36 legging nieuw begin

Gestart door waterman, juni 12, 2014, 09:31:07 AM

waterman

Hoop gebeurd en afgesloten (ook heel duidelijk terug te zien in mijn legging!). Hierdoor de behoefte voor een nieuwe algemene legging zonder vraagstellng.

poging gedaan tot zelf duiden maar vind dat bij een grote legging nog steeds lastig dus ik hoop dat er iemand mij zou willen helpen nog meer duidelijkheid te krijgen.

ooievaar-ruiker-slang-boom-zeis-beer-roede-muizen
vosje - sleutel - kind - tuin - ring-maan-klavers-hond
sterren-ruiter- toren- vogels-vissen-vrouw-lelie-brief
berg - wolken - hart - heer - schip - boek- zon- kruis
                       kist - weg - anker -huis

Hart-heer-kist-weg in het verleden dat mijn gevoelens voor de heer zijn gestopt en dat er een keuze is gemaakt om de moeilijke periode met deze heer af te sluiten.
Vrouw-zon met klavers-muizen: sterke energie en daadkracht en ik ga zelf zorg dragen voor mijn eigen geluk. hierbij ga ik werken aan mijn eigen dromen (roede-maan)
Ga beginnen aan een nieuw hoofdstuk en heb veel over mezelf geleerd (vrouw-boek-huis). Het verdriet en de twijfels gaan verdwijnen (zon-kruis-brief)

Hoekkaartjes ooievaar-berg-muizen-kruis: veranderingen waardoor problemen oplossen en er een einde wordt gemaakt aan het verdriet
karma kaarten kist-weg-anker-huis: afsluiting, nieuwe weg inslaan waardoor ik nieuwe houvast krijg.

op het gebied van een eventuele nieuwe relatie met iemand zie ik eerlijk gezegd niets in mijn kaartjes. (ook maar een klein stukje toekomst wat ik kan zien). Alhoewel ring klavet maan volgens mij wel kan staanvoor een romance.

Sas-8314

heej waterdame :)

er lijkt iets te zijn dat moeilijk te helen is ..
speelt er iets van jaloezie  ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

wat zijn de 4 kaarten eronder eigenlijk, ik weet karma kaarten, maar hoe moet ik dat zien, is dat iets wat je aantrekt en van moet leren? of zijn het je sterke punten? snap het nog niet helemaal, en kies je deze zelf of leg je die gewoon als laatste 4 kaarten?

Sas-8314

karma is karma
iets waaraan je dus werken 'moet' / mag
voor zover ik weet leg je deze als laatste, maar zeker weten doe ik dat niet,
ik dacht zelf ook dat ze gekruist liggen onderaan, maar ook dat kan anders zijn ..

waterman

Nou sas jaloezie is er eigenlijk net niet meer.
Wel af en toe het gevoel dat ik me in gezelschap van vrienden soms iemand naast me mis. Maar met en fulltime baan en nieuw vrijwilligerswerk vermaak ik me prima hoor. En ik las zelf dus ook die afsluiting terug in mijn kaarten.
Maar ik ben zeer benieuwd wat je er nog meer in ziet.

@knoekie de onderste kaarten zijn als laatste gelegd je teldt gewoon door. Deze kaarten zeggen gedeeltelijk ook iets over je toekomst loopt een beetje als een soort rode draad door je leven. Daar waar je nu mee bezig bent en wat het gaat brengen zeg maar.

