Objectief zijn ze niet zo handig en van een klein dingetje maken ze meteen een heel drama. Dan zijn ze opeens heel iemand anders. Dit is echt heel kenmerkend voor het type waar ik op val of is dit te algemeen en hebben meerdere mensen dit?

Dus eigenlijk ben ik iemand die veel bevestiging nodig heeft en zij meestal iemand die denken dat ze het niet goed doen? En dat ik met die bevestiging die ik vraag (die ze niet kunnen beantwoorden omdat ik dat zelf moet doen) hun zwakke plek raak dat ze denken dat ze het niet goed genoeg doen (en dan vreemd gaan of liegen etc.)?

warme groet,

Muluc

dameblanche

'extravagante' types zijn geneigd hun persoonlijkheid ook op te blazen, zij hebben contant die aandacht en OOK die bevestiging nodig.
het is niet dat je hen op de zwakke plek raakt, zodat zij vreemd gaan, nee, het is vaak om jou te destabiliseren en JOU  met een minderwaardigheidscomplex op te zadelen.
die zwakke plek zit geheel ergens anders...

Muluc

;D jep!

Het blijft wel moeilijk om te begrijpen dat mensen dat doen tegenover hun eigen vriend/vriendin maar misschien komt dat nog door de blinddoek...

Er zijn ook geen pentakels te vinden in deze legging viel me op.

En ja ze proberen me onderuit te halen maar de kaart kracht staat er wel, voor hoe ik ermee om ga. Ik moet hem alleen nog omdraaien. En wie weet dat ik na mijn kluizenaarsperiode wel een slokje uit  bekers aas durf te proeven ;)
Ik voel me in elk geval wel gesupport door wijze raad. Dank je wel Marianne.

warme groet,
Muluc

dameblanche

de kaart kracht moet je dus weer rechtop gaan zetten.
weer kracht in jezelf gaan blazen, jezelf waardevol vinden, bouwen op jezelf, zodat je die aandacht en bevestiging niet meer nodig hebt.
je vraagt om die aandacht, je smeekt om die aandacht als het ware en dan komen zulke types op je af....
het is niet dat je valt voor deze types, nee, zulke types trek je ook aan.
je moet het omdraaien.
zie de keizer; heerser over  je eigen leven zijn, jezelf regeren, de eerste zijn, voor het onbekende niet terug schrikken, je trekt steeds dezelfde personen aan.

Muluc

Ik ben iets te vaak naar beneden gehaald, helaas. Daar komt de onzekerheid ook vandaan. Van nature ben ik een krachtig persoon dus die blinddoek moet echt af. Zien hoe de vork echt in de steel zit. Ik ben me eigenlijk aan het verbergen op deze manier zie ik nu.