3 kaartlegging

Gestart door Galileo, juni 27, 2014, 07:40:07 AM

Galileo

Bekers Aas  -  Zwaarden Ridder  -  Bekers Twee

Bekers Aas: Spiritueel meer groei gaan ervaren?

Zwaarden Ridder: Moedig opstellen, strijd aangaan maar toch erop letten van niet te overmoedig te worden?

Bekers Twee: Verbondenheid, nieuwe vriendschapsrelatie die op m'n pad komt?

dameblanche

een 3 kaartlegging duidt het verleden-heden toekomst aan!

komende vanuit de bekers aas;
je hebt in het verleden best aan jezelf gewerkt je hebt je opengesteld voor het spirituele, je hebt daar mee groei bevorderd en meer naar je intuitie leren luisteren, je gevoel meer laten spreken.
ook heb je je meer opengesteld voor de liefde, de zwaarden ridder geeft het heden aan, zwaarden ridder, die toch conflikterend in het leven staat, zet je momenteel tegen van alles en nog wat af....
naar de toekomst toe ga je gevoel en ratio meer met elkaar in verbinding stellen, je gaat harmonie en meer evenwicht creeren.

Galileo

Citaat van: marianne op juni 27, 2014, 10:30:44 AM
een 3 kaartlegging duidt het verleden-heden toekomst aan!

komende vanuit de bekers aas;
je hebt in het verleden best aan jezelf gewerkt je hebt je opengesteld voor het spirituele, je hebt daar mee groei bevorderd en meer naar je intuitie leren luisteren, je gevoel meer laten spreken.
ook heb je je meer opengesteld voor de liefde, de zwaarden ridder geeft het heden aan, zwaarden ridder, die toch conflikterend in het leven staat, zet je momenteel tegen van alles en nog wat af....
naar de toekomst toe ga je gevoel en ratio meer met elkaar in verbinding stellen, je gaat harmonie en meer evenwicht creeren.

Klopt hoor Marianne, ik heb heel erg aan mezelf gewerkt, ook door bepaalde omstandigheden (ik ben altijd naar het spirituele toegetrokken geweest), ook altijd heel erg geïnteresseerd geweest in tarot en dergelijke maar alles werd altijd afgebroken door (ex-)schoonfamilie. Ik tracht toch meer naar m'n intuïtie te luisteren en op men eerste gevoel af te gaan.

Ik heb me langzaam terug meer opengesteld voor de liefde ja, het is wel met heel veel ups en downs gegaan mede door teleurstellingen maar er telkens weer boven gekomen en me kunnen herstellen.  Ik heb me een bepaalde periode tegen dingen afgezet ja, ook door wat er plaatsgevonden heeft.  Heeft dit een beetje veroorzaakt, oorzaak en gevolg?

Gevoel en ratio tracht ik in evenwicht te brengen ja! klopt volkomen!

Mooie duiding hoor! Heel sterk!

Galileo

Vandaag 2 kaarten uitgetrokken:

De kaart van de Kracht en de begeleidende kaart is bekers 3

Kracht: meer gebruik gaan maken van intuïtie, liefde, hierdoor kan meer bereikt worden dan vijandigheid?

Bekers 3: Delen van succes/geluk met andere mensen? Nieuwe creatieve ondernemingen?  Een zoektocht naar nieuwe creatieve mogelijkheden?

dameblanche

de sterkste en meest positieve kaart van de grote arcana is kracht
daarbij komt dan ook nog eens een heel positieve kaart van de kleine arcana om de hoek kijken.

net door een fijne omgang met vrienden, hervindt je weer je overtuiging, karactersterkte en zelfvertrouwen...
je zit te veel in je eigen verzonken....

Galileo

Bedankt Marianne voor jouw duiding! Kan ik best inplaatsen hoor!