Auteur Topic: legging voor iemand anders  (gelezen 2663 keer)

carry

• Gast
legging voor iemand anders
« Gepost op: juni 11, 2014, 14:04:49 pm »
waar staat tuin en vos nou voor=? en boek op pk, betekend dat iemand met veel geheimen of met geheim leven?

carry

• Gast
Re: legging voor iemand anders
« Reactie #1 Gepost op: juni 11, 2014, 14:12:00 pm »
of kruis weg , op pk slang, rechts naas pk roede en vosje

wat een kaarten zeg...

Kristalletje

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 11, 2014, 14:29:26 pm »
Boek OP pk en Slang OP pk????
je bedoelt als ze op de huizen liggen v/d PK???

Rest vind ik lastig te zeggen zonder context. Er zijn zoveel verschillende interpretaties mogelijk, dat je dan een enorme lijst krijgt, waar je vooralsnog dus nog niets mee kunt, omdat je dan weer moet gaan kiezen.
Ik bedoel, Vos kan op werk duiden, op achterbaks gedrag, schuw/angstig gedrag enz. Tuin kan rust en harmonie zijn, een feest, een park, een publieke aangelegenheid enz. enz.
Zonder context lastig te gaan zeggen waar ze over gaan. wat ik zei, dan krijg je een gigantische lijst, want de mogelijkheden zijn nogal groot.

Ik zou zeggen, doorloop de mogelijke uitleg per kaart en kijk welke er intuïtief uitspringt en dan hetzelfde met de kaart waarmee je de combi moet maken. Als je dat van beide weet, kun je de samengevoegde combi maken.
« Laatst bewerkt op: juni 11, 2014, 14:33:17 pm door Kristalletje »

carry

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 11, 2014, 15:27:03 pm »
ja sorry kristalletje, waren twee leggingen!

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #4 Gepost op: juni 11, 2014, 15:59:11 pm »
de vos wordt over het algemeen al snel als negatief geduid ..
als oppassen, iets klopt er niet ..
Een vos is sluw, maar wat is sluw zijn ?
de vos staat ook voor zelfbewustzijn, zelfstandig en zelfbescherming, iemand die handelt vanuit deze eigenschappen. Dit zal nooit zonder reden zijn, er zit altijd meer achter ..
Ik ben niet zo bang van vosjes in mijn kaartjes in ieder geval ;)
zelfde met de slang en het leven überhaupt,
tis maar net hoe je de dingen wilt zien.
uiteindelijk bekijken we onszelf door andermans ogen denk ik dan  :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #5 Gepost op: juni 11, 2014, 16:11:02 pm »
boek is trouwens iemand die intelligent is, veel ervaring heeft is en/of zich wil (leren) ontwikkelen
pf niet open is / geheimen (liefde) heeft
op de PK zegt het altijd iets over de dame ..
trouwens alle kaartjes naar mijn mening ;)

« Laatst bewerkt op: juni 11, 2014, 16:39:49 pm door Sas-8314 »
what defines us is how well we rise after falling

waterman

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 11, 2014, 16:43:05 pm »
Hoi Carry

duiding van de kaarten ligt grotendeels ook aan de vraagstelling die eraan vasthangt. Zo kan de vos inderdaad wantrouwen beteken maar in een andere legging in combi met kaarten juist wel voor kracht en intuitief handelen zoals sas ook al aangeeft. En de kaart op de PK zegt inderdaad veel over de vraagsteller of degene voor wie de legging is. Let ook op de positie van de kaarten, zeis aan het begin heeft vaak wegkappen of iets dergelijks van duiding, terwijl als de kaart op het eind staat dit juist voor oogsten kan staan. Ook de leggingswijze is weer van belang, bij een specifieke vraag beter een legging met bijvoorbeeld 5,9 of 13 kaarten ipv grote legging.

mijn advies is gewoon hier eens een legging op het forum te plaatsen en anderen om uitleg te vragen. Iedereen duid anders vanwege de dingen die we zelf meemaken en daarom kunnen zien. En er zijn een hoop mensen die je er graag bij willen helpen.

Succes