grote legging

Gestart door yoga, juli 25, 2014, 16:33:47 PM

yoga

Vooral onrust door mijn onzekerheid van mijn gezondheid
Doet me aan alles twijfelen
Is soms een stap vooruit en 3 achteruit

Liefs

Sas-8314

uit je hoofd blijven Yoga
als jij twijfelt dan zal je gezondheid ook onbetrouwbaar zijn ..
2 treden omhoog en 1 omlaag heet vooruitgang en is zoals het vaak nu eenmaal gaat
1 tree omhoog en 3 omlaag is overdrijven en dat is ook een kunst ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Ja misschien wel
Overdrijven... Mmm is niet makkelijk aanvallen krijgen op momenten dat je niet weg kan
Mentaal zonder lucht zitten
Probeer andere dingen te doen en minder in
Mijn hoofd zitten
Hopelijk brengt tijd raad we zullen zien

Bedankt sas

waterman

Hey yoga

Twijfel is heel herkenbaar en je weet nooit vooraf of je de juiste keuze maakt.
Zo heb ik ook getwijfeld in een situatie maar uiteindelijk een weg gekozen hoe moeilijk ook.
Ga ervoor en probeer niet terug te kijken, wie weef als je over een paar maanden verder bent.

Ik ben van mening dat wat er moet gebeuren toch wel komt of je je er nu druk om maakt of niet. En juist door het maar  te laten gebeuren krijg jij wat rust en bestaat de kans dat dingen wat sneller gaan als je gedacht had.

Succes

yoga

Hey waterdame

Het is vooral door terugval van mijn gezondheid dat ik begin te twijfelen
Ga ik er nog vanaf geraken. Wat doe ik verkeerd? Hoe komt dit?
Er blijven steeds vragen door me spoken
Ik probeer het  positieve van in te zien maar dat lukt niet iedere dag en ik zie ook geen
Einde...
Brengt onrust
En idd het is wat het is...
Hoop enkel dat het betert , iedere dag met draaiingen is moeilijk om te genieten of aan andere dingen te denken
Terwijl ik zo graag geniet en plezier maak
Toch probeer ik te doen,
We zien wel wat komt
Hopelijk toch beetje beterschap

Liefs
Yoga

yoga

Eventjes oefenen vandaag...

Ooievaar.   Kind.  Tuin.   Sleutel.     Slang.    Man.   Ruiker.    Kruis.    Zeis

Muizen.    Boom.  Ring.    Beer.        Berg.    Weg.   Ruiter.     Boek.    Vissen

Hart.        Roede. Vos.      Hond.       Toren.  Schip.  Lelie.      Maan.    Anker

Klaveren.  Vogels sterren  wolken.     Huis.    Dame.  Zon.      Kist.       Brief

in het verleden is er grote verandering geweest met de liefde, heb enorm gemis gehad en het heeft heel lang aan me geknaagd zoals muisjes, toch is het ergens mijn geluk geweest.
Ik heb chronisch ziekte gekregen waardoor ik mijn innerlijke kind beetje terug heb gevonden, dingen ontdekt of terug aangewakkerd waar ik me wel goed bij voel.
Mijn beelden, mijn idealen opnieuw gaan zoeken, leren over mezelf wat ik graag doe...
Het maakte me eerst boos maar daarna begreep ik het, werd het allemaal duidelijk
Er was veel bedrog en wantrouwen in deze relatie, waar ik het heel moeilijk mee had, ook weinig steun van vrienden. Voelde me dikwijls bedrogen door hen.
Ze waren niet eerlijk tov mij...
De oplossing was zoeken naar de onvrede in mij, wat voel ik en waarom komt dit?
Nu beetje aant piekeren welke richting ik precies wil uitgaan, nog verder doen met? Of nieuwe inslag nemen?
Heb zin om een andere koers te varen, herstellen van wat er gebeurt is, knoop doorhakken en meer geestelijke waarde verkrijgen.
Ik zit volop in een transformatie periode, voel me beter op mijn werk maar ben ook op zoek naar iets nieuws, misschien moet ik hierdoor wel terug studeren of in de boeken gaan zitten
Ik moet nog onderzoeken wat precies want er zijn verschillende gebieden mogelijk
Mijn oudere vriend zal me hierin steunen en helpen, boeken zijn mijn basis voor verder kennis

Een slechte brief ontvangen...
Ruiker.   Kruis.   Zeis
Het vraagt allemaal veel tijd, de middenweg proberen vinden, discipline ondanks alles,
Oplossing van problemen door eerst goed na te denken en dan pas te maaien

