36 kaarten juli-aug-sept

Gestart door waterman, juli 05, 2014, 12:23:21 PM

waterman

Eens gekeken wat er de komende 3 maanden op mijn pad gaat komen.

Voor de extra info: ik heb een legging gedaan waarbij de vrouw uitkwam op de 3e rij in de geheel rechtse colom. Ik ben aangeraden om dan een nieuwe legging te doen met de vraag of je iets meer toekomst mag zien. Deze legging ligt hieronder.

Extra aandacht vooraf
Werk=maan
Liefde=hart

Muizen-schip-slang-kind-ruiter-vissen-kruis-roede
Seutel-  weg-   heer-  ring-zon-    klavers-huis-zeis
Maan-anker-vogels-tuin-ruiker-hond-vrouw-boom
lijkkist-berg-brief-vossen-sterren-beer-hart-boek
                       Ooievaar-lelie-toren-wolken

Heer-ring-zon-klavers-huis dat ziet er heel zonnig en positief uit masr door de zeis op het einde ook heel duidelijk dat dat in het verleden ligt en afgekapt is.
Rond om mij zelf  vrouw-boom is er sprake van groei. Hart-boek is het nog even geheim op het gebied van de liefde of misschien sla ik wel juist een nieuw hoofdstuk open.
Boven mijn hoofd kruis-huis ik heb iets voor mezelf afgesloten
Op werk maan-anker komt er misschien vastighheid wasr nog wel overlegd moet worden (vogels).

Ik ga nog even verder studeren op de rest van de legging met een poging mijn eigen wens gedachten erbuiten te houden.
Fijn weekend allemaal.
Liefs Waterman

Sas-8314

Heej waterdame :)

Muizen   schip     slang     kind      ruiter    vissen   kruis    roede
Sleutel   weg       heer      ring        zon     klavers   huis     zeis
Maan      anker   vogels    tuin      ruiker    hond    vrouw   boom
lijkkist      berg    brief    vossen  sterren    beer     hart     boek
                        Ooievaar   lelie     toren    wolken

je legging is voor de komende maanden ..
ik zie het als een proces waar je 3 maanden over mag doen, zelfs nog langer mocht dit wenselijk zijn,
maar het mag ook korter zijn.

het doel (kruis) ..
je ontkomt er niet aan ..
zeis .. tijd om een einde te maken aan die innerlijke strijd, de ontevredenheid.
het lijkt wel alsof de dingen steeds uit je handen glippen ..
maar is dat werkelijk zo ..
Je hebt alles in huis,
maar mogelijk stel je de verkeerde doelen ..
geef jij jezelf te weinig tijd en ruimte ..

bestaansrecht komt er bij me op ..

maar ook lering trekken,
weten dat je op je zelf kunt vertrouwen,
waar zijn je eigen overtuigingen ..
hoe zit het met jou principes ??
vanuit de toren kun je alle kanten op zien ..
welke kant wil jij op ?
wat wil je wel, maar kan je niet respecteren ?

laat je niet zo uit het veld slaan, onnodig ..
blijf dicht bij jezelf, daar waar jij je goed bij voelt ..
:-*

what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Ga even kijken zonder die van Sas te lezen.
Fijn dat je hem ff geordend hebt Sas


Muizen   schip     slang      kind      ruiter    vissen    kruis    roede
Sleutel   weg       heer       ring        zon     klavers   huis     zeis
Maan     anker    vogels      tuin      ruiker    hond     vrouw   boom
lijkkist    berg     brief        vos      sterren   beer      hart     boek
                        Ooievaar  lelie     toren     wolken

Maak je je zorgen dat je geen grip op zaken kunt krijgen (Muizen Schip Slang)?
Krijg iets door als "Geluk zit in een klein hoekje", onverwachte leuke dingetjes of meevallers misschien (Klavers Vrouw Boek)
Je bent thuis aan het komen bij jezelf (Huis Vrouw Hart) Toch (blijf) je je afgesneden voelen van je roots. (Zeis Boom Boek). Zijn er wat familie problemen die op je drukken? (Kruis boven Huis en dat van die roots).
Heb het idee dat dingen even niet zo doorstromen, Vissen Kruis Roede, en ook de huizen waar Kruis en Roede op liggen, resp Slang en Kist. En ook de kaarten om het Schip heen. Al met al geeft mij dat het beeld dat dingen even wat kunnen stagneren.

De laatste vier kaartjes een verandering in iets wat al lange tijd of altijd al op een vaste manier verliep. Die omwenteling geeft verwarring en kopzorgen.

Kristalletje

PS Doh ... zowel Sas als ik "dingen uit je handen glippen" en "geen grip krijgen op"

waterman

Bedankt voor jullie duidingen lieve dames

Het stukje over geen grip krijgen op dingen klopt wel een klein beetje. Langzaamaan komt mijn leven na een zeer moeizaam jaar weer in rustig en stabiek vaarwater. EChter nog steeds niet dat rustige vaarwater waar ik zo naar uitkijk..met iemand naast mijn zijde (voor langere tijd). Ik sta er inmiddels heel erg voor open en weet dat het uiteindelijk wel goed zal komen maar ben een beetje ongeduldig (ook volgens mijn liefdeslegging een paar weken geleden zou er iets op me te wachten staan) maar dat is echt nog een stukje wat ik mis.

