Dagkaartjes Noekey

Gestart door noekey, juni 16, 2014, 20:23:16 PM

noekey

hahaha das waar, als het een niet lukt, proberen we gewoon het andere :)
laat me niet uit het veld slaan door een filetje  ;D

:-*

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

noekey

Kom maar op met de spirits ;)

noekey

Nou de heenweg naar Kamerik was voorspoedig, de terug weg iets minder voorspoedig indd  :-\
Op 5 minuten van mijn huis hadden ze de rotonde dicht gegooid en moest uiteindelijk sluip-door kruip-door naar mijn huis...
Verder een gezellig avondje gehad, leuke gesprekken met nieuwe mensen en voor het eerst van mijn leven klompgolf gedaan in een boerenweiland tussen de koeien(vlaaien) tegen een bal rammen :)
Denk dat die beren voor de koeien stonden in mijn kaartjes  ;D

Hierbij de nieuwe kaartjes voor zaterdag 12 juli

anker      heer      boom   =   maantje
    brief    sleutel    ruiter
        hart    vissen
           weg

MC = Ring

Een dag in het teken van gevoelens, het hart gaat/leert weer om te stromen, door een keuze die er wordt gemaakt
Brief-sleutel-ruiter; berichtjes vanuit mijn kant die leiden tot bezoekjes, hierin heb ik de sleutel
Morgen iig met mijn voetjes in het zand genieten van de muziek (maar dat zie ik niet heel erg terug in de kaartjes) maar zijn wel positieve kaarten dus zal iig een leuke dag worden
Mis wel de hond, tuin etc, aangezien ik met vrienden erheen ga...

Alvast weltrusten iedereen  :-*

Sas-8314

fijne dag Noekey  :-*

De 3 in de numerologie
De 3 is een belangrijk aspect omdat je hier een eerste fase afrondt.

Natuurlijk begin je aansluitend gelijk met een andere vervolgfase, maar daarom worden kaarten met dit cijfer vaak verbonden met vooruitgang en beweging. Er is een belangrijke hang naar ontwikkeling en vaak wordt er voortgebouwd op iets dat net ontwikkeld is, maar nog verder uitontwikkeld moet worden.

3 kan je daarom het resultaat noemen van de samenwerking bij 2 en 1. Het is de integratie van die twee krachten. Het cijfer drie kom je veel tegen. Kijk maar eens naar de bijbel met de Vader, de Zoon en de Heilige Geest of in het paganisme: de maagd, de moeder en de wijze vrouw.

Twee ogenschijnlijk verschillende aspecten kunnen dus heel goed samengaan om iets nog beters te ontwikkelen. Sluit daarom nooit uit om een samenwerking met een onverwachte partner aan te gaan. Je weet namelijk nooit wat daar uit voort kan komen.

Zo is het ook als je een relatie aangaat met iemand. Twee onafhankelijke zielen verbinding zich door middel van het derde principe van de verhouding. De energie die dan ontstaat is uniek en zal nooit met iemand anders kunnen ontstaan omdat het de unieke samensmelting is tussen deze twee mensen.

Bij de drie gaat het ook om het genieten van het leven. Mensen met dit geboortegetal zijn expressief, grappig en houden er van om in gezelschap te zijn. Ze delen graag ervaringen met anderen en geven zo vorm aan wat er bij 1 en 2 is samengevoegd. Die interactie is telkens weer anders als er andere mensen bij betrokken raken, maar zij zijn heel goed in het aangaan van verbindingen. Beter dan andere mensen.

Drie wordt geassocieerd met geel, mentale activiteit en verstand. Het zorgt er voor dat we logisch na kunnen denken.

ring-sleutel-maan

het mag alle kanten op,
de sleutel (ziel) ligt (echter) centraal  :-*

Sas-8314

ik ben toch wel benieuwd waar de sleutel je heen heeft gebracht :)

dikke knuf  voor Noekey :-*

noekey

Geen idee Sas waar die sleutel me naar toe heeft gebracht :)

Ik denk dat ik wel de verstandigste van de 5 was, omdat ik ook nog moest rijden en daarom mijn koppie er bij moest houden
De andere 4 lagen uiteindelijk in de zee om 22:22 (had toevallig net een vriendin een berichtje gestuurd dus zag de tijd er nog bij staan ;) )
Wel een hele leuke en gezellige dag gehad! :D

Nieuwe kaartjes voor vandaag

muizen     weg      lelie   =   schip
      ruiker    ster   sleutel
         ring    kindje
            klaveren

MC = maantje

Weer een sleutel en een ring, over het algemeen positieve kaarten, dat maakt me blij :)
Er knaagt nog het eea aan me waardoor ik keuzes ga maken, ik word gesteund in die keuzes en zal me helpen om verder te "reizen"
De sleutel tot het geluk ligt bij mezelf (dat is altijd zo natuurlijk ;)) en zal uiteindelijk leiden tot een verbintenis (met kinderen??)
De klavertjes ben ik gek op, voor mij een van de meeste positieve kaarten :)
Maantje, weer de gevoelens die centraal staan

Knoekie

ring kindje klaveren roept bij mij op dat je weer blij bent met jezelf en wat onbevangener tegen zaken aan gaat kijken
muizen weg lelie  schip, je wil de stress achter je laten maar oude gewoontes zitten nog diep in je (vertrouwd)maar wil je toch achter je laten. je weet wat je nodig hebt en je hebt het inzicht om je wensen te verwezenlijken...