Wie kan verder aanvullen of corrigeren?
Heel erg bedankt

Liefs
Yoga

Sas-8314

heej Yoga :)
ik zag dat je nog geen feedback hebt gehad op je legging,
dus laat ik eens met je mee oefenen ;)

Ooievaar.     Kind.     Tuin.     Sleutel.     Slang.    Man.    Ruiker.    Kruis.    Zeis
  Muizen.     Boom.     Ring.     Beer.        Berg.    Weg.    Ruiter.     Boek.    Vissen
    Hart.       Roede.    Vos.      Hond.      Toren.    Schip.   Lelie.      Maan.    Anker
Klaveren.    Vogels   sterren   wolken.      Huis.    Dame.    Zon.      Kist.       Brief

hoge verwachtingen ..
je verwacht iets
hebt een idee dat dit je problemen weg haalt / je helpt om gelukkig te zijn ..
maar het verleden blijft aan je knagen ..
Je piekeren lijkt voorbij, maar dit lijkt tijdelijk te zijn ..
er is iets waar jij je bewuster van zult gaan moeten worden,
iets wat je mogelijk toch in een ander licht gaat zien,
onbewust sleep je het namelijk mee.
Moeite hebben met uiten, je stem laten gelden,
bang om be/veroordeeld te worden om hetgeen jij wilt,
alles gebeurd in fases Yoga ...
dingen hebben tijd nodig om te bezinken,
het blijven prikkels ..
verwerken,
meer tijd nemen om dingen door te laten werken.
Doelbewuster te werk gaan en ook pijnlijke beslissingen nemen
Ieder geluk kent zijn prijs ..
zorg dat de balans klopt voordat je beslissingen maakt,
Zorg dat je goede zaken doet, blijf eerlijk naar en over jezelf ..

zelfvertrouwen door zelfkennis

dat is wat ik er zo ver in zie ..

yoga

Beetje oefenen vandaag

Kind.  Anker.   Dame    Heer.    Boek.    Roede.  Weg.   Wolk

Zeis.   Brief.    Klaver.    Tuin.  Vogels.    Berg.    Boom.  Ruiter

Beer.  Ooievaar hart.     Slang. Sleutel.   Schip.  Maan.   Kruis

Ring.    Vos.     Kist.       Lelie.   Vissen.   Huis.   Zon.     Ruiter

Hond.    Toren.   Muis.     Ster

Wat ik voel....
Ik lig bovenaan legging wat wil zeggen dat ik algemene controle over alles heb.
De hoeken vertellen me dat ik een eerlijke open relatie heb, maar dat ik af en toe te negatief kijk, soms verwarrende emoties
Hde belangrijkste houvast zijn mijn kinderen, heb in verleden bepaalde Dingen moeten afsluiten, waar ik me
In irriteerde in de relatie. Klaver ligt dicht bij pk deze brengt geluk en vreugde in mijn hart zal een verandering plaatsvinden waardoor ik me weer beter zal voelen
De man ligt naast me een vriend die van groot belang is, een grote
Steun in alles
Dame tuin sleutel huis
De oplossing zit in mezelf, therapie volgen en gezellig thuis blijven en genieten van de rust
Tot adem komen met mezelf... Me verdiepen en contact maken met mezelf
De slang ligt naast men hart, waardoor er verandering is in mezelf
Boek roede weg
Terug meer sporten en fysiek mee bezig zijn, mezelf meer uit in de juiste weg
De karma kaartjes
Hond toren. Muis ster
Een doel voor ogen hebben, grote wilskracht en groei proberen te ontwikkelen, voorzichtig onderzoeken zoals een muisje
Wie wil er nog aanvullen?

Liefs
Yoga

Mikal

Hai Yoga,

Ik ben wel benieuwd hoe de vorige legging voor je heeft uitgepakt en of je er iets van hebt herkend.
Ik ben nog een enorme leek op het gebied van de lenormand kaartjes maar ik doe gewoon eens een gooi...