@ sas
Ik weet heel goed welke kant ik op wil, helaas zijn soms omstandigehden de reden dat je niet altijd de kant op kan die je wil in het leven. Dus met die doelen zelf zit het wel goed maar er is inderdaad nog dat stukje ontevredenheid.

@kristalletje
Dat dingen nu niet zo doorstromen kan dus zijn omdat het na een roerige ijd weer even stil is komen te staan en wat rustiger is. Op zich heel fijn maar ik zou dus graag wat meer willen in mijn leven. Geen familieproblemen of in ieder geval niet mee dan anders ;-).EN het geluk zit in een klein hoekje dat weet ik heel erg goed. Ik zou alleen heel graag ook een keer gewoon groot geluk krijgen (niet alleen in een liefde maar ook in mijn eigen leven).
Citaat van: Kristalletje op juli 05, 2014, 21:27:53 PM
De laatste vier kaartjes een verandering in iets wat al lange tijd of altijd al op een vaste manier verliep. Die omwenteling geeft verwarring en kopzorgen.
Deze kan ik even niet goed plaatsen en ik weet ook even niet op welk gebied ik die in moet vullen.

Al met al dus wel genoeg duidelijkheid. Hele erg bedankt voor jullie uitleg. Ik heb nog wel even de vraag hoe jullie gelezen hebben?
Ik leg namelijk voor de komende 3 maanden (dus voor de toekomst). Omdat ik gewend ben te lezen met verleden /heden/toekomst en ik helemaal rechts uitkwam (laatste kolom) heb ik dus opnieuw gelegd.
Maar bij het duiden lezen jullie de eerste 4 kaartjes (net als ik zelf zou doen) in het heden. Ik vraag me nu dan ook af of ik eigenlijk wel een 2e legging had moeten doen?
Ik ga ook nog eens kijken naar die legging, kan al wel zeggen dat een aantal kaarten ongeveer op dezelfde plek zijn gevallen. (eerste legging was het bijvoorbeeld kruis-ring-heer en in de 2e dus weg-heer-ring-zon).
En misschien moet ik die ook nog eens plaatsen want daar moeten dan wel overenekomsten inzitten.

Misschien dat iemand nog een antwoord heeft op die vraag over een 2e legging doen als je een kijken in de toekomst wil.

In ieder geval weer heel erg bedankt lieve sas en kristalletje.

Sas-8314

je moet nooit niets, je wilde zelf een extra legging doen, niks mis mee dan toch,
al doe je er nog 20 ..
Is toch jouw soap ;)
what defines us is how well we rise after falling

waterman

haha een hele uitgebreide soap sas.

maar nee ik legde nog ene keer omdat mijn boek dat zei omdat die uitgaat van verleden/heden/toekomst.
dus vraag me af of die eerste legging dan wat zegt (zeer ook omdat het hart als focuskaart daar dus onderaan in de karma kaarten kwam).


waterman

Ter verduidelijking

hieronder de eerste legging zoals gedaan (totdat mijn boek dus zei dat ik nog ene keer moest leggen omdat ik helemaal rechts te liggen kwam)

slang-vogels-brief-ruiker-boom-huis-sterren-kind
kruis-  ring - heer -toren- hond -zies-klavers-ooievaar
ruiter-lelie- vosje -vissen-sleutel-wolken-tuin-vrouw
beer-  kist-  zon- maan - muizen-schip-roede-berg
                  weg-  hart-  boek-  anker

focus op hart (liefde)
en op maan (werk)

Sas-8314

Citaat van: waterman op juli 06, 2014, 21:37:44 PM
Ter verduidelijking

hieronder de eerste legging zoals gedaan (totdat mijn boek dus zei dat ik nog ene keer moest leggen omdat ik helemaal rechts te liggen kwam)



dit zegt al zoveel over jou waterdame ;)

:) :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman


Sas-8314

de wijze waarop wij ons uitdrukken ..
lees je eigen tekst nog maar eens  ;)
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Waarschijnlijk heel veel maar ik ken alleen mezelf dus moet je het antwoord schuldig blijven sas.

ik zal eens gaan ontcijferen wat legging 1 dan wilde zeggen haha


Sas-8314

Citaat van: Sas-8314 op juli 06, 2014, 21:39:36 PM
Citaat van: waterman op juli 06, 2014, 21:37:44 PM
Ter verduidelijking

hieronder de eerste legging zoals gedaan (totdat mijn boek dus zei dat ik nog ene keer moest leggen omdat ik helemaal rechts te liggen kwam)



dit zegt al zoveel over jou waterdame ;)

:) :-*

jij doet iets ..
en dan komt het boek dat voor jou anders bepaald ...
dat zegt naar mijn mening iets over jou waterdame ..
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Aha op die manier
In sommige dingen laat ik me inderdaad leiden sas zeker in dingen die nog wat nieuw zijn.
In andere dingen volg ik mijn eigen weg..ook al werkt dat niet altijd het beste.
:-*

Sas-8314

het enige dat telt is dat je wijzer wordt
ongeacht welke weg je neemt ..
het mag allemaal  :-*
what defines us is how well we rise after falling