beetje hulp

Gestart door yoga, juni 28, 2014, 17:17:22 PM

yoga

ik heb deze kaarten gelegd maar bkijft moeilijk om de combinaties te verklaren wie kan me helpen?
lelie doodskist brief maan huis vissen ooievaar zon zeis
beer hart vogels boek muizen berg weg sterren wolken
hond ruiter boom tiun slang roede ruiker sleutel toren
dame vos schip anker kind heer ring kruis klaveren

hoe starten jullie om de combinaties uit te pluizen, best moeilijk
bedankt ??? ::)

noekey

beste yoga,

het is ook best lastig om gelijk te beginnen met een 36 legging (spreek uit ervaring ;) haha)
begin voor jezelf eerst met 3 en 5 kaarten en probeer ze voor jezelf te duiden nav een vraag die je hebt gesteld.

Iig begin je vanuit de PK en kijk je wat er boven, onder, links en rechts van je ligt (in dit geval, er vanuit gaande dat je een dame bent) ligt er niets in het verleden voor je
Wat wil je voor jezelf weten in de legging? Kijk dan naar die kaarten die daar iets over zeggen

Succes met oefenen en kijk vooral bij de andere topics om wat ervaring op te doen :)

yoga

beste noekey
heb al paar keer 5 kaarten geprobeerd en dat lukt me al goed, de grote legging blijft moeilijk de combinaties met elkaar te combineren
ik wil graag weten over mijn toekomst, wat deze brengt
groetjes :)

Knoekie

Hoi yoga, ik ben zelf ook nog maar een beginner dus ben net bezig met mn eigen leggingen te ontcijferen ;D ;D maar de rij boven je dame is het heden, invloeden waar de dame geen vat op heeft zeg maar, zouden er kaarten onder liggen heeft de dame daar wel invloed op, de rij direct naast de dame is de toekomst zeg maar, maar is natuurlijk weer onderdeel van het heden en verleden!

Ik lees veel op de volgende site: http://learnlenormand.com/advanced-techniques-reading-lenormand-grand-tableau-3/

successss

yoga

ik zal eens zeggen wat ik al denk
beer lelie hond staan boven pk - beer zie ik als moederfiguur soms ook negatieve instelling, hond trouw, lelie - bescherming en geluk

doodskist hart ruiter vos - valse boodschap?
de hoeken'   lelie zeis klaveren - ik maak een einde aan iets? met succes

brief vogels boom schip - verandering in gezondheid?

heb nog iets niet gezien?
groetjes

Knoekie

zo te zien kun je het al beter dan ik, misschien kun je ff naar de mijne kijken lol ;D ;D ;D

yoga

vind je?
ik zie nog niet echt samenhang


yoga

niemand die dit beetje verder kan verklaren?

Sas-8314

hallo yoga,

de toekomst ga ik je niet kunnen duiden, deze zul jij zelf moeten scheppen en niets staat vast.
De kaartjes kunnen je wel laten zien waar je 'staat' en wat er in je (onder)bewustzijn leeft.

lelie   kist      brief     maan   huis      vissen  ooievaar  zon       zeis
beer    hart   vogels   boek   muizen   berg     weg     sterren  wolken
hond  ruiter   boom    tuin     slang    roede    ruiker   sleutel    toren
dame  vos     schip    anker    kind     heer       ring      kruis    klaveren

de positie van de dame zegt dat je net in een nieuwe fase bent beland,
daarna nog 35 andere kaartjes ;)
De grote legging bevat heel veel informatie, teveel om zo maar in te duiken voor mij momenteel,
maar als je wat concreets wilt weten, over een bepaald gebied dan kunnen we (onze mede forumleden en ik) er misschien wat (meer) helderheid in verschaffen.

:-*




what defines us is how well we rise after falling

yoga

hey sas,
is idd moeilijk om de kaartjes allemaal goed te zien,misschien dan liefst over mijn gezondheid?
bedankt
liefs

Sas-8314

de boom staat voor je gezondheid, je energie
de kaartjes er om heen

hart    vogels   boek
ruiter   boom   tuin
vos     schip   anker

zo kun je alle kaartjes / thema's bekijken

ik merk aan mezelf dat ik er nu niet echt in kan duiken,
maar zie er we vos liggen,
heb het gevoel dat je wijs met je energie om moet gaan ..

Het voelt niet als een ziekte, maar meer als energie verlies aan dingen buiten jezelf.
ik zie het / jou niet stromen zeg maar ..
Maar ik durf / wil verder geen uitspraken doen op dit gebied,
mogelijk is er iemand die hier na wil kijken voor je ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

bedoel je dat ik beetje vastzit?

best moeilijke kaarten.... toch bedankt om even te kijken

Sas-8314

heeft je gezondheid te maken met (een) relatie(s) of heb je een medische indicatie / zorg waardoor je de vraag stelt, denk dat het dat meer voor mij is wat het moeilijk maakt.
Beetje richtingsgevoel heb ik denk ik nodig ;)
beetje opstart problemen soms ;)

jij voelt je wel eenzaam, afgesloten van bepaalde zaken, nog verbonden ook maar toch ben je vrij.
Heb niet het idee dat je vast zit, dit voelt mogelijk alleen zo, maar is het gevoel (hart/ziel) of zijn het de emoties die we als mens (hoofd) ervaren ..
what defines us is how well we rise after falling

yoga

mijn gezondheid heeft te maken met een relatie, ik ben al 2 maand thuis met een soort van burnout en wil erg graag erdoor geraken, daarom voel ik me soms eenzaam. steekt me tegen...  :'(
vooral de emoties dat ik nu moet rusten zijn moeilijk vr mij.

bedankt sas