Dagkaartjes Noekey

Gestart door noekey, juni 16, 2014, 20:23:16 PM

Sas-8314

veeeel beweging :)
5+5=10=1 :)
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

een hele goede bijzondere ochtend gewenst Noekey :)

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

hond    maantje    toren  =  sleutel
    vosje   beer   ster
        dame    zon
               hart

MC = beer

de beer in het midden
de beer als MC
het hart en de maan erbij ...
iets leuks gedroomd toevallig  :P
en/of is het wellicht  (willen) dagdromen
en kan dat niet omdat je je aandacht bij het werk moet houden ??

je vangt signalen op ..
de beer is ook dominantie
is er iets dat te dominant aanwezig is
controle ? iets dat overschaduwt ?
teveel beheersing misschien ?
je gevoelens wat meer ruimte geven ..
teveel onder bedwang denk ik ..
is dat nodig of wenselijk vraagt het hart  ::)
een hond en een hart
is ook een soulmate ..
de zon is je bewust zijn en bewust zijn
wordt je bewust van de kracht ervan
en het zal je/jullie helpen om nog meer kracht te scheppen ..

dat is wat ik er in 'zie'  :-*

what defines us is how well we rise after falling

noekey

Een hele goede avond Sas :)

Wederom weer bedankt voor je zeer heldere en uitgebreide duiding
Jeetje wat jij allemaal ziet in die paar kaartjes zeg... :)

Ik weet niet meer wat ik heb gedroomd afgelopen nacht hihi maar weet wel dat ik vandaag mijn aandacht moeilijk bij mijn werk kon houden. En kon ook weer erg moeilijk mijn bed uitkomen vanmorgen haha
Dat stukje over dagdromen herken ik dus wel zeker vandaag :)

Hmmzz denk ook dat je hiermee weer de spijker op zijn kop slaat, vind het lastig om mijn gevoel echt vrij te laten, waarschijnlijk angst om weer gekwetst of teleurgesteld te worden :-S
Wat betreft de soulmate, je bent niet de enige die dit zegt/ziet, moet ik er dan toch maar eens in gaan geloven dat dat mij is overkomen?

Verder voelde ik me vandaag wel echt top (in mijn kracht). Had mijn nieuwe jurkje aangetrokken, in overleggen op het werk wist ik precies de juiste dingen te zeggen en voelde me gewaardeerd. Zit nu nog even terug te lezen wat ik zelf gisteren had aangegeven en wat dat stuk betreft klopt het helemaal  :D

Zo weer even de nieuwe kaartjes voor de mooie donderdag :)

:-*

noekey

Tis inmiddels al weer best laat op de avond, maar toch hierbij mijn kaartjes voor donderdag :)

ring     slang     lelie  =  boek
  maan  ruiter  tuin
    sleutel  berg
         hond

MC = sleutel

Ik merk dat ik weer beetje in mijn beginners-mode ga, zal vast aan het tijdstip liggen, want ik kijk weer meer per kaart  :-\

Ruiter staat voor nieuws en staat centraal. Met de maan er naast krijg ik sterk het gevoel dat er nieuws komt op werkgebied, misschien een nieuw uitje dat op de planning staat
ring-slang-lelie = boek
Er is een transformatie in mijzelf gaande, en er komen dingen rond. Een wijze les leren op liefdesgebied in de positieve zin
2 sleutels, een deur (her)openen en een deur sluiten?
Berg-hond, een hobbel in de vriendschap met iemand?

Ik ben ff leeg, en zal er morgenochtend nog eens naar kijken :)

Slaap lekker iedereen!
:-*

Sas-8314

#19
wederom een goede morgen Noekey  :)
jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

ring     slang     lelie  =  boek
  maan  ruiter  tuin
    sleutel  berg
         hond

MC = sleutel

ring zie ik als verbondenheid
slang je eigen chemie en er bewust van worden wat er in je leeft

boek-sleutel
meer willen weten
leren, nieuwsgierig, waardevol
lelie is zien, waarnemen, steun die er is en die we mogelijk niet altijd zo zien
de lelie helpt je om het / jouw boek te lezen,
jouw boek te herzien en her te (be)leven
een nieuw verhaal, schrijven, weten en geleerd hebben
jouw besluit .. het zal een vast besluit zijn dat je gaat helpen ..

een hoop nieuwe contacten, je wordt steeds meer gezien,
maar ook een opvallende verschijning ...
je ziet je zelf veranderen en ook in en door de ogen van anderen

je bent behoedzaam, maar niet wantrouwend
er zijn hobbeltjes, maar jij gaat de kracht en levensles er van zien ..
het vertrouwen hebben

sleutel-lelie is ook zekerheid willen zien en hebben
wat is zekerheid
in welk boek is dat te vinden ..
of zit het in de hond ;)

veel lees en schrijf plezier  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Op een heel alledaags niveau: een kink in de kabel met een contact wat je in eerste instantie niet opgelost kunt krijgen omdat je niet snapt waar het hem in zit.
Dat kan dan letterlijk zijn als problemen met je tv, telefoon, internet, notebook, stroom, maar ook een contact met iemand. Bijv. dat je iemand maar niet te pakken kunt krijgen die je moet/wilt spreken.

noekey

Daar zijn we weer :)

Nou Kristalletje, je had gelijk met de kink in de kabel hoor! Storing van de systemen op het werk, veel overleg was er nodig maar de juiste mensen kon ik niet bereiken en opeens hield mijn toetsenbord ermee op  :-\ dus van alles een beetje wat betreft de kinkjes ;)

