Diverse leggingen yoga

Gestart door yoga, augustus 07, 2014, 20:18:27 PM

janice

Vanwege die boom denk ik dat er ook dit jaar niet veel zal veranderen ondanks enkele momenten van opleving in 2015. Wel grappig dat de klaver , 2, opduikt op de huidige positie  :)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sas-8314

ring   kruis  klaverenPK   boom slang

de klaver kan ook voor de wens staan, wensen verbind ik ook aan een bepaalde kwetsbaarheid
daarbij is een klaver ook een boogschutter die mogelijk zijn doel voorbij schiet ..
Wellicht de lat dus voor dit momen te  hoog legt voor zichzelf ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Maandkaartje voor januari

De ooievaar

Liefs
Yoga

yoga

kaartjes voor de maand maart

ring     toren   schip

ooievaar   huis    kind

weg     tuin    kruis


Huis op Pk,  met de ooievaar een verhuizing?  ;D
nee geen verhuizing, doet me vooral denken, veel volk dat over de vloer passeert...
Beetje eenzaamheid in de relatie omdat mijn partner veel naar buitenland moet.
Mensen die hard zijn...afwachten en weten dat verzet zinloos is

getal 4
4: Vier (en vierhoek) zijn het symbool van volmaaktheid. De vier is de basis voor de ordening; het behoudende in de natuur; het houvast, het behoud van reeds verworven dingen. 
* Vier windrichtingen, vier jaargetijden, vier maanfasen...
* De Vier elementen: water, lucht, aarde, vuur; omgezet =  voelen, denken, gewaarworden, intuïtie.
(of: emoties, gedachten, sensaties, intuïtie )
* Vier is ook lichamelijkheid; stabiliteit en kracht; huis - thuis.
* Werk en Discipline
* Standvastigheid - symbool van wet, systeem en orde  (zie als voorbeeld de natuur)
Het getal 4 - Sleutelwoord: WERK en DISCIPLINE.
Deze energie duidt op werk voor alles, op hardheid maar ook op eenzaamheid.

Doet me denken dat de maand maart vooral eenzaam zal zijn door bepaalde dingen waarvoor ik me zal willen afsluiten

liefs
yoga

Sas-8314

heej Yoga :)
jouw kaartjes en wat ze bij mij oproepen ..

ring     toren   schip
ooievaar   huis    kind
weg     tuin    kruis

niet zo twijfelen aan je zelf en de overwegingen/keuzes die je (uiteindelijk) maakt.
Voelt alsof je iets wilt openbaren maar jezelf tegenhoudt.
Mogelijk zie je bepaalde zaken vooruit, zoals je al bij mijn kaartjes schreef, een mens vreest ...
Het leven is geen speeltuin, we zijn geen kinderen meer, toch zou je wellicht wat ontspannender met dingen om mogen gaan. Van je eigen kinderen zou je wellicht nog eens wat kunnen leren ..
De toren zie ik een beetje als het oordelen .. het schip zegt me dat je bepaalde zaken mag laten gaan, afleren zou ik eerder stellen, aangeleerde gewoontes wellicht ..
:-*


what defines us is how well we rise after falling

yoga

ik geef je zeker feedback op het einde van de maand  :-*

yoga

@ sas klopt wat je zegt over minder twijfelen, uiteindelijk toch paar keuze gemaakt en doorgehakt... ik heb mezelf dus niet tegen gehouden maar gedaan wat ik voor ogen had.

nieuwe kaartjes

hart      ruiter      muizen


kind     PK. ooievaar    sleutel


roede    boom      heer




ooievaar op pk... fragiel komt er in me op...ook terugkeren van...de oplossing ligt enkel bij mezelf
in mezelf geloven en zelf de touwtjes in handen nemen. Geloven in...
Er zijn nog teveel dingen die blijven knagen, als of er steeds een gemis is...


straks nog even verder kijken

yoga

mijn kaartjes voor de maand 'juli'

Tuin    maan    ruiker

huis   Hart:PK  roede

boom  kruis   sterren

de voorbije periode is mijn huis belangrijk geweest, er zijn bepaalde verbouwingen geweest...ik ben ook graag thuis en vind er rust.
deze maand ga ik op zoek naar meer contacten en is druk met allerlei mensen rond me. Dat bezorgt me ook wel wat stress die drukte.
Nieuwe vriendschappen en leuke dingen doen... ondanks toch opletten om mezelf niet voorbij te lopen.
sterren- hart doet me denken aan gelukkige liefde en goede afloop.

wat denken jullie?

liefs
yoga

Mikal

Eens kijken wat ik erin zie...

Tuin    maan    ruiker

huis   Hart:PK  roede

boom  kruis   sterren

Ik zie er wel iets van een soort vakantieperiode in (tuin, hart, sterren) de dingen doen waar je zin in hebt en nu aan toe komt. Want ik heb natuurlijk net gelezen dat je boek af is. Dat zou ik dan kunnen halen uit de maan, hart, kruis, wat een  opluchting en voltooiing is van het werk waar je afgelopen tijd mee bezig bent geweest. Het opent tegelijkertijd weer deuren naar nieuwe uitdagingen, nml het uitgeven ervan en alles wat daarbij komt kijken.
Maar in deze maand zie ik vooral het even loslaten van het schrijversgedeelte en je aandacht richten op jezelf en wellicht de dingen waar je afgelopen tijd niet aan toe bent gekomen. Even rust en genieten.
Tuin - maan - ruiker, leuke contacten op je werk? Misschien werk m.b.t. je boek?

Door huis - hart - roede vraag ik me af of er iets is aan de verbouwing wat je toch niet helemaal lekker zit...

Door boom - kruis - sterren krijg ik het gevoel dat je iets van je af gooit. Misschien iets met betrekking tot je boek waar je door het schrijven doorheen bent gekomen. Iets persoonlijks wat invloed op je heeft gehad en er nu ruimte is voor iets anders.
Het lijkt mij een heerlijke maand voor je om even bij te tanken en te bedenken welke volgende stappen je gaat zetten.

Het hart op de pk lijkt mij te zeggen dat je nu goed naar jezelf luistert en je behoeften, open staat voor je medemens (tuin) en je intuïtie. Mooie kaarten denk ik.
Ben benieuwd... Have fun zou ik zeggen :-)

Mikal

Wat me nog bezig hield en toch nog wou vermelden is dat ik door het hart op de pk het gevoel heb dat je hoogsensitief bent. En door de duidingen die ik af en toe van je lees wordt dat gevoel versterkt (jaloers  ;D, vind dat je mooi kunt duiden!).

Ik heb het gevoel dat je daar deze maand meer rekening mee gaat houden, alsof je daar wat beter rekening mee houdt voor jezelf en bewust voelt waar je grens ligt en wat je wel of niet wilt toelaten. Of misschien een advies om dat goed in de gaten te houden en aan te geven wanneer het te druk is.

Liefs Mikal.

yoga

Hey Mikal, leuk je nog eens te horen :)
klopt wat je zegt ik ben idd hooggevoelig...dat is niet altijd gemakkelijk maar het is wel een mooi gave.

Ik heb er moeten leren met omgaan en ik weet duidelijker wat mijn grenzen ook zijn nu en probeer die af te bakenen. Deze maand juli is druk gestart maar ik ga hem rustig eindigen en genieten van alles.

Liefs
Yoga