Ook eens een 9kaart legging gedaan ;)

Gestart door Darianne, augustus 02, 2014, 22:05:33 PM

Darianne

tuin        ooievaar         zonne

brief      pk/boom           weg

beer          boek             hond

brief: iets dat mijn leven ineens kan omgooien.

De ooievaar, dit heb ik niet onder controle: er komt verandering

De weg, mijn ontwikkeling naar de toekomst dus... ik vind mijn weg...

het boek, dit heb ik onder controle in het heden... het meer willen leren van de lenormandkaarten?

de beer , dit heb ik dus onder controle in het heden én het verleden: mijn kracht, ik ben sterker geworden de laatste 3 jaar. Het naïeve meisje van toen dat dacht dat ze het alleen niet kon is weg. Hier staat een zelfzekere vrouw, die heel goed weet wat ze wil.

Het karma... de tuin: eigenlijk weet ik niet goed hoe ik karma moet interpreteren dus deze hou ik even open.

karma van heden, verleden en toekomst... de zonne: idem als hierboven

positieve mogelijkheden, in geval van een negatieve kaart; niet doen!: de hond (positieve kaart)

de uitkomst is de boom: hier kom ik sterker uit?

Is het zo dat je met een 9 kaart legging ook verleden/heden/ toekomst hebt?
dus dat bij deze legging de tuin, brief en beer voor het verleden zijn, de ooievaar, boom en boek voor het heden en de zon, weg en hond voor de toekomst?

Grtjs,
(nieuwsgierige) darianne

Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

dameblanche

boek geeft geheimen prijs, ontwikkeling, maar ook diverse taboe,s die je onder ogen hebt moeten zien,
je hebt je daarbij weten te bevrijden, de beer geeft hier ook wel zelfbescherming aan.
op dit ogenblik wil je een nieuwe draai aan je leven geven, je richt je iets meer dan anders naar buiten, toch heeft dit niet het gewenst effect.
de ooievaar staat aan de waterkant, een been in het water, de ander aarzelend optrekkend.
een bepaalde onrust maakt zich meester, maar geeft aan de andere kant ook weer nieuwe energie.
toch maak je geen duidelijke keuze, de hond is hier de advieskaart;
blijf volharden en trouw aan jezelf, volg je intuitie.
maar ook zoek ondersteunende hulp om een [gezamenlijk] vraagstuk op te gaan lossen.
de boom geeft aan dat er iets in je leven niet in orde is en dat je hier iets aan moet gaan doen.

de methode van 13

1 deze kaart stelt de situatie voor
2 dat wat boven ke hoofd hangt
3 deze kaart geeft de toekomst aan
4 dit gene heb je onder controlle
5 de schakel tussen het verleden en het heden plus datgene wat je in het heden onder controlle hebt.
6 vormt de verbinding tussen kaart 1 en kaart 2
7 geeft de invloed weer van het karma van het verleden en het heden in de toekomst
8 laat positieve mogelijkheden zien om de toekomst zo gunstig mogelijk te doen laten verlopen.
9 de uiteindelijke afloop
10 in deze kaart ligt de oorzaak van het probleem besloten
11 inlichtingen over kaart 2 in het heden
12geeft mogelijkheden die je in je hebt om de natuurlijke ontwikkeling in de toekomst om te buigen naar het positieve
13 deze kaart geeft meer uitleg over kaart 4 in het heden.

Darianne

Dank je marianne!
Die van 13 zal ik ook es proberen...

"blijf volharden en trouw aan jezelf, volg je intuitie"

Dat is wat ik ga doen, mijn gevoel volgen, mijn hart...

Fijne zondag!
Darianne x
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

dameblanche

blijf realistische doelen nastreven, streep onrealistische doelen weg...