Boxspread IVM afgekeurd kunnen worden - hulp graag!

Gestart door Kristalletje, juli 15, 2014, 15:57:14 PM

Kristalletje

Hoi lieve allemaal,

vanwege mijn ernstige fysieke klachten wil ik toch gaan aansturen om afgekeurd te gaan worden. Nou is dit natuurlijk anno nu ernstig moeilijk, ik heb al een aanvaring met de bedrijfsarts v/d soc. werkplaats gehad, die weigert.
Ik heb er eens een boxspread op gelegd. Geen activator kaarten gebruikt, gewoon laten vallen wat er komt.

Vraag is of het gaat lukken / het verloop om afgekeurd te kunnen worden:

Slang      Vrouw      Hond
Schip        Ster         Ring
Zeis        Vogels     Roede

Verleden:
Slang Schip Zeis:
Hierin zie ik dat gesprek met die bedrijfsarts, waarin ik ook vrijstelling vroeg van werken voor uitkering. Oneerlijk en zeer onprettig gesprek (Slang) wat volledig het gras onder mijn voeten vandaan maaide en me helemaal uit mijn kracht sloeg.

Heden:
Vrouw Ster Vogels
Mezelf aan het voorbereiden op het hele gebeuren en informatie in aan het winnen (Vogels) en aan het netwerken (Ster).

Toekomst:
Hond Ring Roede
Trouw blijven aan mijn standpunt en me daar niet vanaf laten slaan. De samenwerking (met arts? zg. deskundigen?) verloopt niet soepel?

Onderliggend / wat ik al weet;
Zeis Vogels Roede
Verbaal gewoon finaal onderuit gehaald (door die arts)

Wat nu speelt:
Schip Ster Ring
Terug aan het gaan naar vertrouwen dat het goed gaat komen

Wat boven het hoofd ligt / waar ik op hoop
Slang Vrouw Hond
Die kan ik niet zo goed duiden eigenlijk, omdat ik er te persoonlijk bij betrokken ben. Hoop dat ik die nare kerel toch aan mijn kant krijg?

Bijkomende invloeden (Diagonalen)
Slang Ster Roede:
Kalm blijven, wel assertief, maar niet weer in een argument, ruzie laten lokken.

Andere diagonaal:
Hond Ster Zeis
Bij mezelf blijven, vol vertrouwen en kalm, maar zo nodig wel korte metten maken en beslissingen nemen. Niet twijfelen.

Hmffff, kweet het ook niet eigenlijk. Ziet het er nou goed uit of niet? Hoop dat iemand mee wil kijken, dit is nogal belangrijk voor me ..

:-*

Knoekie

Hoi Kristalletje, wellicht zul je mijn duiding niet zo op prijs stellen maar dit is wat ik er in zie/ uithaal

Slang vrouw hond zelfmisleiding waar je zelf niet bewust van bent
schip ster ring Je hebt een wens en bent daar mee bezig, je draait een beetje in circeltjes rond
zeis vogels roede, gespreken worden afgekapt waar jij je niet in kunt vinden
Slang ster roede... ook weer zelfmisleiding en een wens en tweedracht, je maakt jezelf iets wijs
Zeis ster hond einde aan een wens mbt trouw aan jezelf
Slang schip zeis.. zelfmisleiding brengt je niet waar je wil zijn
Vrouw ster vogels... jijzelf en de wens om gehoord te worden
Hond ring roede, beslissing waar jij het niet mee eens zal zijn
Zeis vrouw Roede conflicten en aktie
Slang vogels hond gesprekken metamorfose, gesprekken waardoor je anders tegen jezelf aan gaat kijken.

Maaarrr zoals altijd, ik is een beginner

Sas-8314

mijn eerste gedachte was ..
wie wil zich nou vrijwillig af laten keuren ...
In mijn ogen een gebrek aan creativiteit,
er zijn zoveel wegen die naar Rome leiden en lijden

Energie kunnen we overal in stoppen, op onze eigen wijze ..
wellicht zou je eens kunnen overwegen om te onderzoeken waar jij 'm in stopt
mogelijk zijn er betere investeringen.

