Dagkaartjes Jo (Mannelijk Exemplaar)

Gestart door Galileo, juni 25, 2014, 07:30:13 AM

Galileo

26/Boek   04/Huis   11/Roede   23/Muizen   03/Schip

Vermoedelijk denk ik dat dit nog te maken heeft met m'n echtscheiding waarin ik financieel heel veel verlies heb geleden en waar de (ex-)schoonfamilie niet correct naar mij toe geweest is (heel veel verborgen gehouden, wat ook met een huis te maken had).

Wat haal ik eruit? Documenten/papieren aangaande een huis waarin iemand in gaat tussenkomen (ambtenaar, advocaat misschien?) nadat er verliezen zijn geweest op financieel vlak. We moesten gezamenlijk een belastingaangifte invullen aangezien we 1 jaar getrouwd waren, nu moest de ex dus met alles op de proppen komen wat de schoonfamilie allemaal verzwegen had voor mij, nu bleek dat ze een huis op haar naam alleen had staan, dus zij zal hoogstwaarschijnlijk daarvoor de belastingen mogen afdragen. (Haar huis werd verhuurd omdat ze er zelf niet in kon wonen omdat haar loon niet voldoende is om die lening af te betalen). Ik had m'n aangifte bij de belastingen gedaan en wel laten weten dat m'n ex al een huis op haar naam had waar huurgeld voor werd betaald om een lening af te lossen, bij de belastingen vielen ze achterover dus.  ;D  Uiteindelijk zal boontje nog wel om zijn loontje komen.  ;D

Sas-8314

goede morgen Jo
wat leuk een mannelijk exemplaar tussen alle (actieve) dames op het Lenormand,
mooie aanvulling denk ik dan :)

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

als ik het optel kom ik bij 4, voor mij is dat harmonie.
het schip is ook een reis, de drang om dingen achter je te laten.
heb het gevoel dat het nog wel wat voetjes in aarde zal hebben voor je,
maar uiteindelijk is de vrijheid op het schip en je los kunnen maken van stress je veel waard.
Laat je niet te ver bij jezelf weg halen ..
de roede staat voor een actieve energie, maar dient bewust te worden ingezet
feiten verzamelen, er ontbreekt nog iets heb ik het idee, de balans is niet goed ..
ik zie de sleutel er niet bij dus vermoed dat dit nog gevonden / beseft gaat wordt.
meer verweer voeren komt er bij me op ..
maar of het zinvol is dat weet ik niet, leerzaam in ieder geval, dus uiteindelijk / achteraf zal het toch ook zeer waardevol voor je zijn ..

iets lijkt vandaag meer irritatie bij je op te roepen,
niet van je koers afwijken denk ik dan ... je goed voorbereiden.
oftewel je niet van de wijs laten brengen en bij de les blijven,
ik mis de aandacht in je kaartjes een beetje geloof ik ..
de focus mag meer bij jezelf liggen,
Maar je bent niet voor niets op dit forum, je werkt hard aan jezelf :)
communicatie zie ik ook niet echt, maar dat komt vanzelf, de energie komt weer terug,
je balans ook weer meer, aanvaarding komt er bij me op.

kun je er iets mee Galileo ?

groetjes van Sas
what defines us is how well we rise after falling

Lief

hoi Galileo,

Welcome back! :D :D

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Kristalletje

Weinig toe te voegen aan de uitleg van Sas.
Ook dat het je vandaag energie kost die wegloopt, dus niet goed gefocust zijn, of er teveel mee bezig. Alsof je teveel op hetzelfde stukje zit (blindt) te staren en daardoor iets anders over het hoofd ziet.

Galileo

Citaat van: Sas-8314 op juni 25, 2014, 08:26:02 AM
goede morgen Jo
wat leuk een mannelijk exemplaar tussen alle (actieve) dames op het Lenormand,
mooie aanvulling denk ik dan :)

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

als ik het optel kom ik bij 4, voor mij is dat harmonie.
het schip is ook een reis, de drang om dingen achter je te laten.
heb het gevoel dat het nog wel wat voetjes in aarde zal hebben voor je,
maar uiteindelijk is de vrijheid op het schip en je los kunnen maken van stress je veel waard.
Laat je niet te ver bij jezelf weg halen ..
de roede staat voor een actieve energie, maar dient bewust te worden ingezet
feiten verzamelen, er ontbreekt nog iets heb ik het idee, de balans is niet goed ..
ik zie de sleutel er niet bij dus vermoed dat dit nog gevonden / beseft gaat wordt.
meer verweer voeren komt er bij me op ..
maar of het zinvol is dat weet ik niet, leerzaam in ieder geval, dus uiteindelijk / achteraf zal het toch ook zeer waardevol voor je zijn ..

iets lijkt vandaag meer irritatie bij je op te roepen,
niet van je koers afwijken denk ik dan ... je goed voorbereiden.
oftewel je niet van de wijs laten brengen en bij de les blijven,
ik mis de aandacht in je kaartjes een beetje geloof ik ..
de focus mag meer bij jezelf liggen,
Maar je bent niet voor niets op dit forum, je werkt hard aan jezelf :)
communicatie zie ik ook niet echt, maar dat komt vanzelf, de energie komt weer terug,
je balans ook weer meer, aanvaarding komt er bij me op.

kun je er iets mee Galileo ?

groetjes van Sas

Very goede duiding hoor! Ik werk al een hele tijd aan mezelf, ook op vlak van assertiviteit (meer voor mezelf opkomen). Wat je zegt klopt wel hoor, door de scheiding die ik heb meegemaakt is er ook veel met elkaar verweven, financieel bedrog van de andere partij maar ook heel veel te kampen gekregen met stress en dergelijke waar ik me van los diende te maken. Een reis/uitstap is sowieso wel welkom ter ontspanning en om op men effen terug te komen maar financieel is het eventjes niet haalbaar, scheiding heeft me handenvol geld gekost aan advocaat, terwijl tegenpartij het vertikte van een advocaat aan te nemen. Hopende dat ze een paar flaters hebben gemaakt in hun grootheidswaanzin en dat de rechter in m'n oordeel een besluit velt naar een financiële tegemoetkoming van de andere kant maar dat gaat afwachten zijn tot volgende week vermoed ik. Heel goeie duiding hoor, ik pik er heel veel uit op. Bedankt!

