week/ weekendkaartjes Knoekie

Gestart door Knoekie, mei 24, 2014, 07:36:17 AM

Knoekie

;D ;D ;D ;D verloving trouwen ??? ??? das idd wel heel snel allemaal, en dat voor iemand met bindingsangst ;D ;D

Sas-8314

voor de 'minder gelovige' hebben ze daarom ook 'huwelijkse voorwaarden' bedacht  ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Daar heeft mn moeder geloof ik vanaf mn 12e zo op gehamerd dat ik onder die voorwaarden moest trouwen mocht het ooit zover komen dat ik de contracten nu al heb liggen geloof ik ;D ;D ;D

Sas-8314

;D ;D
bezit is een last ..
dat blijkt wel weer  ;)

Knoekie

Ik wil mn schoenen best met mn partner delen hoor ;D ;D ;D maar meestal passen die niet in maat 37 ;D ;D

Sas-8314

Knoekie

Gelijk maar ruig gedaan en mn weekkaartjes getrokken, zowel stagnering als aktie...

Toren kruis pk/weg boek roede

weg boek roede denk ik toch mijn werk aankomende week.... toren kruis, stagnatie waarin ik zat, maar waarin ik gegroeid ben (ontgroeid)

Sas-8314

toren-kruis is ook een tempel
het heilige domein van de dame
daar waar bezinning kan plaatsvinden,
men zich terug mag trekken, soms ook het gevoel heeft dit te moeten ..
toch weer het ont-moeten
mogen is voldoende ..
te weten dat ..

de weg van de dame
toren-weg
geen noodzaak meer, het is de weg van de ziel
het vooruitzicht ..
op wat ?
Het staat nog niet beschreven, nog niet vast
en toch ook weer wel op een andere manier
ambitie, het doel ..
het zit allemaal al in de dame
het boek, een nieuw hoofdstuk
de roede, de energie,
geen stok, geen zwaard, eerder een pentakel, een handveger
om de weg vrij te maken en te houden ..
en te bepalen vanuit eigen keuzes ..
het mag
ont-moeten ..
en ont-moeting met je (hogere) zelf
een bestemming, welke,
waarom willen weten als alles open ligt en mogelijk is
het toverstokje
jouw stokje
om de maat en het tempo, het ritme aan te geven

het schip gaat weer komen, de maan en de sterren gaan de reis aan je tonen,
duurt geen dagen meer ..
maar jij bepaald wanneer je de informatie wilt ontvangen.
Wanneer jij ergens klaar mee / voor bent ..

19 + 36 + 29 + 22 + 26 + 11 = 143 = 8

Bij de 8 heb je twee fasen doorlopen waarbij je bepaalde projecten hebt afgerond.
Nu kun je terugkijken en zien hoe ver je al gekomen bent. Je hebt dus een heel goede stevige basis gelegd voor wat er nu komen gaat. Daarom staat het voor volledigheid en voltooiing.

Toch ben je nooit klaar met een acht. Draai 'm maar 's op zijn zij en je vindt het oneindigheidssymbool dat je ook op de kaart van de Magiƫr terugvindt. Op de meeste versies van die kaart vind je wel een dergelijk symbool. Het laat zien dat je telkens opnieuw met een fase begint, zelfs als je denkt dat je klaar bent. Je neemt namelijk kennis mee vanuit die oude fasen en past die weer toe in nieuwe projecten. En dus leeft dat wat oud is altijd voort. Dat wat je denkt, wat je overtuiging is, neem je mee, zelfs op onbewust niveau. En die kennis maakt altijd deel uit van je huidige manifestatie. Als je negatieve gedachten meeneemt dan manifesteert zich dat net zo goed als dat je positieve gedachten hebt. Daarmee heb je dus de volledige verantwoordelijkheid voor dat wat je manifesteert. Achten gaan dus over hoe je bepaalde kennis of overtuigingen praktisch toepast, elke dag weer.

Lezingen waarin veel achten voorkomen hebben vaak te maken met hard werken en de eisen die we onszelf opleggen of die ons worden opgelegd. Je moet moeite doen voor wat je wilt. Het vraagt van je dat je je inzet om je wereld te veranderen, dat je een bepaalde inzet van jezelf vraagt om dat neer te zetten wat je zo graag wilt hebben. Voor niets komt de zon op immers. Daarbij gaat het niet alleen maar over werken, maar ook over diepgaande processen in jezelf. Kijk maar eens naar de 8 van zwaarden, dat is toch zeker hard werken.

