Dagkaartjes Noekey

Gestart door noekey, juni 16, 2014, 20:23:16 PM

noekey

Hier mijn dagkaartjes voor dinsdag :)

heer  vosje  ruiter  =  slang
  wolken  beer  kist
     berg  muizen
        kist

MC = muizen

Bericht van een bepaalde man waarvoor ik moet oppassen en niet alles zomaar moet geloven wat hij zegt
een daadwerkelijke afsluiting, loslaten van een gevoel
Verder krijg ik er niet een heel erg positief gevoel bij deze kaarten, maar kan nog niet echt plaatsen waarom niet  ???

Sas-8314

een berg stress om niks komt er bij mij op Noekey ..
een slang die bang is voor muizen
beetje behoedzaam is goed
maar volgens mij ben jij met die beer in het midden een sterke dame
indien nodig weet je precies hoe te handelen ..
slang is namelijk ook een gelukkige vrouw

slang-heer kan staan voor ex vriendin
of iemand met kort donker haar icm de beer geloof ik, maar zeker weten doe ik het nooit  ;D ;D

kist-slang kan ook een lange file zijn

een fase waarin je (nog) meer in beweging gaat komen .. ?

Kun je er iets mee Noekey ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Zou zo maar kunnen die berg stress, en dan met name op het werkgebied aangezien er deze week behoorlijk wat moet worden gedaan voor de 20e anders kan het nog best een probleem worden (maar dat moet ik niet zien als mijn probleem ;))

Ik heb geen ex vriendinnen alleen ex vriendjes hihi :P maar misschien een ex van een bepaalde man

als het goed is geen file morgen want ik werk lekker thuis!  ;D
maar snap wel wat je bedoelt met het in beweging komen ;)

thanks Sas voor je duiding!

Sas-8314

bedoelde ook als ex vriendin van een man
misschien jij of een andere dame of als nieuwe toekomstige ex vriendin van je ex  ;D ;D
en wat niet is kan nog altijd komen  :P ;D ;D ;D

Sas-8314

Citaat van: noekey op juni 16, 2014, 20:38:40 PM
Zou zo maar kunnen die berg stress, en dan met name op het werkgebied aangezien er deze week behoorlijk wat moet worden gedaan voor de 20e anders kan het nog best een probleem worden (maar dat moet ik niet zien als mijn probleem ;))

kijk dat is nou een zeeeeer gezonde instelling
dat maakt jij de beer-slang een sterke zelfbewuste vrouw
en met de berg blijkt dit ook, een echte doorzetter  ;D

noekey

Kan veel kanten op met die exen haha
dit wordt vervolgd, na morgen weten we vast meer ;)

de slang is dus nog zo negatief niet!  ;D
op werkvlak kom ik vaak wel sterk over en ga ervoor, maar die kwaliteiten mogen in het prive leven ook wel wat meer naar voren komen hihi (zal toch de emotie zijn die dan zo nu en dan wat onzekerheid meebrengt)

noekey

Even een terugblik op de kaartjes van vandaag.

heer  vosje  ruiter  =  slang
  wolken  beer  kist
     berg  muizen
        kist

MC = muizen

Ben vandaag gebeld door mijn ex (we zijn nog vrienden en gaan nog goed met elkaar om), in deze staat de heer wel voor hem, alleen was het geen vervelend bericht. Was eigenlijk heel gezellig en hij heeft aangegeven op mijn verjaardag te komen zaterdag (wel later want hij heeft eerst een ander feestje)
Op het werk was het echt mega druk, veel collega's die me hulp nodig hadden (en dat terwijl ik thuis werkte dus werd redelijk plat gebeld en gemaild). Dus Sas wat je aangaf met stress klopte wel hihi
Maar voelde me vandaag verder top!  ;D

Kist-slang; geen file maar wel wegwerkzaamheden en 3x verkeerd gereden voordat ik op plaats bestemming was... :-S

Ook is de wekelijkse eetdate met de vrienden onverwachts niet doorgegaan, dit vond ik wel jammer, maar kwam ook wel weer goed uit qua dingen die ik nog allemaal had liggen :) (muizen-kist ofzo?)

Op mij kwamen de kaartjes negatiever over dan hoe de dag daadwerkelijk was
Strax de kaartjes voor woensdag maar eens leggen!

noekey

Halloooo lieve mensen!
Zo huisje weer opgeruimd, hoofd weer een beetje leeg, tijd voor de kaartjes van woensdag! :)

hond    maantje    toren  =  sleutel
    vosje   beer   ster
        dame    zon
               hart

MC = beer

Er ontstaat een groei op emotioneel vlak met een vriend/vriendin, wel oppassen voor jaloezie van eventuele andere vrienden eromheen. Maar dit zal geen grote <hm hm> aannemen (weet ff het woord niet wat het niet zal gaan aannemen ???)
Verder staat de dame in haar kracht en voelt zich geliefd en maakt zich niet druk om wat anderen over haar zeggen.
Als ze iets zien wat hun niet aanstaat kijken ze maar de andere kant op :)

Veel meer kan ik er niet echt uithalen nu, misschien toch niet zo een leeg gemaakt hoofd dan ik dacht...

Ben wel blij dat deze kaartjes een stuk positiever over komen :)

Knoekie

zou het niet kunnen zijn dat je wat meer in jezelf begint te geloven en te vertrouwen? hoewel dat soms nog wat moeilijk is? je word steeds krachtiger ook hierdoor (trouw aan jezelf)

Sas-8314

noekey

Dat is wel een goeie Knoekie, zo heb ik het eigenlijk nog niet bekeken :)
Toch nog die onzekerheid denk ik hihi
Moet ook eerlijk toegeven dat het duiden van mijn eigen kaartje me een stuk minder makkelijk af gaat dan die van de anderen :-S

Wat bedoel je met "vorm ???" Sas??

Sas-8314

Citaat van: noekey op juni 17, 2014, 23:37:28 PM
Maar dit zal geen grote <hm hm> aannemen (weet ff het woord niet wat het niet zal gaan aannemen ???)
dacht dat je niet op het woord kwam  ;D ;D ;D

noekey

hahahaha jaaaa vorm!!!  ;D ;D ;D

zie je het is echt tijd om de oogjes te gaan sluiten volgens mij  ;D

Sas-8314

noekey