mijn liefdeslegging :)

Gestart door Sas-8314, juni 18, 2014, 15:48:17 PM

Sas-8314

hallo lieve energetische vrienden :)
omdat de dame steeds beter in haar velletje zit en de dame er ooit voor gekozen heeft om zich in dit leven via liefdes relaties te willen (verder) ontwikkelen ben ik langzamerhand toch wel een beetje nieuwsgierig geworden naar wat er op haar pad ligt en mogelijk nog gaat komen ..
de dame hoopt dat de energetische vrienden hun heldere oog er op willen werpen en is blij met iedere feedback (dus ook die van jou carry ;)

BOOM       RUIKER     RUITER
    BEER     PK/SLANG     RING
    BOEK      MAANTJE   WOLKEN

ben benieuwd naar wat jullie er van gaan maken  ;D ;D

:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hey lieve sas

laat ik nou gisteren dezelfde legging met dezelfde vraag hebben gedaan. Dacht ik ga hem eerst zelf proberen te ontcijferen voordat ik hem plaats  ;D.
maar ik zal er vanavond eens voor je induiken. kijken of ik er iets voor je uit kan halen.
Ben ik heel brutaal als jij dan wil oefenen op die van mij ;-)

lfs

Sas-8314

als je niets vraagt dan krijg je ook niets in dit leven waterdame :)
ik moet nu even aan het werk, maar kom later met alle liefde een (hopelijk) heldere blik werpen op jouw legging  :-*

Sas-8314

tis overigens wel duidelijk waar mijn keuze naar uit gaat,
de dame moet in ieder geval lekker ruiken  ;D ;D

waterman

Nou sas
Mijn idee bij jouw legging

Slang op je pk krijg ik het idee dat je toe bent aan iets nieuws. Transformatie zeg maar.  Je denkt poditief en bent onderweg naar iets nieuws.  Stevig in je schoenen en nieuwsgierig naar wat het je gaat brengen. Er is iets nieuws op komst iets waarvan je hart sneller gaat kloppen zeg maar (zelfs zonder het hart in je legging). Nieuwe deuren gaan open.

In je legging zie ik ook de wolken als mannelijk persoon en de ruiker boven je als dame. Wolken kan je ook zien als je ex....ring wolken...maar de ruiker als dame is een alleenstaande dame gesteld op gezelschap dus denk ik in dit geval dat het meer over jou zegt.

Geen idee of ik er iets van gebakken heb maar hoop dat je er iets mee kan.

Fijne avond :-*

Sas-8314

dank voor de duiding waterdame :)
ik heb toch liever geen heren in mijn liefdesleggingen  ;D ;D
maar voor de rest kan ik me er wel in vinden, thx  :-*

dameblanche

mmm slang op je pk, moeilijk niet waar.
het ligt hier open en bloot, toch wil je niet dat alles boven water komt, je wil wel toekomstmogelijkheden weten, toch wil je niet dat iedereen zomaar op de hoogte is van je liefdesperikelen.

je hebt donkere tijden gekend, hebt hulp gezocht, je hebt ook taboes doorbroken, de beer geeft hier al aan dat er iets moest veranderen, door hulp ben je ook meer in je kracht komen te staan, boven je hoofd hangt de ruiker, dit wijst op dat men weer in rustiger vaarwater terecht is gekomen, men is weer toe aan nieuwe [spannende] ontmoetingen,  die uitlopen kunnen op een relatie.
de wolken geeft hier een advies af; eigen vrijheid gaat nog boven alles, men is nog niet aan binding toe...

Sas-8314

weer zo'n bijdehandje  ;D ;D

maar je raakt 'm weer eens volledig in de roos lieve dame  :-* :-*