Sas-8314

waar gaat de ster naar uit ??
energie, de wens die in de lucht is gezet,
wanneer valt een ster ??
Is het zinvol om te wachten totdat ie valt ??
Of doen we een wens en laten we het los ..

passief of actief
hopen of vertrouwen

sleutel, je ziel, jouw besluit dat mogelijk al reeds is genomen ..

voor de rest sluit ik mij aan bij de heldere duiding van mijn lieftallige voorgangster  :-*

noekey

Dank jullie wel Sas en Knoekie voor jullie duiding!! :D :-*

Gisteravond nog even snel kattenvoer halen voor mijn poezebeesten, winkel net voor mijn neus dicht...maar andere winkel was nog wel open, weg opengebroken....uiteindelijk bijna uur over gedaan om wat eten te halen voor de pluizenbolletjes ;)
Muizen, weg, schip, lelie, katten waren blij, ik iets minder :P

Hierbij de nieuwe kaartjes voor vandaag

maantje     anker     klaveren  =  sleutel
     zon    ruiter    anker
        maantje    kruis
             maantje

MC = ooievaar

Weer die sleutel....toch maar es beter gaan opletten wanneer en waarvoor ik mijn sleutel ga gebruiken
Dag in teken van gevoel, successen. Vertrouwen op mijn gevoel, daar ligt de sleutel
Berichten die liefdevolle boodschap hebben, leuk en gezellig bezoek
Kruis zetten door mijn onzekerheid, vertrouwen hebben.
Er gaat het eea veranderen in mijn eigen persoontje

dameblanche

de sleutel ligt bij jezelf, jij alleen kunt de sleutel oppakken en gaan gebruiken.
je weet preseis waar de schoen eigenlijk wringt, echter ben je zelf nog twijfelachtig, onzeker.
je probeert deze achter je te laten.
je bent op zoek naar zekerheid, houvast en vooral vooruitgang.
stilstand is voor jou achteruitgang, het brengt ook die onzekerheden met zich mee.
kijk als het allemaal goed blijft gaan  ben je blij,sta je je mannetje en straal je als het ware.
gaat het wat minder, dan is dat lijntje vertrouwen zo weer gebroken.
toch is stilstand geen achteruitgang, het schept rust het schept ruimte.
even ene adempauze om ook de zaken van een andere kant te kunnen bezien.
even je hoofd leeg maken, ook zo het brein beter te kunnen laten functioneren zodat er nieuwe inzichten als vanzelf kunnen komen..
gr. marianne

noekey

Heel erg bedankt Marianne voor je zeer heldere duiding :)

Kan me er erg in vinden en herken ook zeker wat je zegt
Op het moment dat het lekker loopt/stroomt, ben ik indd blij en vol vertrouwen in wat dan ook, maar als er wat tegenslagen zijn dan komt die onzekerheid weer om de hoek kijken en begint het weer te knagen aan me
Stukje ongeduld wat in me zit en weet dat ik moet leren om ook eens geduld te hebben en de tijd zijn werk laten doen
Ik heb iig vandaag wat vrije dagen geregeld op mijn werk, dus de aankomende weken 3 dagen werken ipv 5, dat is toch wel erg fijn! :)

groetjes!

Sas-8314

ben benieuwd naar wat jouw sleuteltje vandaag allemaal gaat openen ..
hou je maar vast en geniet van de reis  :-*

noekey

Helemaal vergeten de kaartjes erop te zetten die ik vanmorgen vroeg had gelegd :)

Bij deze de kaartjes voor vandaag

vissen    huis    zon   =   sleutel
    klaver   anker   heer
        ruiter   brief
            heer

MC = slang

Heb helaas nu geen tijd om goed te duiden, iig weer de sleutel
En bezoek aan mijn coach vandaag zie ik ook terug.
Verder berichten van andere heer/heren
Voel me thuis lekker, begint weer te stromen en te stralen :)

Knoekie

Je hebt een zonnig humeurtje vandaag ;D ;D bent op de goede weg en bezig nieuwe deuren te openen! je voelt je goed met jezelf!!! alhoewel je volgens mij nog steeds wacht op bericht van een heer..... volgens mij weet je zelf wel waar die slang dan voor staat ;D ;D ;D