Dagkaartjes teller

Gestart door Sas-8314, juni 30, 2014, 19:50:14 PM

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Heeeejjj Sas, gisteren toen ik op bedje lag en verveeld lag de speulen zag ik dat je die dagteller ook op een optel methode kan zetten, je krijgt dan weer hele andere kaartjes te zien ineens! en dus ook een heel andere uitkomst, wat is nu precies het verschil en waar kies jij altijd voor of anderen en waarom???

Sas-8314

ik kan 'm even niet volgen Knoekie, maar ben benieuwd naar reacties ..

Knoekie

als je em opent en even uitvouwd zie links beetje onder, boven magic card een hokje wat je aan kan vinken, er staat bij optel methode! als je deze aanvinkt en je hebt je kaartjes al ingegeven krijg je ineens andere kaartjes!!!! dus dacht, misschien weet jij wat en hoe enzo

Sas-8314

sasje wordt nu toch wel benieuwd en gaat kijken  ;)

Sas-8314

idd Knoekie ..
jij moet je vaker vervelen en/of een beetje speulen, komen nog verrassende dingen uit  ;D ;D
Ik heb er nog niets zinnigs over te zeggen, ben dus benieuwd naar iemand die er meer over weet te vertellen  :)

yoga

helaas krijg de teller niet open,zal dus iets anderd moeten proberen :-X :-\

Sas-8314

heb je 'm geïnstalleerd en geeft ie een foutmelding of waar loop je tegenaan Yoga ?

noekey

Dit viel mij laatst indd ook al op! Maar ik dacht ik ben eventjes een kudde-dier en volg maar gewoon wat iedereen doet en vink m niet aan  ;D

Maar ik denk dat het aanvinken meer de "echte" manier van dagteller is ofzo  ??? ???
De magic card heeft iets magisch  :P ;D

Geen idee verder, ik zal ook es op onderzoek uitgaan, maar ga nu maar eens de oogjes sluiten want het is al weer veel te laat voor deze tweeling-dame (ene helft zegt NEEEE we gaan nog even lekker door en de andere helft zegt NEEEE we gaan nu slapen  ;);D )

Tot snel ladies! En zal morgen weer eens in de kaartjes duiken :) (ben beetje leeg de afgelopen dagen :-\)

:-*

yoga

ik krijg het gewoon niet open, raar eh
zal miss aan mijn computer liggen

Sas-8314

misschien nog een keertje proberen, het blijft een computer ;)

heleen

Citaat van: Knoekie op juni 30, 2014, 20:41:31 PM
als je em opent en even uitvouwd zie links beetje onder, boven magic card een hokje wat je aan kan vinken, er staat bij optel methode! als je deze aanvinkt en je hebt je kaartjes al ingegeven krijg je ineens andere kaartjes!!!! dus dacht, misschien weet jij wat en hoe enzo

als je de optelmethode aanvinkt wordt er geteld met 1 cijfer.
Dus als ik de kaartjes 13-32-20 heb getrokken is het 1+3+3+2+2+0=11
als je de optelmethode niet aanvinkt wordt met het hele getal geteld.
13+32+20=65-36=29
dus dat is het verschil. :P

Heleen.