kaartje voor dieren

Gestart door lenco83, augustus 04, 2014, 16:32:11 PM

lenco83

Ik kwam op het volgende idee

bij de vraag wat heeft mijn hond voor betekenis voor mij

1 kaart voor het aardse ... karakter gedrag ect

1 kaart voor het spirituele de hogere kant van de aanwezigheid van mijn hond in mijn leven.

aardse kaart was  Matigheid = ballans vinden in emoties ?

spiri kaart was  Kracht =  dat ik mijn kracht kwa handelen en spreken dit op een manier doe waardoor ik duidelijk ben zonder agressie boos kwaad ect te worden ? soort van assertief gedrag ?

de teksten en uitleg op het forum zijn bijzonder veel en groot waardoor ik zelf graag eerst mijn "eigen" inzicht idee plaats om zo ook te kijken als mijn gevoel en gedachten bij de kaart kloppen

is er iemand die mij kan vertellen als ik het goed heb geinterpeteerd ? ik weet dat het wat kort is maar dit is wel dat gene wat er bij mij "boven" komt

Hoor graag van jullie vrg lenco83 :)

dameblanche

matigheid is een hulpmiddel om grenzen te bepalen als mens, ook een hulpmiddel om deze grenzen  aan te houden i.v.m. omgang met anderen en met onszelf.

matigheid is vooral bedoelt om tegenstrijdigheden in het leven ter hand te nemen, m.a.w. het in balans komen.
een hond is je maatje, je vriend, een hond is vooral empatisch op je gericht, hij volgt je in alles en voelt je onrust aan.
de hond heeft op dat moment een goede uitwerking op je, zodat je weer in je eigen kracht komt te staan.

lenco83

hoi marriane  bedankt voor de uitleg
kwa matigheid zat ik wel goed alleen had het wel beter verwoord kunnen worden door mij :)

weet je ook waar de kracht voorstaat ? komt dit ook overeen met wat ik denk dat het is ?

groeten lenco :)

lenco83

Is er dan misschien iemand anders die mijn vraag kan beantwoorden ?  :)

dameblanche

Citaat van: marianne op augustus 04, 2014, 17:19:57 PM

de hond heeft op dat moment een goede uitwerking op je, zodat je weer in je eigen kracht komt te staan.

lenco83

Bedankt voor de reactie , maar dacht dat de kaart kracht wel wat meer zouden vertellen
in ieder geval bedankt :)

dameblanche

je moet de kaarten ook duiden naar de vraag die je hebt gesteld.

de kaart kracht geeft je ook de mogelijkheid, om meer in het hier en nu te leven ,immers een hond doet dit ook, een hond zit niet bezig met zijn verleden en zijn eventuele toekomst.
de hond denkt primair.
dit betekend voor jou dan ook in volle kracht vooruit, of wel volledig in het hier en nu aanwezig zijn.

lenco83

Hoi marriane  bedankt voor de mooie uitleg,
hier kan ik mijzelf meer in vinden dat het vorrige antwoord.

ben ook sindskort bezig met tarot en probeer zo duidelijk complete antwoorden te vinden/krijgen.

nogmaals bedankt voor de uitleg :)
grt lenco