Wat me opvalt is dat de dame en de heer naast elkaar liggen, je relatie. Je hebt veel steun aan je partner. Samen met anker en het kind heb ik het gevoel dat je relatie en het gezinsleven erg belangrijk voor jou zijn en een grote rol in jou leven speelt, daar draait zo'n beetje alles om.
Echter heb ik het gevoel dat er rondom jullie relatie wat strubbelingen te verwachten zijn. De heer en dame liggen bovenaan en de rest dus wat jij denkt onder controle te hebben en het verleden. Het boek zie ik hier als soort naslagwerk, iets waarvan jij dacht dat het onder controle was en afgehandeld, steekt opnieuw de kop op en zorgt opnieuw voor conflict. 2 ruiters, wolk en kruis, ik denk dat het heel belangrijk is om de ergernissen eens helemaal uit te praten met elkaar zodat daar een kruis doorheen kan worden gezet en echt afgesloten kan worden in plaats van te worden afgekapt zodat (oude) ruzies snel worden opgelost om de vrede maar zo snel mogelijk te bewaren (zeis - brief - klaver - tuin) maar ergens nog wel tussen jullie instaat en beïnvloed (berg).
Roede, waar gaat het conflict over? Roede - Berg - Schip - Huis - Ster, Je vindt dat hij teveel van huis is of er begint een afstand tussen jullie te ontstaan? Je zou willen dat hij er meer voor jou is?
Oplossing in het conflict = de weg (geen idee of je de kaarten zo dient te lezen, ik doe maar wat) bij weg - boom - maan krijg ik het gevoel van deprssieve klachten, somberheid. Misschien de bekende weg wat er gebeurd als er conflicten tussen jullie bestaan, met de zon zou je dan een andere weg in kunnen slaan...

Nou hier laat ik het even bij. Zoveel mogelijkheden en combinaties met zoveel kaarten!
Geen idee of het ergens op slaat hoor, ik begin hier net mee.

yoga

@ mikal
Bedankt voor je kijk op de kaartjes
Klopt wat je zegt ivm met relatie en mijn kinderen zijn belangrijkste in mijn
Leven

de ergernissen uitpraten lijkt me beetje raar, voor de moment zijn er niet echt strubbelingen en is de relatie goed
Alles zit snor zeg maar  :)
Kan natuurlijk nog komen de strubbelingen
Ik weet natuurlijk niet goed of je die man naast me ziet als mijn ex of huidige partner
Met mijn ex zijn er wel voortdurend ergernissen en strubbelingen
Want zorgt voor irritant gedoe
Het feit of er afstand is tss mij en mijn partner voel ik ook niet echt aan, hij is wel af en toe weg van huis maar ook heel veel thuis langs de andere kant dus dat is dan weer een voordeel denk ik zo
Hopelijk wordt ik wel niet te depressief liever zonnetje in huis hoor maar alles is natuurlijk mogelijk

Liefs
Yoga

waterman

Zo zie je dat ook al ben je niet echt bekend met de lenormand je toch op basis van je kennis van tarot en de intuïtie die je al bij je draagt toch al snel kaarten kunt duiden.!
Mooie uitleg.

Mikal

Thnx Waterman :-)

@ Yoga, je ex? Ja dat zou natuurlijk ook goed kunnen. Lastige mensen kunnen het zijn die exen, ik heb er ook zo één ;-)
Wie het ook mag zijn en mochten er strubbelingen komen dan doe je er denk ik goed aan om het zo snel mogelijk uit te praten zodat je er zelf geen last van hebt. Niet voor de ander maar puur voor jezelf zodat jij niet met die frustratie hoeft rond te lopen. Ik hoop het trouwens niet voor je...
Misschien is het zo dat je aankomende tijd je partner het liefst bij je hebt en je hem gewoon meer dan anders mist als hij weer eens op pad is?
Nou benieuwd hoe het uitpakt voor je en als je bij de weg dan toch kunt kiezen, kies dan inderdaad maar beter voor de zonzijde van het leven!  :D

yoga

Oei foutje in mijn legging de eerste ruiter is eigenlijk ruiker
...
Hoe zien jullie verschil tussen ex of je huidige vriend

Liefs

Mikal

Geen idee, ben ik ook benieuwd naar maar ik denk dat dat te maken heeft met de positie waar hij zich bevindt.
In jou legging ligt de man rechts van jou waardoor ik het idee heb dat dat te maken heeft met degene die nu actief is zeg maar. Degene waar je nu een relatie mee hebt. Links staat voor mij meer voor terugtrekken, dat is de passieve kant, dus degene die is geweest. Het is maar een gedachte en ben ook benieuwd hoe dat wordt gezien.

Sas-8314

idd heel verwarrend :(
het eerste aanknopingspunt voor mij is vaak het sterrenbeeld,
ook zou je kunnen kijken waar het hart bij ligt, het huis enz.