Auteur Topic: 36 legging ivm plotselinge omstandigheden  (gelezen 4794 keer)

Lief

• Master lid
  • Those who don't jump will never fly.
36 legging ivm plotselinge omstandigheden
« Gepost op: juni 08, 2014, 13:47:50 pm »
legging 31 mei

Zon-      tuin-      boek-        slang-       ruiker-       roede     vos.        -lelie-         ster
Maan.    Hond.   Kind.         Kist.           Hart.        Weg.       Beer.       Ooievaar.  Vogels
Ruiter.    Anker.   Berg.        Wolken.      Zeis.        Sleutel.   Schip.     Vrouw.       Muizen
Boom.   Kruis.     Vissen.    Klaver.        Brief.        Huis.       Toren.     Heer.         Ring

legging 8 juni

hond      ruiker       kind         vos           zon            zeis          hart            beer       slang
ruiter     wolken      boom      brief          huis           schip        vrouw         vogels     sleutel
tuin       maan       ooievaar   ster           lelie           ring          berg           toren       boek
roede    muizen     kruis         weg          anker         heer         klaver         kist         vissen

Owkee, ik ga nu letterlijk kijken zoals bij Knoekie geduid....

Schip-vrouw-vogels

Schip, verandering/andere koers. Vogels, gesprekken.

Financieel gewin uit handel, wel nog wat problemen te overwinnen.

Ring-berg-toren. Is dat overigens het heden?

Ring, contract. Berg, vertraging. Toren, instantie.

Een overeenkomst met een instantie komt met vertraging.
Of problemen in een relatie wat tot een scheiding komt.

Zeis-hart-beer, dat is wat boven mijn hoofd hangt.
Zeis, afkappen. Hart, gevoel. Beer, kracht.

In combi wordt er gekapt in mijn moederliefde.

De hoeken:

Hond-roede-slang-vissen

Waakzaam zijn over gedoe rond financiële zaken?
Hmm, voelt anders, maar kan er niks anders in vinden.

De middenkaarten:

Huis-lelie, verbonden aan sleutel en boek, laatste rij.
Voorspoed en bescherming? Er komen oplossingen voor het boek.

Kijkend naar verleden:

Ruiter-tuin. Berichten uit sociale kring die oplossingen brengen voor het boek, of een geheim?

Diagonaal:

Vrouw-beer. Ik heb de kracht.
Slang-vissen. Emoties?
Daadkracht, boek sleutel.

Kijk ik naar de kaarten rondom het kind, want dat is nu belangrijk.

Wolken, onduidelijkheden.
Vos-brief, valse verklaringen.
Boom-ooievaar-versnderingen, maar wat.

Al met al. Gooi maar in mijn hoge hoed, pfffff

Liefs, Lief  :-* :)

groetjes, Lief :)

« Laatst bewerkt op: juni 08, 2014, 16:29:05 pm door Lief »
Look for the answer inside your question...

waterman

• Gast
Re: 36 legging ivm plotselinge omstandigheden
« Reactie #1 Gepost op: juni 08, 2014, 18:23:51 pm »
Hoi Lief

Hopelijk geen ernstige omstandigheden? Ik zou willen dat ik je kan helpen maar heb zelf ook nog moeite met een grote legging. Masr heb je een algemene legging gedaan of heb je een vraag gesteld?

Lfs Waterman

Lief

• Master lid
« Reactie #2 Gepost op: juni 08, 2014, 18:44:09 pm »
hoihoi,

vraag gesteld. Gaat over mijn dochter. Zit vast en is met 14 dagen verlengd. Ik heb hier mijn kleinzoon in huis. Ze kan hierna vrij komen of 90 dagen verlenging krijgen. Als dit laatste het geval is is ze alles kwijt. Haar huis, vrijheid, de kleine man.....

groetjes, Lief

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #3 Gepost op: juni 08, 2014, 20:12:51 pm »
hallo lief :)

ik heb al een aantal keren gekeken naar je legging,
ik vind het altijd lastig om richting toekomst te duiden, er zijn anderen die daar beter in zijn.
Misschien anders een tarot legging met je vraag ?

wat ik zie maar pin me er zeker niet op vast dus ..
mijn woorden zijn meer als kaartjes, die moet je zelf zien te duiden ;)

hond      ruiker       kind         vos           zon            zeis          hart            beer       slang
ruiter     wolken      boom      brief          huis           schip        vrouw         vogels     sleutel
tuin       maan       ooievaar   ster           lelie           ring          berg           toren       boek
roede    muizen     kruis         weg          anker         heer         klaver         kist         vissen

ik zie de sleutel na de gevangenschap  liggen
dat zou vrijheid kunnen betekenen met de vogels erbij
op zich veel ontwikkeling in de laatste rijen, ook angst
ik denk dat er een oplossing is maar dat er mogelijk wel nog iets moet worden gedaan
dit zal mogelijk ook iets zijn tijdens de rechtszaak.
iets rechtzetten komt er bij mij op ?

hoop dat je nog andere reacties krijgt die iets meer / duidelijker kunnen zijn ..

sterkte lief  :-* 
what defines us is how well we rise after falling

kreeft

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 08, 2014, 20:27:52 pm »
ik heb het in pb gezet  :-*

Lief

• Master lid
« Reactie #5 Gepost op: juni 08, 2014, 20:48:10 pm »
Gereageerd via pb :-*

heleen

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 08, 2014, 21:45:16 pm »
Lieve lief.

