Duiding 36 kaarten legging

Gestart door noekey, juni 11, 2014, 18:08:57 PM

noekey

Haha ja daar ben ik al mee begonnen hoor :)

Ben alleen benieuwd wat anderen zien in de legging ;)

noekey

Dat ben ik niet helemaal met je eens, want als je iets terug leest zie je dat Sas dat zelf ook aangeeft dat er vast nog anderen zijn die hun heldere blik op de legging willen werpen.
Ik ben erg blij met de uitleg die Sas heeft gegeven en ook dat heb ik aangegeven en meen dat ook oprecht. Dus vind het wel erg jammer dat je het gelijk als respectloos bestempeld want hoop toch dat dat van niemand hier de intentie is om respectloos met elkaar om te gaan en juist om van elkaar te leren. Iedereen kan een andere kijk hebben op combinaties van kaarten en dat is alleen maar interessant om die ervaringen te delen.
Of zie ik dit nu compleet verkeerd?

Groetjes

waterman

Hoi noeky

Ik wil best in je legging duiken maar snap ook de reactie van marianne.
Ook ik ben altijd blij met de input van anderen maar het is ook zeker fijn als je zelf probeert er iets uit te halen. En ik denk dat marisnne vooral ook daarop doelt.
En met sas haar duidingen en die van anderen (ook van marianne haar info kan je heel veel leren hier op dit forum) leer je een hoop.

Als ik er morgen de tijd voor kan vinden zal ik kijken of ik er iets uit kan halen.

noekey

Hoi waterman,

Bedankt voor je reactie. Zoals jij het beschrijft snap ik wel wat er bedoeld wordt indd.
Ik ben druk bezig met het leren maar heb nog niet zo veel ervaring in het leggen van de kaarten helaas. Ik heb bijv een foto gemaakt van deze legging en heb de duiding van Sas ook nog paar keer terug gelezen en zie dan ook op welke manier zij kaarten combineert en daar leer ik zeker weer veel van! :)
Denk soms bij mezelf dat ik de kaarten zo positief mogelijk voor mezelf interpreteer en wellicht de daadwerkelijke boodschap die erachter verscholen gaat mis, maar dat zal ook nog de ervaring zijn denk ik.

Lief dat je aangeeft dat je er naar wilt kijken! En begrijp het ook als je de tijd er niet zo gauw voor kan vinden :)

Ps. lees ook veel de andere forums waar leggingen worden besproken, ook daar kan je weer een hoop van leren en hopelijk kan ik dan ook anderen snel helpen met het duiden van de kaarten

Sas-8314

iedereen duid op zijn of haar eigen manier,
de combi's die ik maak is grotendeels louter gevoelsmatig,
ik kijk naar het plaatje, voel daar iets bij en zoek dan de beeldvorming in detail erbij.
Ik leer daarom ook veel en juist door de feedback, vind de uitleg van mensen dus ook altijd heel interessant.
Verrassende nieuwe combi's en reacties die meer dan eens laten zien hoe beperkt het/mijn bewustzijn vaak (nog) is.

respect ..
ik heb respect voor mezelf, wat ik weg geef dat geef ik weg omdat ik daar voor mag kiezen,
wanneer ik dat doe zegt dat iets over mij. Ik draag hier mijn eigen verantwoordelijkheden.
Hoe een ander daar mee omgaat zegt iets over de ander.
Ik heb (nog) niet het gevoel gehad dat er respectloos met mij werd om gegaan op dit forum,
zou ik dit wel krijgen dan verdwijnt mijn aandacht vanzelf voor de persoon of personen in kwestie.

desalniettemin is het zeker geen verkeerd onderwerp om aan te kaarten in het algemeen.
Denk dat we diep van binnen allemaal op zoek zijn naar dezelfde waardes
en die beginnen bij ons zelf ..
Zo heb ik in ieder geval veel respect voor de mensen die graag aan zichzelf willen werken en ook een ander daarin (willen) steunen.

:-*
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Mooi geschreven Sas!

Als iemand het gevoel heeft dat hij/zij niet respectvol wordt behandeld is het zeker goed om dat aan te kaarten, dan kan het worden uitgesproken. Aangezien het allemaal geschreven tekst is kan het soms verkeerd over komen terwijl dat niet zo wordt bedoeld.

:-*

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling