Duiding 13 kaartlegging

Gestart door yoga, juli 05, 2014, 14:30:39 PM

yoga

Heb voor de maand juli een 13 kaartlegging geprobeerd

Berg
       Slang       Anker.       Ring
Weg. Maan.      Klaveren. Hond.   Kind
       Heer.        Sterren.   Schip
                       Lelie

Verleden
Heb ik een andere weg moeten kiezen, waardoor mijn leven is veranderd. Toch twijfelde ik veel of het de juiste keuze was.

Slang maan heer
Zie ik als een man waar ik veel gevoelens voor heb maar soms herval ik mijn slechte gewoontes

Berg anker klaveren

Ik zou een houvast na een periode van veel verdriet, innerlijk blijf ik overtuigd dat alles tijdelijk is en er is hoop
Onder
Sterren en lelie
De weg ligt voor me open met beetje wilskracht en iets nieuws, proberen positiever te denken

Ring hond schip kind

Dit vind ik moeilijk
Welk keuze ik ook maak vertrouwen in mezelf?
Of steun zoeken bij iemand?
Wijst ook op een open eerlijke relatie?
Of communicatieve maand met veel reizen?
Liefs
Yoga

yoga

Vandaag een 9 kaartlegging gedaan rond mijn gezondheid sukkel met burnout

Beer    Zon     Ring
Boek.  Klaveren. Ruiter
Huis.    Muizen. Ooievaar

Klaveren ligt op persoonskaart
Deze kaart geeft hoop op verbetering of genezing

Beer boek huis

Ik zit met nog negatieve gevoelens binnenin en praat er te weinig over
Sluit me nog teveel af

Zon.  Klaveren.  Muizen

Ik mis nog iets om er bovenop te komen, maatregelen de zon geeft me zelfvertrouwen

Ring.  Ruiter  ooievaar

Alles komt rond als die negatieve gedachten verdwijnen en gewoon alles laat komen zoals het gaat, een verandering van denken is nodig

Wat denken jullie
Liefs

waterman

Hoi Yoga

het heeft geen zin om te vaak een legging te doen op hetzelfde vlak zeker geen uitgebreidere legging. Als je toch graag vaker een trekking doet dan denk ik dat je beter 3 kaarten kunt leggen.
Een legging van 13 of 9 kaarten geeft meer een verloop aan dus je eerste legging is in dit geval nog niet uitgewerkt.

yoga

Ok dank je waterman wat vind je van mijn eerste legging dan?
Liefs

waterman

Ik zal er eens naar kijken yoga of ik iets voor je kan duiden. Moet er eventjes voor gaan zitten ;D

yoga

Oei oei dat klinkt niet goed 😉

Sas-8314

Citaat van: yoga op juli 07, 2014, 21:16:03 PM
Oei oei dat klinkt niet goed 😉

en waar haal je dat uit vraag ik me af  ::)

ik ga er ook maar eens voor zitten, staan is minder relaxt ;)

Beer    Zon     Ring
Boek.  Klaveren. Ruiter
Huis.    Muizen. Ooievaar

klavertje in het midden
je voelt je wel goed
bent positiever en energieker aan het worden
tis nog allemaal wel wat kwetsbaar, dus ook zeker belangrijk dat je in beweging blijft,
en dat je die positiviteit vasthoudt.
maar dat weet je inmiddels ook wel.
de beer staat voor je eigen kracht, dus ook zelfvertrouwen en sterker in relatie tot andere staan.
de beer kan vervelend worden als de beer ontstemt raakt,
wees eens wat liever voor jezelf
ik zie de zon, ook de ruiter, de wens, maar echte ontspanning zie ik niet ..
ik mis de stroming Yoga .. tijd voor een (yoga) afspraak of iets toevallig ?

ga eens wat vaker de deur uit, verras je zelf eens en/of laat je eens verrassen door iets of iemand ..
Mocht er niemand zijn die voor jou een ruikertje koopt, koop er dan zelf eens een ruikertje :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dat vraag ik me ook af waaruit jij uit mijn reactie leest dat het niet goed klinkt.
Bedoelde enkel dat ik een grotere legging even op me moet laten inwerken.

Sas is al zo lief geweest ervoor je naar te kijken. Dan wil dat morgen ook even voor je doen. Eerst mijn bedje maar eens in.

Sas-8314

Sas is ook heel benieuwd wat de waterdame in de legging ziet :)
slaap lekker  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Ik bedoelde dit zo niet ernstig dames 😉 maar idd zitten is relaxt

Hey sas en waterman bedankt voor je duiding

Mijn toestand gaat idd beetje op en af zoals mijn
Positiviteit ook op en af mee gaat met mijn gevoel.

