Diverse leggingen yoga

Gestart door yoga, augustus 07, 2014, 20:18:27 PM

yoga

vraagje dat ik heb:

zou ik in het voorjaar mijn project/idee al opstarten?

kaartjes

sleutel      wolken    weg

wou er nog 2 extra kaarten bij trekken maar vielen plots 3 uit  ;)

brief   boom    ruiker

benieuwd wat jullie ervan denken?

liefs yoga

yoga

sleutel wolken weg

de oplossing is er nadat alle wolken weggetrokken zijn zal ik de weg zien en de knoop kunnen doorhakken

brief   boom ruiker

de beslissing zal moeten groeien, met geduld, eerst de stam dan pas de takken en dan pas de bloemen,
dus doe het best tempogewijs

liefs yoga

Sas-8314

lekker genieten van alles wat mag groeien, idd alles op jouw tempo  :-*
en vooral dus naar je zelf luisteren, alleen jij weet wat het beste voor je is en wat jou gelukkig maakt  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

volgende week is het zover mijn eerste project zal starten, vraagje aan de kaarten:

zal mijn project slagen?

anker    maan    ooievaar

ik zal dit project met liefde starten met mijn visie, de verandering zal mensen aantrekken om verder te doen
(ooievaar 9 maand)

liefs yoga

yoga

mijn eerste workshops zijn een feit deze week :)
vraagje:  gaat deze workshop goed verlopen?

sterren      anker      lelie

geluk in dit doel dat ik wil bereiken,het geeft standvastigheid en houvast, wetend welke richting uit, groei in

liefs yoga

yoga

kleine algemene legging voor deze kerstvakantie

kind     zon    roede

kist    PK/vissen   maan

brief    klaveren    heer

vissen op PK; de kaart van vermeerdering, en doet me ook steeds denken aan glibberig uit de handen glippen.
niet te klein denken maar ruim, meer uit de box denken met de kist er naast. mijn visie verruimen zeg maar...
de maan erbij zegt me dat ik mag verder werken aan mijn dromen, zoals ik ze  nu zie
de touwtjes zelf in handen nemen, zon en roede, er is het heel grote wilskracht aanwezig, misschien wel wat oppassen voor egoïsme met mezelf. (hoewel dit wel eens mag, ,na al die tijd)
er komt nieuws waardoor ik me beter zal voelen, maar probeer wel realistisch te blijven, zoek een soort van evenwicht...
de heer erbij kan ik moeilijk plaatsen...
wat denken jullie?

liefs
yoga

Sas-8314

heej Yoga ..
de heer ... de kaartjes roepen wel iets bij me op ..
een soort drive ..
juist wanneer we tegengewerkt worden of andere geloven niet in ons ontstaat er vaak een extra drive,
ook een soort bewijzen van zeg maar.
Uiteindelijk is die ander de spiegel die daarmee de laatste twijfels weg kan nemen die we eigenlijk zelf (onbewust) bij ons dragen.
begrijp je wat ik hiermee bedoel Yoga ..?
:-*

yoga

@ sas
wil je zeggen dat de heer beetje tegenwerkt waardoor ik nog meer in mezelf ga geloven en mijn laatste twijfels wegsmelten?
:)

Sas-8314

Audrey

kind     zon    roede
kist PK/vissen   maan
brief  klaveren    heer

Geen ervaring met deze legging, maar probeer het gewoon:

Je lijkt iets of bepaalde zaken op een andere manier te willen gaan doen; iets afsluiten zodat iets nieuws kan komen. (Lijkkist)
Je bent daar "vurig" mee bezig: wilskrachtig en optimistisch. (Zon)
Het werpt zijn vruchten af. (Maantje)
Wat je daarin helpt is waar je mogelijk eerst niet durfde te dromen, dat nu wel doet. (Klaveren)
Door knopen door te hakken, beslissingen te nemen heb je het e.e.a. in gang gezet. (Brief)
Hierdoor ligt vernieuwing klaar, maar ook op persoonlijk niveau wellicht wat opener geworden in hetgeen je wenst en verlangt. (Kind)
Echter, blijft het voor nu een soort strijd om dat wel te bestendigen, vast te houden. (Roede)
Door doelgericht, zonder poespas en strikt te blijven mbt hetgeen je wil neerzetten, kom je steeds verder in je proces/streven. (Heer)
Als resultaat hebbend je als een vis in het water voelen bij wat je onderneemt. (Vissen)

yoga

@ audrey

ik ben inderdaad verschillende dingen op een andere manier aan het doen, het vurig zijn klopt volledig.
ik moet idd leren wat meer opener te worden in hetgeen wat ik wens en verlang, het blijft nu nog wat een innerlijke strijd. 
er klopt een heleboel audrey

bedankt
yoga ;)

yoga

een 5 legging voor iemand anders
deze persoon vroeg om de volgende vraag kaartjes te leggen

(man)
zal ik dit jaar succes boeken in mijn sport?

ring   kruis  klaverenPK   boom slang

aan de herhalingen die steeds terug kwamen komt een einde, het geluk denkt meer aan hem en doet hem groeien naar, slang doet me denken aan oppassen dat je niet terug in herval komt...

wat denken jullie? alle hulp is welkom  :D

yoga

Audrey

De commitment ligt er. (Ring)
Echter lijkt de vrager tegenslag/vertraging (Kruis) te hebben gekend m.b.t. zijn wens (Klaveren).
Mogelijk sprake van een blessure of een bepaalde kwetsbaarheid (Boom + Slang). En anders een stabiele ontwikkeling (Boom + Slang).
Mijn indruk is dus dat er dit jaar nog gewerkt wordt naar/aan het gewenste succes. En dat dit jaar een voorbereidende karakter heeft op het succes dat mogelijk het jaar daarop wordt gerealiseerd.
Maar succes zit hem ook in het proces, de weg naar het einddoel toe...

janice

Het zou ook kunnen dat hij hulp krijgt van een vrouw en/of te kampen krijgt met een verminderde weerstand,  verminderde levensenergie of gewoon nerveusiteit bij het sporten, heeft misschien met zn verleden (kruis) te maken
is hij ziek geweest. ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

yoga

@ audrey er is  niet echt tegenslag geweest wel altijd meer ontgoocheling door net niet 1ste plaats te hebben waardoor hij zowat als eeuwige tweede wordt gezien

@ janice  nee hij niet ziek geweest, nervositeit zo best wel kunnen, de druk zal volgend jaar heel hoog liggen

bedankt al voor het meekijken lieve dames :-*