Het gaat hier om het toepassen van wat je geleerd en ontdekt hebt. Dit gaat niet zomaar. Leven gaat met vallen en opstaan. Vaak hebben we wel ergens een bepaald talent, maar toch hebben we vaak ook een stuk waarover we ons onzeker voelen en waar we nog veel moeten leren. De acht brengt dat vaak ook naar boven.

Bij de acht hoort ook een stuk perfectionisme. Je werkt heel hard om het allemaal heel goed en stevig te maken. Wat dat betreft streven we allemaal naar het hoogst haalbare en willen we daarin vaak ook een inspiratie zijn voor anderen. Daarom heeft de 8 ook een harmoniserende invloed omdat het het beste in een ieder oproept.

De acht wordt gekoppeld aan de kleur roze. Daarin zit de dynamiek van het rood vermengd met de verlichtende invloed van wit. Mensen die in hun persoonlijke opbouw een acht hebben staan worden dan ook vaak gezien als (lichtend) voorbeeld. Toch moeten zij wel uitkijken dat ze de emotionele kant van het leven niet wegstoppen. Ze zijn namelijk zo gericht op het behalen van resultaten dat ze hun gevoelens soms niet begrijpen of herkennen. Het leidt alleen maar af van waarmee ze bezig zijn.

:-*

noekey

zonder alles verder te lezen, laat ik eerst mijn gedachten los op je weekkaartjes :)

Waar je nu in zit, het kruis, een einde van een periode, einde van leed, onzekerheid wellicht
Met het boek de ontwikkeling die je doormaakt, lessen leren, geheimen die diep had weggestopt  voor jezelf nu onder ogen komen.
Toren en de roede, krijg het gevoel dat er iets speelt op je werk, een soort tweestrijd waarin je zit, doorgroeien of nog even wachten? De keus die daarin wordt gemaakt

Zal zo ook es ff kijken naar mijn weekkaartjes  8)

veel liefs!

Knoekie

thnx voor jullie duiding SAS en Noekey!!! idd had ik zelf ook het idee dat de roede voor mn werk staat, niet echt tweestrijd, maar meer het perfectionisme en daar de tweestrijd in, is het wel of niet goed genoeg......

Sas-8314

het schip gaat weer komen, de maan en de sterren gaan de reis aan je tonen,
duurt geen dagen meer ..
maar jij bepaald wanneer je de informatie wilt ontvangen.
Wanneer jij ergens klaar mee / voor bent ..

je hebt geen sleutel nodig ..
jij bent de sleutel
de deur van je toren is al open ..
de weg ligt er al
theorie en praktijk ..

je presentatie, je werk op zich, je leven
laat maar zien wat er in dat knappe koppie zit  :-*

Knoekie

En ook gelijk maar even de weekend kaartjes gedaan

tuin ring PK/kruis maan vogels

Ziet er wellicht naar uit dat ik toch weer de hort op ga  ;D ;D ;D terwijl ik juist lekker ff een weekend voor mezelf wilde!!!! gesprekken, diepe emotionele! en weer eens wat vertraging geloof ik...

Sas-8314

goede morgen Knoekie

tuin ring PK/kruis maan vogels

iets uitstellen / afzeggen
iets met je werkster misschien ?

Ik heb het idee dat je iets niet wilt
of juist wel maar je vindt wellicht de juiste woorden niet
of bent mogelijk 'bang' voor een negatieve reactie van je omgeving ..
uitstellen, veronderstellen, stel dat ..

anders als dat je gewend bent ...
komt er bij me op ..
de maan speelt hier een rol, zo voelt het voor mij althans

Kun je er iets mee, want tis voor mij best vaag en kan alle kanten op ;D ;D

:-*

Knoekie

Werkster niet uitgesteld! heeft wel mn slaapkamertje gedaan terwijl ik die normaal zelf doe!!! maaar ben zielug, tijd van de maand en heb enorme buikpijn! dus maar een keer uit handen gegeven!! huisje is wel lekker schoon! is ondertussen wel iemand aan het appen voor een keer afspreken, maar wil ff rust! ;D ;D ;D dus voor zover kan ik er nog niet zoveel mee!! maar het weekend is nog jong ;D

Sas-8314