Het afkeuren op zich, tja tegenwoordig moet je daarvoor in coma liggen ..
Jouw kansen, zonder dat ik je achtergrond ken, of hoef te weten,
vrij klein, maar wie weet geluksvogels zijn we allemaal wanneer we ons toverstokje wijs weten in te zetten ..

qua duiding sluit ik mij wederom aan bij mijn voorgangster,
die weer eens zeer bescheidden is, maar ook dat mag en kan sieren,
toch de moeite gedaan, dat is meer-waarde ..

lieve Kristalle dame
wordt wakker en zie je vermogens ipv je te richten op je onvermogens ..
je zou jezelf nog eens kunnen verrassen ..
sterkte  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

#3
Dank jullie voor het meekijken.
Zelfmisleiding, zou kunnen. Ik heb toch altijd nog hoop dat ik gewoon kan werken. Maar met mijn werkervaringsplekken (werken voor uitkering) kom ik gewoon telkens tot de ontdekking dat dat gewoon niet gaat lukken. Dat is best een harde dobber. Ik wil eigenlijk niet afgekeurd worden. Maar als je geen keuze hebt ... En blijft vooralsnog een hard gelag, dan ga je jezelf ook anders zien uiteindelijk, moet je toch je kracht zien terug te vinden, ook al ben je niet meer 'volwaardig'.

Dus daarin zit ik al een tijd in tweestrijd, draai ik in een kringetje rond. Het stukje 'afkeuren' dan maar weer wegstoppen, weer een nieuwe werkstage, en weer de confrontatie dat het gewoon niet gaat. Ik lig finaal in puin door 4 uurtjes werk, moet me morgen ziek gaan melden, gaat gewoon niet.

Dus inderdaad uit het kringetje en uit de tweestrijd, maar dan juist de andere kant op. Wat iemand me gisteren zei, dat ik onderhand eens in mijn kracht moet gaan staan en voor mezelf op moet gaan komen.

Ik vertel dat, omdat dingen die genoemd worden dus kloppen (tweestrijd, kringetje, zelfmisleiding e.d.) maar dan anders dan uitgelegd eigenlijk :/
Wat mijn vriendin net zei: Probeer het nu niet te zien als een vechttraject. Nogmaals zoek alle hulp en doe dit NIET alleen. Vraag je osteopaat, therapeut, weet ik veel wie. Die mensen zijn er....... je moet ze alleen ZELF vragen. Je zult nooit meer 100 % beter worden, als je er nu niet voor gaat zit je over vijf jaar nog met HETZELFDE probleem en draai je nog steeds in het zelfde kringetje rond. Je moet het hard zien te maken. Je doet jezelf echt wat aan als je er nu niet voor gaat...... !!!!

Grappig dat zij dus exact dezelfde woorden gebruikt : kringetje, haha.

Afijn, de tijd zal het uit moeten wijzen.  ben het met de gekozen woorden enz. eens, alleen denk ik dat de richting waarin die uitgelegd worden, toch anders is. Puur alleen al omdat wat ik deed juist was er voor gaan dat ik gewoon zou kunnen werken. En dat werkt dus niet, daar zit hem de zelfmisleiding.

Knoekie

zelfmisleiding is zelf misleiding! ik suggesteer nix! ik constateer alleen, jij vult zelf in hoe of wat.

Kristalletje

Thanks voor het meekijken en voor je reactie nog, Knoekie.
Niet eerder in staat geweest, hele week de wereld voor een krentenbol aangezien.
Nu weer ietsje beter, eindelijk, dus ook weer zin in meer met de kaartjes te doen, het weer op te pikken. Heb een week bijna niet uit mijn ogen kunnen kijken vanwege de overbelasting en pijn, dus dan kun je ook geen kaartjes lezen.

Maar ben heel blij met jullie feedback, en ja Knoekie, je zat zeer zeker heel goed!

:-* :-*

Knoekie

Haaaaaaiii Kristallie! thnx voor jouw feedback weer, inmiddels zelf weer beetje geblokkeerd lol, hopelijk duurt het maar even bij mij ;D ;D