Weekendkaartjes Noekey

Gestart door noekey, juni 21, 2014, 18:19:44 PM

noekey

Ben blij dat jij er iets positiefs inziet Sas  :-\

Zie t niet echt als mooie kaartjes maar misschien dat ik ze beter kan plaatsen na deze week :)

:-*

Sas-8314

klinkt alsof je een nasmaak hebt  :(
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Weer even die onzekerheid die t overneemt (ego-hart, je kent t wel :-\)

Sas-8314

nee hoor  ;D ;D
kijk maar wat dieper naar je kaartjes lieve dame
het kruis zegt alles begint bij het geloven ergens in ...
daar ben je naar op weg
het zijn je innerlijke overtuigingen die de weg bepalen lieve Knoekey
zonder  dat kunnen we ook niet in de 'toekomst' kijken
ik stuur je een klavertje, kun je die in je mooie tuin zetten,
in huis zijn er klavertjes genoeg .. :-*
misschien zie je ze nu alleen even niet ..
voel maar eens dan ..

wat er ook gebeurd dame ..
blijf (bij) jezelf !

noekey

Thanks Sas  :-*

En mezelf blijf ik altijd  :)

heleen

het eerste wat erbij omkomt als ik naar mijn Gilded Reverie kaarten kijk, is steunpilaren. die zie ik terug in de tuin, de weg en het huis. en een synoniem voor steunpilaar, is grondpijler. Het kruis. Synoniem van kruis, verhogingsteken. De toren. Op mijn kaartje een heel mooi kasteel. Laten we het een luchtkasteel noemen, maar de grondpijler is in huis.

Heleen.

noekey

Hi Heleen,

Bedankt voor je toevoeging van de Gilded Reverie kaarten (ik ken die kaarten niet :) )
Als ik het zo lees, komt er bij me op basis leggen, een fundering dmv steun. Zonder pilaren, pijlers geen basis, fundering
Luchtkastelen zijn altijd mooi, maar het is en blijft lucht, je kan er niet in wonen, alleen in gedachten

groetjes!

heleen

nee je kunt niet wonen in een luchtkasteel, maar je hebt het wel nodig om weg te kunnen dromen, en van daar uit te creëren, en dit te verankeren op aarde. Onderschat lucht niet.

Heleen.

noekey

Dat zeg je mooi Heleen en ik zie het ook wel als iets wat in verbinding staat met mij (mede vanwege het luchtteken Tweelingen)

Zonder lucht, benauwd, niet kunnen ademen, niet vrij zijn (zomaar wat dingen die weer even boven komen borrelen :))

Liefs
Nouk

noekey

en als ik dan toch bezig ben ook gelijk maar even de weekendkaartjes :) maar dan ga ik daarna toch echt mijn weg vinden richting dromenland :)

vissen   ring   pk/klaver   hond    brief

alles begint weer te stromen, geen wolken, zeisen, bergen etc, dus geen blokkades en hindernissen dit weekend
Klaver is mijn favoriet, dus dit weekend kan niet meer stuk wat mij betreft :D
Berichten van vrienden, diepere verbintenissen
Verandering in een verbintenis, trouwe vriendschap, weten hoe het voor nu zit en daar alle vrede mee hebben.

Tot later maar weer :)

Sas-8314

de 9 voor jou dit weekend ..

Getal 9 is de vervulling, de verzameling en de oogst. In getal 9 komt alles samen in een totaalbeeld, Het geeft de uitkomsten en resultaten van een doorlopen proces. De resultaten die je oogst van ervaringen en beslissingen zijn zowel positief als negatief. Als je alle ervaringen hebt kunnen plaatsen is dit een getal van één en al rijkdom en vervulling.

sweet dreams ..
droom je leven en leef je dromen
met jouw kaartjes zal dat geen probleem zijn  :D

noekey

heerlijk weekend gehad :D
de weekendkaartjes kan ik dan ook volledig plaatsen en eigenlijk is er geen 1 kaart (combinatie) onduidelijk dus wat mij betreft tijd voor de weekkaartjes

zeisen   huis    pk/berg   lelie    schip

vertraging in een reis komt er al eerste bij me op, wellicht wat vertraging met het vliegtuig later deze week
verder veel in/vanuit huis doen
lelie-schip, mijn vader die me naar schiphol zal brengen

Kom voor nu even niet verder dan alledaags (weeks) niveau en voor nu is dat ook prima :)

Sas-8314

heej Noekey :)

zat gisteren al naar je kaartjes te kijken, maar besloot om dit vandaag eens weer met een andere blik te bekijken, maar blijf steeds bij de combi berg-lelie hangen  ???

een hoop zien komt er bij me op
de lelie trekt me naar het waar-nemen,
de lelie ligt voor het schip dus het voelt alsof dit vooraf gaat gebeuren
Alsof er iets is wat je voor de reis nog gaat delen, zien en leren  ::)
denkstof .. het lijkt alleen niet te waaien  ::)
ik heb geen idee, de komende dagen wordt het wellicht helderder  :-*

noekey

Hallo allemaal! :)

Weer terug in het regenachtige Nederland maar wel een top tijd gehad op Ibiza!  8) even niet bezig geweest met de kaartjes, de alledaagse dingen, maar gewoon even genieten van het weg zijn, de zon, zee, cocktails, dansen en gezelligheid :)
Op de terugweg helaas 4 uur vertraging met het vliegtuig (dit bleek ook uit de kaartjes van vorige week dus ik was niet geheel verrast ;) )

Nieuwe kaartjes voor aankomende week

weg    zeisen   PK/sleutel    berg    hart

Wordt een weekje met wat vertragingen, even moeilijk op gang komen na een aantal dagen in de zon te hebben gezeten
Sleutel weer op mijn koppie, oplossing(en) vind ik bij mezelf en bepaal zelf tot welk hart ik de sleutel zal gebruiken/openen
Ben er geloof ik even uit, want kan er voor nu even niet zo veel van maken (zal vast nog met mijn hoofdje op het strand liggen ;D hihi)

Sas-8314

heej lieve dame :)

weg    zeisen   PK/sleutel    berg    hart

ruiten 22 = 4
ruiten 10 = 1
ruiten  33 = 6
klaver 21 = 3
harten  6
veel ontwikkeling
zaadjes die eerder al zijn geplant gaan je hartje sterker maken.

11
en met PK nog een keer 11
en dan samen 22
dubbele gevoelens komt er bij me op
toch geen strijd .. het mag er allemaal zijn

samen 4
vorm en structuur zorgen voor harmonie
zou je zeggen ...
maar wat bepaald vorm ..
is het materie, dus verstand of is het gevoel komt er bij me op

de sleutel is een symbolisch iets
kan letterlijke en figuurlijk iets openen en sluiten
is dus oorzaak en uiteindelijk ook gevolg
oftewel en ook actie en reactie

je gaat een beslissing nemen
misschien valt het je zwaar als je er voor staat
maar ik zie het hart na de berg en dus zal het je sterker maken
geloof in jezelf
tijd om een keuze te maken wellicht, maar wellicht is het niet meer als de weg vrij maken
gaat het / de rest vanzelf dus meer als een gevolg ...

een hoop gevoelens in ieder geval
ook delen
een rede voelen ..
twijfelen ..
waarom zou je ..

de berg zie ik ook als de steen ..
ik koppel het aan de beslissing