Diverse leggingen Noekey

Gestart door noekey, augustus 05, 2014, 14:53:24 PM

noekey

Zomaar even een ingeving om de kaartjes te leggen zonder dat het tijd is voor dagkaartjes, weekendkaartjes, maandkaartjes of wat dan ook

Bij deze een inzicht hoe iets gaat ontwikkelen de komende maanden (meestal is het met dit soort dingen een tijdsbestek van 2 tot 6 maanden)

Tuin      Boom     Kindje
Vogels   PK/sleutel    Muizen
Beer      Heer      Hond

Recent verleden de vogels, er zijn moeilijkheden geweest, van korte duur. Veel nagedacht over het onderwerp
Boven t hoofd de boom, kan op een aankomend griepje duiden, maar zie deze boom als groei en stabiliteit wat wordt gecreƫerd vanuit mijn eigen kunnen
"toekomst" de muisjes toch nog wat geknaag hier en daar over de keuzes die gemaakt zijn/worden gemaakt
Onder controle de heer, dit is een bekende inmiddels en met de beer ernaast die er iets over zegt, een krachtige, stabiele heer. Gezin komt er bij me op..
Tuin-kind, wat je zaait zul je oogsten (wordt ook wel als karma omschreven), hierin ben ik even inspiratieloos, had een mooie duiding erin maar werd gebeld tussendoor dus ben m kwijt  :-\
Eigen invloed de hond met als uitkomst de sleutel, trouw loyaal zijn naar mezelf, mezelf niet verloochenen, een trouwe vriendschap onderhouden, verdiepen
De oplossing ligt bij mezelf, ik besluit zelf of ik de sleutel gebruik voor t een of het ander. Dus de ontwikkeling in de bepaalde situatie hangt wat dat betreft van mijzelf af (lijkt me ook niet meer dan logisch, uiteindelijk beslis je altijd zelf :))

Zover voor nu (moet maar weer even aan t werk ;) hihi)

:-*

yoga

Sleutel ligt op je PK noekey
Je hebt dus zelf de sleutel in handen
Alle oplossingen liggen in jezelf
Boom erboven betekent groei maar ook levensenergie, mentale groei van jezelf
Heer onder jou alweer  :)
Hij blijft je achtervolgen
Kan ook zijn dat je standvastiger wordt

Verleden
Tuin vogels. Beer

Je hebt misschien niet altijd je hart gevolgd

Toekomst
Kind.  Muizen   Hond

Voorzichtig begin je die vriendschap te onderzoeken zodat je nieuwe keuze kan maken

Hoop dat je er iets meekan liefs
Yoga

Sas-8314

heej Noekey :)

hoe iets zich gaat ontwikkelen ..  ::)
tja dat is voor de ander best vaag, maar jij zult het wel weten  ;)
ik ga er dan maar eens iets van proberen te maken voor jou  :)

Tuin      Boom     Kindje
Vogels   PK/sleutel    Muizen
Beer      Heer      Hond

de sleutel zie ik als de sleutel van de ziel, maw in contact staan met het hoger bewust zijn
de boom als bewust zijn, geworteld, aarde en dus met de sleutel als in je kracht staan.
sleutel-muizen is de vermeerdering hiervan,
maar ook rustig iets nader willen onderzoeken,
een soort van kennismaking dus, benieuwd zijn, tikkeltje nieuwsgierig, misschien ook nog wel wat ongeduldig. Logisch ook bepaalde zaken staan ook nog in de kinderschoenen,
maar je bent onbevangen genoeg.

Spontaan komt er bij me op ..
ja ook dat ben je, maar bedoel het ook nog anders
Iets dat spontaan ontstaat en als vanzelf groeit.
communicatie speelt hier een belangrijke rol.
Die ligt dus mogelijk bij jou,
zoiets van doet ie het of doet ie het niet,
beetje twijfels lijken er wel mee gemoeid
uiteindelijk is alles een investering in jezelf ..

de beer is de schepper
met de vogels ook weer de sleutel

tuin-boom-kind
buitenbaarmoederlijke bevalling :)
oftewel een hergeboorte :)
de duiven, vrede sluiten met jezelf
de enige manier om te worden/zijn wie je bent  :-*

er zullen ook verliezen zijn,
maar dat heb je nu eenmaal als je sterker wordt,
niet iedereen zal je kunnen volgen,
dan doen alleen de mensen die jou willen zien ..

mooi kind !  :-*

what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

de sleutel dicht bij je pk geeft aan, dat je zelf in staat bent om oplossingen te vinden, door middel van bijvoorbeeld plotselinge inzichten, nieuwe inspiratie etc.
we gaan uit van de heer, veranderingen hebben inmiddels al plaatsgevonden, door middel van hulp [beer].
nu zitten we in het tijdperk van de vogels, kortdurend leed, maar verdriet kan ook inspirerend werken, de tuin vraagt je meer naar buiten toe te treden, je niet op te sluiten, boven het hoofd ligt de boom, deze kaart geeft een negatieve en overmatige kritische instelling weer, men is te zeer gefocusd op alles wat niet deugd, op alles wat bijvoorbeeld een teken zou kunnen zijn.
stel je iets meer open voor je eigen intuitie, je eigen gevoel, je laat je te vee leiden door de kaartjes.
weekendkaarten, dagkaarten, 2 dagen kaarten, het wordt allemaal te veel ene kaartsysteem, pas op dat het kaarthuisje in elkaar gaat vallen.
uiteindelijk zal dat leiden tot verliezen, verlies van je eigen gevoel, je vaart te veel op de kaartjes.
de hond; de advieskaart geeft aan dat je volhardend en betrouwbaar bent, maar je bent niet altijd trouw aan jezelf.
blijf je eigen doel voor ogen houden en volg je eigen intuitie!

