dank voor je feedback galileo en altijd graag gedaan !
een schip is mee stromen, er wordt gewerkt, er wordt geschommeld en een vooralsnog onbekend avontuur wordt er mee aangegaan ... er veranderd iets, een stroming is nooit constant maar kan wel vloeiend zijn als we durven ..
durven de roede, de energie die er voor nodig is om het avontuur aan te gaan, maar ook het niet anders kunnen .. er is geen weg, slechts je eigen koers die je aan het varen bent om echt thuis te komen ..
Het verlangen is er, een schip vol met verhalen, die achter je liggen maar ook nog gaan komen.
Hoe avontuurlijk ben jij,
durf jij te dromen ?
waar is de maan ?
waar is de ster voor de wens en de aandacht die gericht mag worden op dat wat binnen in jouw brand
het schip vaart en ziet de zon komen en gaan, maar ook altijd weer terugkeren, tenzij het schip breuk lijdt,
geen zeis voor jou, geen kruis, geen berg,
dus niets dat je weerhoudt
al zou een berg wel goed zijn voor de kracht, een kistje voor geduld
een vosje voor zelfvertrouwen
de slang om je te verbinden aan je dromen
ze gaan allemaal nog komen
je bent hier, je bent nu en je schip vaart ..
een schip brengt avontuur, een reis kan relaxt zijn, maar je zult jezelf altijd meenemen en tegenkomen ..
laat een avontuur dus nooit een vlucht zijn.
het schip dat ben jij en de wijze waarop jij het leven door je laat stromen
daar heb je geen geld dus ook geen muizen voor nodig

maar wel een investering en die heet aandacht

en verder wil ik bij deze een oproep doen aan diegene die geen onzekerheid (h)(er)kent en geen schade heeft geleden tijdens de gemaakte reizen, ik wil graag kennis met je maken

fijne dag voor jou Galileo
(vanwaar deze naamkeuze, vraag ik benieuwd ?)