3-kaartlegging

Gestart door Zonnetjeinhuis, juli 11, 2014, 18:53:48 PM

Zonnetjeinhuis

Deze 3 kaarten heb ik gelegd. Het verleden, het heden en de toekomst zijn aangegeven met:
verleden: koning van Staven omgekeerd;  heden: de Ridder van Staven; toekomst pentakels 2 omgekeerd

Wat kan dat betekenen? Verleden: slechte weerstand, gebrek aan initiatief, over je heen laten lopen.
Heden: Blind vertrouwen in zichzelf, aandacht willen.
toekomst: Sneller willen maar niet kunnen, wiebelig zijn
Dat herken ik erin.

dameblanche

zonder het verleden geen heden en ook geen toekomst.

kennis en ervaring om kunnen zetten in wijsheid.
de koning van staven betekend dat je geen eigen wil hebt kunnen tonen, bij de ridder van staven gebeurd dit juist wel de ridder die functioneert vanuit het element vuur doet er alles aan om het de gebeurtenissen uit het verleden om te zetten in wijsheid, net door mee te gaan in de flow, net door de dingen los te kunnen laten.
maar het vuur moet wel in je blijven, je gaan richten op de toekomst.
je hebt de neiging om het verleden met je mee te nemen, het verleden geef je steeds een plaats als kapstok.
zo werkt het in feite niet.
probeer emoties niet langer vast te houden dan nodig is, gezien de bekers 2 hier ook nog op de kop liggen.

Zonnetjeinhuis

Citaat van: marianne op juli 12, 2014, 10:10:51 AM
zonder het verleden geen heden en ook geen toekomst.

kennis en ervaring om kunnen zetten in wijsheid.
de koning van staven betekend dat je geen eigen wil hebt kunnen tonen, bij de ridder van staven gebeurd dit juist wel de ridder die functioneert vanuit het element vuur doet er alles aan om het de gebeurtenissen uit het verleden om te zetten in wijsheid, net door mee te gaan in de flow, net door de dingen los te kunnen laten.
maar het vuur moet wel in je blijven, je gaan richten op de toekomst.
je hebt de neiging om het verleden met je mee te nemen, het verleden geef je steeds een plaats als kapstok.
zo werkt het in feite niet.
probeer emoties niet langer vast te houden dan nodig is, gezien de bekers 2 hier ook nog op de kop liggen.

Ha Marianne, dankjewel voor je reactie! Die wil die voel ik wel roeren in me, ik heb kansen gecreƫerd, voorzetten gemaakt, die bal moet gewoon in het doel/vuur!!!! hahah. De kaart die aan kop ligt is pentakels 2 omgekeerd, gaat het over prestaties dan of emoties?
groetjes,
Zonnetjeinhuis

Zonnetjeinhuis

De vraag die ik stel aan de tarotkaarten is: Krijg ik een nieuwe relatie? De oude is in de vakantie heel onverwachts verbroken. Verleden: staven 2, heden: staven 10 en toekomst: zwaarden 4.

Nou het zal treurnis zijn, niet?

groejes,  Zonnetjeinhuis

dameblanche

nog even terugkomende op de pentakels op de kop;
je hebt de neiging het allemaal te luchtig te zien.
het doet je allemaal meer dan je doet blijken.

is die relatie onverwacht uitgegaan, je doet hier ook iets te luchtig over...
idd we gaan weer verder, we laten het verleden achter ons, niet meer terug kijkende....
maar neem je het toch op een of andere manier toch met je mee, probeer je het allemaal onder het tapijt te schuiven en richt je je te vrolijk op iets anders?
het is goed alles eens op ene rijtje te zetten, kijken wat je ervan geleerd hebt, hoe je er zelf in hebt gestaan, emoties toelaten........
je zult een en ander rustiger aan moeten gaan doen, rust is hier wel eigenlijk op zijn plaats.
je neemt anders de ene relatie weer mee in de andere relatie...
niet doen!
neem tijd en rust voor jezelf.
laat emoties toe en verwerk deze op een goede en rustige manier.
blijf niet zoveel van jezelf vergen, zonnehuisje!

Zonnetjeinhuis

Goed idee, Marianne.
Ik ben nog lang niet klaar met deze relatie.

Zonnetjeinhuis

Ik ben verliefd en vroeg de kaarten, wat voelt hij voor mij?

Antwoord: vroeger: munten Aas
heden staven ridder
toekomst staven acht

Blijheid en geluk is basis, er is nu even afstand, spoedig een ontmoeting?

groetjes, zonnetje

dameblanche

voor deze vraag is de 3 kaart legging niet relavant.

ik heb een relatie legging gelegd;

de situatie; pentakels 9
wat is er niet; koningin van kelken

hoe sta jij in deze relatie; koning van zwaarden ob, pentakels 6 ob, kelken 6 ob
hoe staat hij in de relatie; pentakels 4 ob, staven 5 en kracht ob.

een gelukzalig gevoel, het vult je geheel op, je bent dromerig, toegewijd.
je vertrouwt erop.
hoe sta jij in deze relatie, de toewijding maakt dat je je eigen doelstellingen opzij gaat zetten, dat gebeurd steeds in een prille relatie, waarin iemand helemaal verblind is van verliefdheid, de roze bril, zet hem op en geniet hiervan.
hoe staat hij in deze relatie; hij is terughoudender, hij verkeert in onrust, hij is bang dat hij zijn vrijheid kwijt raakt, het maakt hem ongemakkelijk.
mss stel je je te afhankelijk op.

Zonnetjeinhuis

Hoi Marianne,

Dankjewel voor je legging!!!

Ik had niet gezien dat je gereageerd had. De afgelopen tijd veel met mijn kinderen bezig geweest, ze zijn nu allebei op vakantie/introductieweek. Voor de liefde is er ook niet veel tijd.

Zal ik een relatielegging doen? Hij en ik zien elkaar niet veel.