Weer iemand kennis laten maken met Lenormand

Gestart door Kristalletje, augustus 26, 2014, 22:19:47 PM

Kristalletje

Zo leuk, weer iemand op visite bij me die vroeg "wat zijn Lenormandkaarten?". Dus ik wederom het dek van boven gehaald, net als laatst met de buuv. En voor ik er erg in had, heb ik hier een hele tijd leggingen voor haar gedaan. Ze wilde weten over werk, geld, liefde, relatie, dus een grote legging gedaan. En daarna nog een voor heel 2015 (de eerste was van het komende half jaar). Daarna nog wat focusleggingen op specifieke dingen.
Eén kaart trok ze zelf een paar keer en daarna viel die kaart er 2x met schudden uit en hij kwam 2x met leggingen vooraan te liggen. Tja ... dan wil die kaart je toch echt wat zeggen, he. Dat was de Roede... En met haar verhaal erbij, klopte dat wel, is die kaart voor haar even erg belangrijk.

En leuk weer, want ik had haar eerst mijn standaarddek gegeven om te bekijken. En ze trok toen dus zelf een paar keer kaartjes. En hoe mensen die dan uitleggen, bijna meestal toch altijd de essentie pakken van een kaart :) Nou is A volgens mij ook wel erg intuïtief, net als mijn buuv laatst, dus dat scheelt wel natuurlijk. Maar leuk om te zien.

Ik geniet daar eigenlijk zelf erg van :) En gewoon leuk dat het spontaan op je pad komt.

Sas-8314

heej Kristalletje :)
merk het zelf ook dat het 'aanstekelijk' werkt, leuk is dat idd :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling