Dagkaartjes yoga

Gestart door yoga, juli 27, 2014, 22:32:20 PM

Sas-8314

de stand van de zon kan veel vertellen, maar ook verblinden, je kan er zelfs van gaan hallucineren ;)
volgens mij kun je toch echt beter de sterren volgen voor de juiste oriƫntatie ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Ik krijg bij deze kaarten ook de indruk dat je zoekende bent, niet zo goed weet waar het te zoeken vandaag. Je hebt een dosis energie van de zon maar er is geen land in zicht om aan te meren. Je dobbert rond, doet van alles en nog wat zonder echt iets af te maken of ergens helemaal in te duiken. Zoiets als veel energie maar weinig concentratie?

yoga

Bedankt voor jullie duidingen  ;)
@ sas de sterren zullen idd iets minder verblindend werken
@ mikal trek de laatste weken nog al veel de ring, zal idd beetje mijn weg aan het zoeken zijn... hoog tijd om actie te krijgen

yoga

Kaartjes voor vandaag

Dame.  Ring.  Zon

Weer de ring en toch heb ik het gevoel dat hij ergens anders voor staat dan in cirkeltje zitten
En ook de zon alweer deed me denken aan sas en me verblinden? Het wil me alvast iets zeggen maar heb er wel positief gevoel bij

Wat denken jullie
Liefs
Yoga

waterman

Dame-ring-zon

Yoga, jouw kaartjes zeggen mij dat je terug in contact moet komen met jezelf. Hierdoor krijg je weer kracht.

Fijne dag

Sas-8314

heej Yoga :)

Dame.  Ring.  Zon

wellicht zegt de ring dat je trouw mag blijven aan jezelf,
jezelf iets positiever mag zien,
je meer mag omringen met positieve dingen, dingen die voor jou waardevol zijn.
En je niet vasthouden aan wat een ander je voorhoudt.

Benieuwd wat het je zegt Yoga
fijne dag voor jou  :-*

yoga

@ sas @ waterdame
dat kan wel kloppen mezelf iets meer positiever zien, hele dag aangewerkt in mijn cursus trouwens

kaartjes voor vandaag

zon   boom   ruiter

moed en zelfvertrouwen voel ik hier gesterkt door de boom, ook geduld en volhouden, met beide benen op de grond
mezelf mijn persoonlijkheid naar voor brengen. zelfvertrouwen krijgen in

liefs
yoga

waterman

Hoi Yoga

jouw kaartjes vandaag

Zon-boom-ruiter

Er komt langzaam aan een nieuw begin waarbij je de situatie achter je kan laten.

Mikal

Mooie kaarten! Je voelt je gesterkt vandaag en bent energiek genoeg om mooie dingen in gang te zetten. De ruiter zie ik als iemand die dat ook uitstraalt, je zelfvertrouwen en positieve energie dus, en wat aanstekelijk werkt op de mensen om je heen.

Sas-8314

heej Yoga :)

ik ben het helemaal eens met mijn voorgangsters, mooie kaartjes !
zon   boom   ruiter

heb wel het idee dat je rustig aan mag blijven doen,
de teugels / het tempo dus wel zelf moet blijven bepalen.
Te snel willen maakt je kwetsbaar,
een boom groeit langzaam en moet goed geworteld zijn voordat ie volledig tot bloei kan komen en je er op kan vertrouwen dat ie tegen-wind bestand is :)

yoga

@waterdame ik heb wel gevoel van een nieuw begin
@mikal  ik had gisteren hele leuke dag met veel toffe mensen @sas ik wel gelet op mijn tempo, niet te vlug willen zijn en voldoende rust nemen

nieuwe kaartjes

roede   tuin   brief

actief bezig zijn met sociale contacten uit te breiden, vooral media, misschien bericht ontvangen via mail?
of internet zoals waterdame aangaf

liefs
yoga

yoga

Kaartjes voor vandaag

Kruis.   Berg.  Klaveren

Even nadenken...

Sas-8314

heej Yoga ..

kruis berg klaver

je denkt te veel is het eerste dat er bij me opkomt ;)
dat maakt je kwetsbaar ..
de klaver zie ik in deze als de gun factor, daar begint het mee ..

Audrey

Hoi Yoga,

Even de p hebben door iets te zijn kwijtgeraakt, maar het weer vinden.
Of het gevoel hebben een kans of gelegenheid voorbij te hebben laten lopen.

Lieve gr.

waterman

Hoi Yoga

ik ga ven met Audrey mee met het gevoel van er de P in te hebben. Je wil iets maar dat lukt niet of je durft er niet aan te beginnen waardoor je een kans laat schieten. Soms moet je gewoon doen en niet nadenken.

Fijne dag