Sas-8314

ooievaar    ruiker     slang   boom    zeis        beer    roede    muizen
  vosje       sleutel     kind     tuin      ring       maan   klavers   hond
sterren       ruiter     toren  vogels  vissen    vrouw     lelie       brief
  berg        wolken    hart     heer     schip     boek       zon        kruis
                                 kist     weg      anker      huis

gevoelens kun je niet wegstoppen waterdame ...
gevoelens beleef of verwerk je, dan stromen ze weg en heb je geen kistjes meer nodig.
Als je alles maar in kistjes blijft stoppen ontstaat er vanzelf ergens gebrek aan ruimte, daar kun je op wachten ..
het is een oude gewoonte waar de dame mee 'moet' / mag kappen

de dame is boos en voelt zich niet gewaardeerd
dat is begrijpelijk, maar jij als persoon zult dit eerst nog moeten verwerken.

voor wat ik er zelf in meen te herkennen is dat er zich hier iets op 2 niveaus afspeelt,
op zielsnivo worden dingen anders waargenomen als vanuit onze persoonlijke ervaring.
Op zielsnivo legt de onvoorwaardelijke binding, de karmische band, de ziel hoeft niet te vergeven,
de ziel begrijpt het vanuit het hogere doel dat wordt gediend.
Als persoon hebben we te maken met onze emoties, onze gevoelens en daar moet ruimte voor (mogen) zijn,
vanuit hier zijn we gekwetst en speelt er vaak boosheid en wil angst zich ontwikkelen.
Als die dingen door elkaar lopen dan is dat lastig, zo leert mijn ervaring..
herken jij hier iets in waterdame ?

waterman

Hey sas

Eigenlijk moet ik eerlijk zijn dat ik je duiding compleet niet kan plaatsen. Ik heb mijn gevoel niet in een kistje gestopt.
Boosheid was er maar is inmiddels al compleet verwerkt. En angst...dat is zeer zeker niet het geval. Ik heb genoeg gevoeld de afgelopen maanden en daar is voldoende ruimte voor geweest

Dus heel eerlijk zie ik niet heel veel van je duiding terug in mijn huidige situatie.
Maar wel heel erg bedankt voor je input altijd blij mee.

Sas-8314

dank voor je feedback waterdame :)
ik begrijp je reactie ...

wat het laatste stukje van mijn reactie betreft, het stukje waar ook de angst in voor komt,
is niet bedoeld vanuit jouw kaartjes, maar als toevoeging op karmische verbindingen en zoals ik deze zie en zelf heb ervaren hoe lastig het kan zijn..
Schreef het omdat ik dacht dat je hierin wellicht een stukje proces zou kunnen herkennen.

waterman

Aha die had ik niet zo opgemerkt ;D
Maar wat betreft die situatie is er echt last van me afgevallen.  Dat ie gelukkig word dan doe ik hetzelfde  ;D

Maar daarom dus ook de moeite met mijn kaarten juist omdat ik er nu zo blanco insta. Ik zag wel iets van een romance maar er lag ook een zeis bij.
Dus ik hou me nog steeds aanbevolen als jij of iemand anders nog meer ziet ;D

En zoals altijd heel erg bedankt!

Knoekie

Vissen Boek  lelie en de dame er tussen ingeklemt, er zijn geheimen mbt een ex, dingen nog niet duidelijk

Zeis maan roede een einde willen maken aan gevoelens, soms wat innerlijk conflict hiermee

Roede hond wantrouwen iemand niet meer als vriend zien. Zeis Tuin, ben je wellicht door de situatie ook vrienden verloren? of erachter gekomen dat sommige vrienden niet echt vrienden waren?

Vosje sterren, je gelooft niet meer zo in succes of een goede afloop, hond brief, met dit feit idd heb je vrede (trouw aan jezelf?)

Wellicht heb ik hierbij al wat te veel informatie waardoor ik zaken ga invullen die ik al gelezen heb???
Ik ga later weer verders ik hou het heel even hier bij  ;D ;D feedback is welkom en dank voor het oefenen :-* :-*

waterman

Geen probleem hoor vind het al super dat je gekeken hebt. Blij met iedere input zowel met die van jou als die van sas. Die af en toe wat cryptischer is en daarom soms wat langer op me in moet werken ;D

Bedankt weer dames

Sas-8314

;D ;D idd waterdame, ik laat mensen graag zelf (mee)denken  :)
mijn reacties zijn als de kaartjes, die moet je zelf weten te duiden ;)