Sas-8314

dank voor je feedback galileo en altijd graag gedaan !

een schip is mee stromen, er wordt gewerkt, er wordt geschommeld en een vooralsnog onbekend avontuur wordt er mee aangegaan ... er veranderd iets, een stroming is nooit constant maar kan wel vloeiend zijn als we durven ..

durven de roede, de energie die er voor nodig is om het avontuur aan te gaan, maar ook het niet anders kunnen .. er is geen weg, slechts je eigen koers die je aan het varen bent om echt thuis te komen ..
Het verlangen is er, een schip vol met verhalen, die achter je liggen maar ook nog gaan komen.
Hoe avontuurlijk ben jij,
durf jij te dromen ?
waar is de maan ?
waar is de ster voor de wens en de aandacht die gericht mag worden op dat wat binnen in jouw brand

het schip vaart en ziet de zon komen en gaan, maar ook altijd weer terugkeren, tenzij het schip breuk lijdt,
geen zeis voor jou, geen kruis, geen berg,
dus niets dat je weerhoudt
al zou een berg wel goed zijn voor de kracht, een kistje voor geduld
een vosje voor zelfvertrouwen
de slang om je te verbinden aan je dromen

ze gaan allemaal nog komen
je bent hier, je bent nu en je schip vaart ..
een schip brengt avontuur, een reis kan relaxt zijn, maar je zult jezelf altijd meenemen en tegenkomen ..
laat een avontuur dus nooit een vlucht zijn.
het schip dat ben jij en de wijze waarop jij het leven door je laat stromen
daar heb je geen geld dus ook geen muizen voor nodig  :-*
maar wel een investering en die heet aandacht :)

en verder wil ik bij deze een oproep doen aan diegene die geen onzekerheid (h)(er)kent  en geen schade heeft geleden tijdens de gemaakte reizen, ik wil graag kennis met je maken  ;)

fijne dag voor jou Galileo
(vanwaar deze naamkeuze, vraag ik benieuwd ?)
what defines us is how well we rise after falling

Galileo

@ Sas-8314: Amaï, ik ben heel erg onder de indruk van heel uw uitleg. Maar het klopt wel hoor wat je allemaal aanhaalt, in ben al heel lang op zoek om echt thuis te komen (dat is al een proces dat al heel lang bezig is met heel veel ups en downs die er geweest zijn).

Ik denk wel dat ik vrij energiek ben ja, de ene moment is het natuurlijk wel al iets meer dan de andere keer. Dat schip vol verhalen klopt ook, toch al heel wat meegemaakt op 34 levensjaren, ook heel veel uitgeleerd zodat bepaalde cyclussen zich ook niet meer blijven herhalen.

Dromen durf ik wel ja maar soms komen er zo'n tegenslagen ineens op je weg, dat je je dromen ook even kwijtgeraakt tot je terug weer op dat spoor komt.

Ik reis ook graag op 2 niveaus, ik ga heel graag op reis in mezelf (de geestelijke verdieping) maar ook heel graag er gewoon is op uit (iets gaan bezoeken, nieuwe horizonten gaan verkennen), zolang het maar niet saai, eentonig of een routine wordt want dan zoek ik andere oorden op.

Onzekerheid zal er altijd zijn denk ik en schade zal zo af en toe wel is geleden worden op gemaakte reizen, ik denk dat daar net het leven toe dient om zo tot een vervolmaking te kunnen komen.

Vanwaar mijn naam Galileo? Ik ben heel erg geboeid door die persoon zoals ook door Nostradamus, Descartes,... ;-)

Galileo

Citaat van: Kristalletje op juni 25, 2014, 11:21:56 AM
Weinig toe te voegen aan de uitleg van Sas.
Ook dat het je vandaag energie kost die wegloopt, dus niet goed gefocust zijn, of er teveel mee
Er was gisteren inderdaad verlies van energie en de focus was iets minder, klopt ook wel (iets minder bij de les).

Goede duiding hoor! Die weglopende energie is dit combinatie van het schip en de roede? Of hoe zie je dit?

Galileo

Het resultaat voor vandaag:

24/Hart   06/Wolken   19/Toren   13/Kindje   25/Ring

Een stormachtige periode die afgesloten wordt wat met emoties/liefdesaangelegenheden te maken had, moeilijkheden die gaan afnemen. Minder trachten te leven op mezelf, me niet teveel maar afsluiten en terugtrekken op mezelf maar terug meer het innerlijke kind los gaan laten in de relatie met mezelf.

Galileo

Goeiemorgen, morgen! Ik ga me meer gaan focussen op de tarot, op één of andere manier lijkt tarot me veel beter af te gaan dan de lenormandkaarten.

Suc-zeven hier allemaal nog bij de duidingen!