wat me te wachten staat op liefdesgebied

Gestart door waterman, juni 18, 2014, 22:15:06 PM

waterman

Hey janice

Wanneer je een kaart als persoon moet zien blijf ik lastig vinden. Het huis is namelijk ook een heer (met sterrenbeeld vissen) maar die zie ik meer als beschermend persoon. Er staan 3 heren in deze legging. Misschien dat jij iets meer info hebt (je bent iets eer geoefend in de kaarten :D)

De eigenschappen van de zeis die jij omschrijft zijn voor mij nieuw. Ik kende energiek en impulsief maar soms te snel opgevend.
Overigens met de omschrijving die marianne hem gaf herken ik de persoon gelijk (mijn ex). Ook omdat ze aangaf dat deze situatie nuonder me lag en redelijk onder controle is. Alleen die (kleinere) rol kan ik (nog) niet plaatsen.
Dus ik ben benieuwd de komende 2 a 3 maanden Of het een persoon is. Of iets plotseling. Iedereen duidt in ieder geval uitnodigingen en dat klopt tot nu dus wel. Maar nog niets als match. Nieuwe relatie zou leuk zijn. ;D

janice

Het huis kan ook een man zijn maar toen je deze kaartlegging deed had je nog niemand om je heen, het huis stond centraal toendertijd, niet als persoon maar meer met jezelf bezig zijn ? alles rustig verwerken en een plek geven, weer lekkerder in je vel zitten.

Misschien dat je de persoon die je heeft uitgenodigd al zelf kan herkennen in de visser of de zeisman.

Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

Bedankt janice het wordt al wat duidelijker.   ;D
We gaan het afwachten over een paar weken maar weer eens kijken hoe het er dan voor staat. En op welke manier ik die zeis nu dan tich eindelijk ga herkennen.

Bedankt voor je uitleg.

waterman

Citaat van: marianne op juni 18, 2014, 22:51:28 PM
de zeis, een jongeman, hij ligt onder je, dus je hebt het min of meer onder controlle, toch speelt hij nog een rol in de toekomst.meneer de zeis laat je [nog] niet los en zal je veelvuldig gaan benaderen.
Deze heer heeft tot op heden geen rol meer gespeeld en heeft me ook niet benaderd. Zelf denk ik dat de zeis dan inderdaad voor plotseling uitnodiging heeft gestaan. Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat dingen die nu nog niet gebeurd zijn later alsnog kunnen gebeuren. Maar voorlopig speelt hij geen enkele rol. De rest van de legging heb ik inmiddels geheel kunnen plaatsen.

Ik heb daarom een nieuwe legging gedaan en gevraagd of er wat veranderd is in de situatie.
Mijn gevoel zei om geen gebruik te maken van de vrouw als persoonskaart deze keer (gezien de vraag had ik eventueel het hart kunnen gebruiken)

Muizen-sleutel-klavers
Vrouw- Tuin- Ring
Boek - Sterren- Kind

In het verleden ergernissen/piekeren, maar daar komen verbeteringen aan die voor een oplossing gaan zorgen, en die zorg dragen voor een nieuw begin.
vrouw-tuin-ring zou ik kunnen uitleggen als single vrouw die een verbintenis aangaat maar er zijn nog veel meer mogelijkheden. Ik heb in het verleden wel mijn les geleerd en ben voor een nieuw hoofdstuk gegaan. Sleutel als ergens een nieuwe impuls aan geven.
Klavers-ring-kind als nieuwe vriendschap/relatie. Nieuwe start die geluk met zich meebrengt.

Niet geheel objectief geduid denk ik in dit geval maar misschien dat iemand anders er zijn blik nog eens op wil werpen?

Fijne dag.

Mikal

Ben je ondertussen al iets wijzer geworden over de tijdsduur van een legging?
Interessante legging, leuk dat je een terug koppeling geeft. Ik wil mijn blik hier ook weleens op werpen als oefenmateriaal  :)

Wat staat me te wachten op liefdesgebied:
Vogels - huis - vissen
weg - kind - ruiker
schip - tuin - zeis

Wat er is veranderd:
Muizen - sleutel - klaver
vrouw - tuin - ring
boek - sterren - kind

Het gevoel wat ik krijg bij de eerste legging is een soort rusteloosheid (vogels - weg - schip). Ik moet bekennen dat ik niet weet waar het kind voor staat, open staan las ik hiervoor in dit topic maar ik krijg het gevoel dat het kind hier niet goed weet welke richting ze uit wil. Er komt wel aanbod voorbij (vissen - ruiker) maar het is net of jij het afkapt (zeis) omdat je nog niet goed weet welke richting je uit wil en het je misschien ook allemaal wat overweldigd. Kortom, het lijkt of je er nog niet helemaal klaar voor bent maar eerst nog wat meer innerlijke rust moet zien te vinden (huis). Door alles waar het kind door omringt wordt denk ik dat ze daar even haar handen aan vol heeft.

