2 weken kaartjes

Gestart door noekey, juni 15, 2014, 15:21:14 PM

noekey

Hoi Lieske!

Welkom op het forum :)

Nou een financiële meevaller zou wel heel erg welkom zijn, dus ik hoop dat je daar in gelijk krijgt :) hihi
Maar indd meestal wordt vissen wel voor geldzaken gezien, dus wie weet! (na 2 weken zal ik er op terug kijken en weer een nieuwe 2 weken legging doen :))

Goeie om de kaartjes aan het einde van de dag te doen. Ik ben eigenlijk net pas met de dagkaartjes gestart (dankzij Sas, bedankt nog daarvoor Sas  ;D) maar doe ze wel voor de dag erna en kijk er dan de volgende dag op terug :)

Ben blij met je reactie en zal morgen es kijken naar jouw dagkaartjes en wie weet wat voor mooie inzichten ik je kan geven :)
nu echt eerst even de oogjes dicht en snaveltjes toe ;)

:-*

noekey

Citaat van: Sas-8314 op juni 15, 2014, 23:40:10 PM
ach het leven kan zo leuk zijn als we niet zo moeilijk doen  ;D ;D ;D
ooit zijn we gestopt met kind zijn
en ooit worden we vanzelf weer kinds  ;)

Dat maakt het allemaal zo veel makkelijker he!  ;D

zo zonde maar zo waar wat je zegt

lieske

Ja ik wacht ook nogsteeds op de financiële meevaller hahaha.. Ook een goeie ja.. Sas heeft wel meer goeie ideeën haha. Leuk dat iedereen hier zo behulpzaam is. Slaap lekker en fijne dag morgen!

Liefs

Sas-8314

groeien begint pas bij minimaal 2 denk ik altijd :)
slaap lekker en leuk om jullie te ont-moeten dames  via deze weg
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

vandaag afrekenen bij de kassa â,¬ 44,22  ;D
hoest met jouw getalletjes  ;)

noekey

Dat meen je niet!  ;D

ik kreeg voornamelijk dubbele getallen met de 1 en 3
13:13; 33 dossiers 11:00; 1515 km en afrekenen 3,33

Lijkt wel op ik de 2 heb overgeslagen  :P ;D haha

Sas-8314

waarschijnlijk ben je de dualiteit al voorbij ;)
3 is ook mijn geboortegetal :)
* Creativiteit, de drie is het element van onze wil, van het idee, en verwijst in die zin naar de geest.
* Expressie en Taal
* De 3 verenigd 1 en 2 en komt tot zelfontplooiing - behoefte aan maatschappelijk samenspel en communicatie.

3 is voor mij ook hoop-geloof-liefde
balans en actie

noekey

Dat zou best wel eens kunnen ja, moet ook zeggen dat ik vandaag ook lekker in mijn vel zat :) had een beetje opstartproblemen maar tegen de lunchpauze voelde ik me toppie en merkte ik op een gegeven moment dat ik ook niet zo veel aan het nadenken was over van alles en nog wat

Kan me wel vinden in hoe je de 3 ziet :)
Bij die 13:13 moest ik eigenlijk gelijk denken aan de kaart 13 het kind, 3 is voor mij daarin dan ook het speelse en genieten van kleine dingen

Sas-8314

en 1+3=4 = in harmonie zijn met jezelf  :-*

noekey

ga ik toch al klein beetje richting die 4, benieuwd welke getallen ik de rest van de week allemaal voor mijn kiezen ga krijgen ;)

mijn ouders zeiden het gisteren toevallig nog tegen me dat ik weer zo straal, dus gelijk de vraag of ik verliefd was haha
"nee mams, ben gewoon happy met mezelf"  ;D hihi

Sas-8314

de enige echte ware liefde  :-*

noekey

mee eens :)

je kan geen liefde geven als je niet liefde voor jezelf hebt

Sas-8314

vissen     brief     ruiker
ster     klaveren     ring
kruis     hond     hart

hoe is ie Noekey ?
de visjes zwemmen een beetje rond je hart
als vlindertjes in de lucht die zich mee laten nemen door de stroming

besef dat geluk begint bij een wens  :-*
de wens om trouw / loyaal te zijn aan hetgeen jou gelukkig maakt ..
hoe ziet het er uit ?
het voelt waardevol,
een ruiker is ook een geschenkje, iets waar je blij van wordt
je gaat verrast worden :)
als je je hartje maar volgt ..  :-*

noekey

In de vriendenkring is het in ieder geval weer een stuk rustiger geworden allemaal. Bleek dat er wat gevoelens waren van een vriend richting een vriendin alleen die werden niet beantwoord. Ipv dat zij daar gewoon op een volwassen manier mee om is gegaan, heeft zij vrij ***lig tegen hem gedaan en ontstonden er spanningen...dat is nu uitgesproken en kunnen gewoon weer allemaal in 1 ruimte zijn zonder dat het ongemakkelijk is :)

Zeg je mooi Sas dat de visjes om het hart zwemmen, zo voelt het eigenlijk ook wel een beetje. Alsof er wat kleine visjes rond zwemmen die ergens heel licht mijn aandacht hebben, maar de echte grote vis draait er nog met grote cirkels omheen ;)
Zal zo veel mogelijk proberen in mijn hart te gaan zitten en niet te veel zitten te malen

We hebben nog een weekje, dus wellicht dat het eea nog duidelijk wordt :)

noekey

Een nieuwe maand, laat de zomer maar echt beginnen nu :D

Maandlegging voor juli :)

schip        boom      vogels
slang       PK/zon    ruiter
muizen     kindje     vosje

De slang ga ik achter me laten, en laat me niet meer beinvloeden door sluwe mensen, exen etc etc. Ik zal meer gaan groeien, ontwikkelen.
Meer genieten en minder piekeren, uitstapjes en bezoekjes, zal een gezellige maand worden :)
En veel zon in juli! :D Alles zal gaan stralen en ik straal lekker mee, vertrouwen op mijn intuïtie

8)