legging voor 6 maand

Gestart door yoga, augustus 02, 2014, 14:52:17 PM

yoga

deze legging geeft meer inzicht in de komende 6 maande,

- de kaarten links van de pk omvatten het verleden, deze hebben ook invloed op,de toekomst
- de kaarten rechts van de pk omvatten de toekomst, deze zijn veranderbaar
- de kaarten boven de pk, karma of lotsbestemming deze liggen vast en kunnen we niet wijzigen
- de kaarten onder de pk, controlekaarten, deze gebeurtenissen worden opgelost, dus geen hinder meer van

elke kaart in de toekomst vertrgenwoordigt een maand.

karmakaarten    zeis  sterren   hart   schip   lelie   weg

verleden kaarten':
maan    brief   boek   slang   heer    roede            PK       klaveren   ooievaar hond  anker  berg  ruiter-TOEKOMST

controlekaarten
                                    vos   kind    kist    tuin    ring   sleutel

in het verleden zien we veel problemen rond een man, valse man, dit ligt naast PK en is nog niet afgesloten, het beinvloedt nog steeds mijn leven.

het was vol geheimen en bedrog, een besluit genomen tegen mijn gevoelens.

in de toekomst zien we klaveren en ooievaar, een nieuw begin komt eraan,er komt vooruitgang, stroming, blijven hopen dat aan alle nare periode een einde komt, een trouwe vriend geeft een houvast, groei door eigen inspanning,

de karma of lotskaarten
een transformatieperiode die streeft naar nieuw begin, mijn hart gaat de juiste gaan varen, begin meer voor mezelf op te komen (weg)

de controlekaarten
lees je samen met de karmakaarten
ik ben wantrouwig en bang voor verlies van mijn kinderen, ik zal keuzes moeten maken ensterk genoeg zijn
creativiteit ontwikkelen is de nieuwe sleutel tot de volgende deur

liefs

yoga

Knoekie

Ik vind dit wel een moeilijke legging Yoga, hoe kom je er eigenlijk aan??

Roede naast heer kan ook staan, conflicten met een heer, of een sportieve heer met donker haar ;D ;D slang aan de andere kant ernaast, een behoedzame man, of hij heeft een minnares (slang en roede) met boek weer voor de slang denk ik dan aan geheimen

yoga

komt uit boek over lenormand...
niet echt goed precies  :)

sportieve heer ?? laat maar komen ;) :D
nee zullen wel conflicten zijn let mijn ex

hij had vele minnaressen... en veel geheimen ook.
:-\

echte slangen dus knoekie