Ontspanning blijft moeilijk hoewel ik 3 keer per week yoga doe en toch regelmatig stapje zet.
De stroming probeer ik wel in mijn achterhoofd te houden. Lijkt me belangrijk

Ik had precies toch al paar punten juist, nog veel lezen en misschien kan ik jullie dan ook helpen

Bedankt en zonnige dag
Liefs
Yoga

dameblanche

klaveren geeft over het algemeen vooruitgang, ook de wens om vooruit te komen, al gaat het wel iets langzamer als je zou willen.
ruiten 6 geeft ook aan dat je meer balans moet zien te verkrijgen in het geven en nemen.
je hebt veel verdriet en teleurstelingen in het verleden beleefd.
komende vanuit een knagende en beknellende situatie, waar je verliezen hebt geleden, je houvast is behoorlijk onder druk komen te staan...muizen[klaveren 7]

boek[ruiten 10] geeft aan dat je geborgenheid zoekt, ook zekerheid op werkterrein.
de beer [klaveren 10] je hebt hard aan jezelf gewerkt, in plaats van de problemen voor e uit te schuiven, heb je de problemen geleerd los te kunnen laten, waardoor je nu in het zonnetje zit...

de ring [klaveren aas] een nieuwe kans een nieuwe uitdaging, ene nnieuwe energiestroom maakt zich meester van je en zal zich ook naar de toekomst prolongeren.
de ooievaar[harten dame]
in de buurt van het huis geeft ook al aan dat je je bevindt in een grote verandering.
gezien ook dat de ooievaar aan de kant ligt, geeft dit ook aan dat je je flexibeler zult moeten blijven opstellen, verval niet meer in de oude patronen, die niet meer werken voor je...
mss hulp zoeken bij een mediamiek iemand??

liefs marianne

waterman

Citaat van: yoga op juli 05, 2014, 14:30:39 PM
Heb voor de maand juli een 13 kaartlegging geprobeerd

Berg
       Slang       Anker.       Ring
Weg. Maan.      Klaveren. Hond.   Kind
       Heer.        Sterren.   Schip
                       Lelie

Even zonder vooraf de andere duidingen te lezen mijn poging to duiden.
De klaveren op je pk betekent iets moois. Dit is een welkome verandering na het verleden waarin er veel is gebeurd.  Heb ergens het gevoel van een heer die een andere weg is ingeslagen (misschien zelfs met iemand anders).

Je bent op zoek naar je eigen kracht maar vindt het nu af en toe moeilijk te geloven dat het de goede kant opgaat.
Maar je mag het vertrouwen hebben dat er letterlijk iets rond gaat komen. Dat kan zijn een relatie maar ook eencontract of overeenkomst.

Er iets nieuws op komst een nieuw hoofdstuk maar blijf daarbij wel bij jezelf. En accepteer ook de hulp die je aangeboden wordt dan kan je iets moois te wachten staan.

Ik hoop dat mijn uitleg nog een klein beetje kan toevoegen.
Lfs waterman/vrouw

yoga

Eindelijk even tijd...
Bedankt vr de duidingen dames

Marianne
Wat je zegt is juist  ik zou graag hebben dat het allemaal wat sneller gaat
Helaas dit kan ik zelf niet beslissen
Hoe zie je dit in de kaarten?

Ik heb inderdaad heel veel verdriet gehad en moeilijlheden in verleden😕
Ik heb paar jaren het heel moeilijk gehad en net nu ik beter was sukkel ik met mijn gezondheid...
Waardoor mijn zelfvertrouwen terug beginnen wankelen is.

Heb maanden thuis gezeten en heel hard aan mezelf gewerkt misschien wel ontdekt wie ik echt ben
Dit heeft deugd gedaan en wil nu graag verder stappen zetten mr mijn gezondheid laat dit niet altijd toe het gaat niet snel genoeg voor me.

Ik zal me dus idd meer flexibeler moeten opstellen en meer moeten maten stromen in wat komt

Waterman
Klopt wat je zegt soms kan ik het niet geloven dat het goed gaat omdat het enorm wisselend is qua gevoel en energie
In het verleden is idd mijn man weggegaan en ben ik achtergebleven ,
Doordat ik die periode weinig hulp heb gekregen is het nu moeilijk om hulp te aanvaarden

Behoorlijk zwaar allemaal
Ik zoek nu naar rust en eindelijk gezond gelukkig te leven
Bedankt voor jullie advies lieve dames

Heb net 2 boeken toeggekregen hopelijk leer ik zo ook snel bij

Lieffs
Yoga