lfs marianne

Sas-8314

voor het moment waarop kaartenhuisjes in elkaar dreigen te gaan vallen, zijn er vast genoeg lichtjes die bij hebben geschenen, vele handen maken ook licht werk,
de dame zelf heeft gelukkig ook geen 2 linker handen ;)
en dat voor een blondje  ;D ;D

een oud gebouw kan nog best mooi gerestaureerd worden bedenk ik me ;)
beetje aanpassen aan de moderne tijd en dan wordt het vanzelf weer een mooie blikvanger ;)

noekey

Dank jullie wel dames voor jullie duidingen op de kaartjes :)

En Marianne wat je zegt over de kaartjes, de dagkaartjes etc beginnen voor mij een soort gewoonte te worden en lees ze niet echt heel diep verder
merk ook aan mezelf dat ik steeds minder heb met de dagkaartjes en het programmaatje, vandaar ook een legging wanneer ik dat zelf zo voel (kan het wat lastig verwoorden, maar denk wel dat je/jullie snappen wat ik bedoel :))

hahaha nee dat klopt Sas, ben aardig handig en creatief  ;D

Wat betreft die heer Yoga, die zal altijd aan me gelinkt blijven, in welke vorm dan ook en tis in die zin ook geen achtervolging gelukkig, maar wel iets dat er altijd zal zijn ;)
Wat betreft mijn gevoel volgen, dat was ik in het verleden indd een beetje kwijt en zat veel te veel in mijn hoofd, dat begint nu weer te veranderen gelukkig maar oude patronen zijn soms lastig te doorbreken en dan heb je zo nu en dan even een terugvalletje :)

Ook de vriendschap waar je naar verwijst kan ik plaatsen, dat is een andere vorm dan voorheen met iemand en dat is nieuw en moet dan weer even onderzocht worden :)

Wat je zegt over spontaan Sas dat gevoel had ik zelf ook, iets wat spontaan groeit op de weg die ik ben ingeslagen en als vanzelf zal gaan, geen weerstand voelen en iets wat snel vertrouwd zal zijn

dameblanche

het gevaar van telkens weer bij ieder wissewasje de kaarten te willen raadplegen om zo contolle te willen hebben over je leven.
controlle is alleen maar een masker van angst en angst is een gebrek aan vertrouwen.
gebrek aan vertrouwen komt omdat je je niet veilig voelt.
je wil zekerheid onttrekken aan de kaartjes.
daarbij worden er iedere keer te veel kaartjes getrokken.
je wordt op die manier alle kanten uitgeduwd ver weg van je eigen gevoel.

ik weet heus wel dat je aangetrokken wordt door het mysterieuze, het occulte.
je wil als ene spons alles in je kunnen opnemen, het maakt je nieuwsgierig.
gelet op de muizen, zit hier voor jou gevaar in.
je bent gevoelig en pikt te veel op.
het komt uiteindelijk allemaal van zelf, daarbij is levenswijsheid ook een vereiste...
en dat komt immers ook vanzelf...

noekey

ik snap wat je zegt Marianne, maar ben gelukkig niet op het punt dat ik alles vanuit de kaartjes doe
het stukje angst en vertrouwen is iets waar aan gewerkt wordt, de eerste en voor mij belangrijkste stap is gezet, het weten dat ik meer op mezelf kan vertrouwen, inzien wat mijn kunnen is en wat er ontwikkelt kan worden
Dingen die ik aanvoel/zie, daarop leren te vertrouwen en in die zin gebruik ik de kaartjes om de dingen die ik voel/zie als een soort bevestiging. Voor mij zijn ze in deze periode van ontwikkeling een soort handvat, maar ken daarin ook mijn/de grenzen en zal ook zeker niet voor alles de kaartjes erbij pakken (merk ook dat als ik de kaartjes erbij pak dat op een moment is als de onzekerheid de overhand neemt ;) )

En ja ik ben nieuwsgierig, leergierig en ook wat ongeduldig, het liefst wil ik een sprintje trekken, maar je moet eerst leren lopen wil je kunnen rennen :)

Een jonge hond die nog veel te leren heeft en nog maar aan het begin staat van alles en soms, heel soms toch een wat oudere ziel in die jonge hond die wijze raadt geeft en dat de jonge hond dan even een pas op de plaats neemt om te luisteren en het laat inwerken (even een opborrel-momentje :) )

Sas-8314

dameblanche

goed gezien noekey, het is ook geen verwijt, geen terechtwijzing, je moet het gewoon zien als even met de voeten weer op de grond te worden gezet.
want dat is het eerste vereiste, je volledig bewust zijn van je plek op aarde, het volledig verankerd zijn.
dan ben je 'aanwezig' met je volle bewustzijn in het hier en nu.
dan ben je in staat om alles wat het leven inhoudt, welkom te heten.
de bron herkennen in alles wat zich aandient en daar vrede in vinden.
het leven geeft constant aanwijzingen en handvaten.
wanneer je dit begrijpt zul je nooit meer in angst hoeven leven, angst geeft ook het 'kaartmoment' en de daarbij behorende twijfels.

yoga

Wijze woorden Marianne ook voor mij
Gelukkig zijn er mensen genoeg op dit forum die ons goed begeleiden en helpen
Voor mij is kaartleggen ook met periodes de ene keer heb ik het meer nodig dan die andere keer
Laat me niet echt leiden erdoor maar door gezondheidsproblemen zoek ik nu wel sneller bevestiging
Dit zal ook wel weer verwateren hoop
Ik naarmate deze toestand stabiliseert

Wil jullie wel danken voor hulp en duidingen
Knuffel
Yoga  :-*