Was een erg hectische dag op het werk ivm de deadline die gehaald moest worden, uiteindelijk tot laat gewerkt, oppaskindje tussendoor van school gehaald, weer terug aan het werk, maar gelukkig de avond gezellig afgesloten bij een vriendin van me en er zijn veel dingen uit-/besproken

Sas bedankt voor je duiding op het diepere niveau, ik herken er veel in :)

Hier de kaartjes voor vrijdag


boek    muizen     huis  =  ooievaar
   kind   brief   berg
       huis  vogels
            ster

MC = toren

Ahhh daar is de ooievaar weer ;)
In dit geval zie ik het kind voor mijn oppaskind (lease-kind noem ik haar altijd :D). Ik heb haar elke vrijdagmiddag, dus wel toepasselijk dat het kind in de dagkaartjes van vrijdag naar voren komt
Krijg het gevoel dat ik morgen in de gaten hou dat er geen dingetjes uit mijn huis verdwijnen als de kleine meid er is, dus extra alert zijn dat de eksteroogjes niet in grijphandjes veranderen ;)

Dag staat in het teken van mijn huis, me thuis voelen maar wel een gemis ervaren, onrustig zijn. Misschien wat stress ivm de voorbereidingen voor mijn feestje van zaterdag

Brief staat centraal, in combi met de vogels wellicht een ouderwetse postduif :p :)
Een dagje met veel berichten en gekwetter van de vogels

Kristalletje

Dank je voor de feedback! Moet zeggen dat ik verbaasd ben, en blij, want het kwam heel sterk op, hihi.
Toch leuk dan zo feedback te mogen ontvangen, dank je wel  :-*

Voor de andere kaartjes ben ik nu te moe, maar in eerste instantie had ik zoiets van een kindje wat te laat komt (als in een kindje wat geboren moet worden).
Dan lees ik dat je oppaskindje komt. Ben ik benieuwd of zij te laat gaat komen! Even zo uit de blote, slaperige bol.

Slaap ze! (je ligt vast al op één oor, en ik zo ook!)

Sas-8314

#24
heej Noekey :)

stress zou ik het zelf niet noemen, alhoewel we het er natuurlijk altijd van kunnen maken :)
de ooievaar is waarschijnlijk gewoon een beetje onrustig, beetje ongeduldig wellicht ook daardoor :)
denk dat het meer een beetje andere kriebeltjes zijn, beetje benieuwd zijn hoe 'bepaalde zaken' zich verder gaan ontwikkelen mbt je (after)party ;)
Dus jezelf en anderen vooral niet gek maken  :-*

het lease kind en de voorbereidingen zijn een goede afleiding ;)
en idd ik zou ook een beetje alert zijn op je lease kindje, je schijnt er ervaring in te hebben  ;D

fijne dag Noekey en veel succes met de voorpret  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

p.s ik zal niemand vertellen dat jij morgen jarig bent  ;D
what defines us is how well we rise after falling

heleen

ik ben in ieder geval nog niet op de hoogte dat je morgen jarig bent. 8)

Heleen.

noekey

ssssssttttt Sas niet zo hard!  :P ;D

nou vooruit Heleen, maar tegen niemand zeggen verder he....ik ben morgen stiekem jarig ;) haha

Mis niets aan glinsterdingetjes en leasekind was iets later uit school, maar niet noemenswaardig.
Wel ben ik de hele middag assepoester aan het spelen geweest en de kleine meid zat lekker met haar elastiekjes (een nieuwe rage onder de kids waar ze armbandjes etc mee maken) en filmpie op de bank.
Was eigenlijk een heerlijk relaxt huiselijk dagje :)
Avond is nog jong en sta nog in dubio of ik richting het strand ga ivm een soort beachvolleybal toernooi van mijn werk. Maar om nou te zeggen dat het lekker strandweer is....
Heb wel mijn gedachten kunnen verzetten, door al het opruimen en schoonmaken is het ook wat rustiger in mijn hoofd lijkt wel :)

Maar hierbij de kaartjes alvast voor morgen! Wat vroeg dit keer, maar heb gewoon zin om ze te leggen  ;D

Zaterdag 21 juni, eerste dag van de zomer en misschien wellicht een feestje ;)

Tijdens het schudden van de kaartjes viel klaveren er tussen uit (dit schijnt geloof ik ook iets te zeggen toch?)

25 ring     21 berg    10 zeisen  =  20 tuin
   10 zeis   31 zon   30 lelie
        5 boom  25 ring
             30 lelie

MC = 27 brief

2 ringen, 2 lelies en 2 zeisen, veel dubbele kaarten, maar geen beestenboel (verrassend).
Zon staat centraal, deze zie ik in het geval van morgen voor de eerste dag van de zomer.
De brief als MC; er zullen veel positieve berichten komen, nou die hoef ik niet nader toe te lichten ;)
Met de zeisen de berg op en oud zeer wordt weggemaaid. Gezelligheid met vrienden, al met al wordt het volgens mij een gezellig dag morgen :)
De ringen komen op  mij over dat er iets rond gaat komen. Combi lelie-ring-lelie, de lelie komt bij mij vaak naar voren als ik vraagstellingen heb over een bepaalde man...maar misschien is dit meer de wens die ik nu wil zien  :-\  :-[

:-*


Sas-8314

heej Noekey :)

de lelie en je klavertje staan zeg maar voor geluk op alle terreinen  :P 8) ;D
in ieder geval een hoop energie morgen
oude tijden her(be)leven zeg maar
maar dan op een gezellige wijze  :-*

:-*
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Dank je Sas voor je snelle reactie :)
Oude tijden (her)beleven...oh oh zou het dan toch?  ;D Ik durf er niet op te hopen  :-[ hihi

Energien stralen er wel uit ja en ook de gezelligheid, dus dat moet goed komen morgen :)

:-*