Algemene liefdeslegging

Gestart door Puck55, mei 27, 2014, 13:10:38 PM

Puck55

Welke kaart hou je aan als iemand naar een liefdeslegging vraagt? Hou je dan de PK aan bij man/vrouw of bv hart of hond? Heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Puck

janice

Wanneer een man/vrouw naar een legging vraagt hou ik de man/vrouw kaart aan.
Intuitie is verstand dat haast heeft

Puck55

Helaas klopt dit niet altijd!

janice

Wanneer ik kaarten voor mezelf leg en ik geïnteresseerd ben in iemand dan komt de man vaak als de lelie terug in de kaarten.
Of als de beer.
Dus je hebt wel een punt , voor mezelf herken ik de persoon in de kaarten pas na enkele kaartleggingen.
Om de juiste persoonskaart bij een ander te herkennen zou je misschien met 5 kaarten kunnen beginnen om hem/haar te herkennen en anders de in de 36 kaarten legging de persoonskaarten opzoeken en knighting techniek toepassen of 3x3 techniek toepassen, aanknopingspunten vinden met het verhaal van de vrager om zo de persoon te ontdekken in zon grote legging.
Maar een 5 kaarten legging is makkelijker bij het vinden van de juiste persoonskaart

waterman

Janice
@ janice en puck

bedankt voor je uitleg omdat ik ook vaak de heer dan zie als het object van mijn interesse zeg maar. Maar in alle legging, 5 kaarten maar ook in grotere legging zie ik inderdaad ook heel vaak de lelie verschijnen.
Mag ik vragen wat je bedoelt met knighting techniek toepassen of 3x3 techniek toepassen?

Als ik dus vraag wat er tussen mij en een ander gaat gebeuren trek ik ook vaak de combi lelie-hond.
Of misschien dat ik mijn vraag dan anders moet formuleren soms ben ik nog te onduidelijk daarin. Met de vraag of er tussen mij en een ander iets gaat gebeuren in de liefde ben ik denk ik te direct en daarom vraag ik dan vaak wat er tussen ons staat te gebeuren. Maar volgens mij kan je dan inderdaad beter een ander soort legging gebruiken dan met 36 kaarten.
Of moet ik dan mijn vraag meer forumleren heel algemeen als wat er gaat gebeuren in de liefde en dan kijken waar de combi met de ring ligt en welke persoonskaart er dan bij ligt. dat de lelie dan staat voor de persoon die jij graag zou willen?

alvast bedankt voor de uitleg

Puck55

dank je wel allemaal... ik ga me er eens meer in verdiepen :)

janice

@waterman, ik zou het bij 5 kaarten houden, zo herken je de persoon sneller. Voor een vraag als "wat er staat te gebeuren....etc" heb je echt geen 36 kaarten nodig, 5 is genoeg. Een 36 kaarten legging is meer voor het algemene plaatje in je leven voor de komende periode en in die legging kan je de genoemde technieken toepassen

waterman

Dank je wel janice.
Ik heb eigenlijk altijd of een lelie of een hond erbij liggen. Als die persoon voorstellen moet ik met de omringende kaartjes bekijken wat er gaat gebeuren denk ik dan. Als je dus de algemene vraag stelt. Heb wat moeite af en toe met een goede specifieke vraag te formuleren op het gebied van de liefde. Moet nog maar eens op zoek hoe ik dat het beste kan doen.
Misschien dat iemand daar tips voor heeft.
Inmiddels al wel gevonden wat je met knigthing bedoeld ;D