Wat er veranderd is is de positie van het kind. Ik heb het gevoel dat je er nu wel klaar voor bent en open staat voor een relatie (klaver - ring - kind). De vrouw staat links, er is iets gerijpt bij jou. In plaats van de weg van het schip te nemen om je uit de voeten te maken, heb je nu de sleutel in handen naar geluk. De muizen staan aan het begin, dat knagende gevoel, misschien die rusteloosheid die ik voelde, heb je niet meer. De tuin staat nu in het midden, je hebt de innerlijke rust gevonden om je nu werkelijk te verbinden met iemand.
Alleen dat boek... Misschien moet je nog even geduld hebben voor het echt tot een daadwerkelijke serieuze relatie komt. De kaarten liggen er goed voor, het verlangen is er en je staat er open voor, nu nog de geschikte partner aantrekken. Misschien komt daar in een volgende legging meer duidelijkheid over, of ziet iemand anders hier wel een man in jou leven verschijnen op de korte termijn?
Ik ben benieuwd of je er wat mee kunt en natuurlijk wat de toekomst gaat brengen  :D

Sas-8314

mooie duiding Mikal !

eens zien wat ik er zie Waterdame ;)

Muizen - sleutel - klaver
vrouw - tuin - ring
boek - sterren - kind

de muizen en het boek doen me ook denken aan nieuwsgierigheid,
wellicht wil je iemand eerst beter leren kennen voordat je je open stelt.

het hart zie ik zelf veelal als gevoelens, meer verwijzend naar emoties,
echte liefde zie ik eerder in de ster omdat de intentie dan zuiver is.
Dingen zijn dan helder en er is geen rede om te twijfelen.

de sleutel kan staan voor het contact, ergens pas voor willen gaan als het dus echt goed voelt,
als de sleutel past zegt maar, zonder dat er iets geforceerd hoeft te worden, of anders gezegd,
als jij zelf kan zijn en men jou ziet om wie je bent.

je houdt er niet van als dingen / jijzelf als vanzelfsprekend worden gezien of men je wil beperken,

Op dit moment zie ik de relatie en de aandacht voor jezelf centraal staan,
maar ik heb het idee dat er zomaar iets nieuws zou kunnen ontstaan ..
maar de sleutel en de handelingen liggen bij jou, denk dat je vanzelf gaat weten wanneer het juiste moment daar is om je te openen voor nieuw geluk / kwetsbaarheid ..

Benieuwd of je er iets mee kan waterdame ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dank dames voor jullie heldere uitleg.
ik laat hem even op me inwerken en kom met feedback ;-)
Aangezien jullie beiden volgens mij eens erg gelijk konden hebben.

waterman

ik zou nog terugkomen met feedback ;-)
@sas iemand eerst beter leren kennen voordat ik me open stel is zeker waar al van vroeger uit. Eerst even de kat uit de boom kijken zeg maar. En dat het het beste gaat als ik mezelf ben is helemaal waar daarom is dat waar ik me nu voornamelijk op richt. Het beperken klopt (zit standaard ook in mij als waterman)
iets wat zou kunnen ontstaan..ik ben benieuwd ik zou het wel fijn vinden eerlijk gezegd. Er is zeker ruimte voor een nieuwe liefde.

@ Mikal ik denk dat je met je beide duidingen toch wel aardig de spijker op zijn kop hebt geslagen. Achteraf stond ik eerst wel open voor ene relatie maar ik wist inderdaad nog niet in welke richting ik dan wilde. En ook het aanbod kwam voorbij of in ieder geval interesses vanuit anderen (vooralsnog vriendschappelijk)
Citaat van: Mikal op november 11, 2014, 22:07:33 PM
Wat er veranderd is is de positie van het kind. Ik heb het gevoel dat je er nu wel klaar voor bent en open staat voor een relatie (klaver - ring - kind). De vrouw staat links, er is iets gerijpt bij jou. In plaats van de weg van het schip te nemen om je uit de voeten te maken, heb je nu de sleutel in handen naar geluk. De muizen staan aan het begin, dat knagende gevoel, misschien die rusteloosheid die ik voelde, heb je niet meer. De tuin staat nu in het midden, je hebt de innerlijke rust gevonden om je nu werkelijk te verbinden met iemand.
Alleen dat boek... Misschien moet je nog even geduld hebben voor het echt tot een daadwerkelijke serieuze relatie komt. De kaarten liggen er goed voor, het verlangen is er en je staat er open voor, nu nog de geschikte partner aantrekken. Misschien komt daar in een volgende legging meer duidelijkheid over, of ziet iemand anders hier wel een man in jou leven verschijnen op de korte termijn?
Ik ben benieuwd of je er wat mee kunt en natuurlijk wat de toekomst gaat brengen  :D

Ik hoef hier weinig aan toe te voegen, ook ik denk dat het nog even gaat duren voordat er een nieuw iemand in mijn leven komt. Of misschien wel iemand die ik al ken wat langzaam gaat groeien. Misschien over een paar maanden inderdaad een nieuwe legging dat daar wat meer te zien valt.

Maar deze beide leggingen herken ik tot op dit moment dus volledig.

Bedankt dames :-*