vraagje

Gestart door waterman, juni 06, 2014, 11:34:19 AM

waterman

Langzaamaan begin ik nu de lenormand een beetje onder deknie te krijgen maar ben ook wel geinteresseerd in de tarot. Soms leg ik ze online maar weet niet helemaal het verschil tussen de lenor (die volgens mij meer voorspellend zijn en meer werken met de combinaties van de kaarten samen) en de tarot. En vraag me af of online dan net zoveel betekent als dat iemand of jezelf ze legt

Kan je bij de tarot ook een specifieke vraag stellen over bijvoorbeeld de liefde of moet je het dan algemeen houden?
En op de meeste sites less ik over kaarten die omgekeerd vallen maar vaak als je ze online trekt dan krijg je ze alleen rechtop te zien.

Misschien dat iemand me wat uitleg kan en wil geven.

Vlinder

Ikzelf ben voorstander van het gebruik van eigen kaarten.
Bij de tarot kun je altijd duidelijke vragen stellen, en de kaart geeft jou dan een indicatie hoe jijzelf met deze vraag omgaat.
het kan je dus inzicht geven in jezelf en waar je aan kan werken.

:-* Vlinder

dameblanche

je kunt er voor kiezen om de kaarten of alleen rechtop te trekken of de kaarten ook omgekeerd te trekken.
je hebt hier ook weer 2 mogelijkheden; de omgekeerde kaart heeft diezelfde betekenis als de rechtop getrokken kaart, met het advies er aan te moeten werken.

ook kun je een algemene legging doen,dus bijvoorbeeld; welke krachten spelen er rondom waterman.
of je kunt een specifieke vraag stellen, hoe duidelijker de vraag, hoe duidelijk het antwoord.