Ik ben niet zo goed met de 36 kaart legging. Daarom heb ik een andere legging voor jouw gelegd. De legging van 5 kaarten.

In het midden de PK de dame.
1 links van de dame Het huis. De situatie waarin je je nu bevindt.
2 rechts van de dame. Ontwikkeling van de huidige situatie in de toekomst. Klaveren.
3 links naast het huis. De oorzaak van de problemen. Boom
4 rechts naast de klaveren de mogelijkheden om de toekomst positief te beïnvloeden.
5 op de PK. De uiteindelijke afloop. De ooievaar.

Mooie kaarten voor de toekomst Lief. Hoewel de situatie waarin je je nu bevind, moeilijk is. Ziekelijke situatie thuis. Maar met behulp van een heer, en volgens mij hoeft dit niet je partner te zijn, maar iemand die je zal helpen, kom je een heel eind om de situatie te veranderen.

Tevens heb ik voor je dochter gelegd.  Daarvoor heb ik op de PK het kind gebruikt. Ze is tenslotte jouw  kind. 
Kaart 1 vogels.
Kaart 2 de weg
Kaart 3 de dood.
Kaart 4 de zon.
Kaart 5 het hart.
Voor de toekomst een lange weg te gaan. Verhit door de zon. Dus in mijn ogen geen makkelijke periode. Ik heb mystieke lenormanden kaarten. Daar zie je 3 kamelen zwoegen door de woestijn. Maar 3 is een mooi getal. Toch zal het zwoegen worden. Maar uiteindelijk het hart op de PK. Dus de juiste plek. Vogels en dood in het nu. Er zal nog heel veel gepraat moeten worden. En zaken zullen moeten gaan veranderen. Een afstervingsproces. Op mijn kaartje zie je een sarcofaag. Laten we het een verharding van het leven van nu noemen. Cocon maken, vind ik ook een goede. Maar ik zie op het kaartje ook 2 handen, die de handen in vliegende beweging hebben, weer een link naar de vogel, Bevrijding. En een scarabee.

volgens wikipedia
De heilige pillenkever of heilige pillendraaier (Scarabaeus sacer) is een mestkever die voorkomt in alle Middellandse Zee landen en Centraal Azie. Men vindt ze vooral langskaravaanwegen waar ze kamelen- en paarden-mest verwerken tot bolletjes die variëren van grootte van kers tot appel die dienst doet als reservevoedsel

Toepasselijker kan dit met de zonkaart voor mij niet. De 2 vogels op mijn kaart zijn 2 wijze uilen. Een leringsproces voor je dochter. Ze zal gedwongen worden uit deze situatie  te leren.

liefs
Heleen.

Sas-8314

• Master lid
« Reactie #7 Gepost op: juni 08, 2014, 21:49:02 pm »
wat een mooie duiding Heleen,
ik kan me hierin helemaal vinden,
ik hoop lief ook :)

veel kracht en wijsheid dame ..
en idd zowel moeder als dochter hebben het hart op de juiste plek ..
 :-*
what defines us is how well we rise after falling

Lief

• Master lid
« Reactie #8 Gepost op: juni 09, 2014, 08:56:08 am »
Wow, dank je wel Heleen,

Wat een prachtige duiding.

Inderdaad een lastige situatie nu en zo onzeker. Mijn kleinzoon die daar ook mee gemoeid is. Lastig. Ik hoop maar dat hij er niet teveel schade van gaat oplopen. Hij wordt hier liefdevol opgevangen, maar mist toch zijn moeder.

Ik geloof wel dat ik uiteindelijk er goed uit ga komen, maar had gehoopt nu eens op de goede weg te zitten en dan komt er weer een hobbel. Hoop dat het even de laatste mag zijn die ik 'moet' nemen. Ik voel dat mijn gezondheid er ook onder gaat leiden.

Wat mijn dochter betreft heeft ze inderdaad een lange weg te gaan. Ik hoop op vrijlating na 14 dagen. Wanneer dit niet gebeurd is ze echt alles kwijt. Haar huis, haar kind. Dit moet inderdaad wel het laatste zijn waar ze echt van moet gaan leren. De verantwoording voor haar kindje, waar ze overigens goed voor zorgde, nemen en ook voor haar leven. Andere mensen om haar heen kiezen. Werken aan vooruitgang.

Veel praten moet er inderdaad komen. En inzichten. En meer begeleiding. Ik denk dat ze dat echt nodig heeft.

Nogmaals dank Heleen dat je de tijd hebt genomen voor deze legging.

Heel lief.

Knuffel en kus xx Lief :-* :-*