week/ weekendkaartjes Knoekie

Gestart door Knoekie, mei 24, 2014, 07:36:17 AM

Knoekie

ja blijf idd niet tot het einde denk ik! ik moet er de volgende dag om half 2 weer zijn :-\ :-\ uurtje of 12 houd ik het voor gezien

Sas-8314

plan niet zoveel,
lekker gaan en genieten zolang het leuk is
en dan lekker weer naar huis
ont-laden  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

week kaartjes voor aankomende week

Ring Muizen PK/Ooievaar weg roede

geloof dat ik een beslissing moet maken mbt een relatie maar niet helemaal weet welke richting ik op wil en hoe ik die richting op wil.......... het is weer zover ;D ;D

waterman

Hey Knoekie

ik denk niet dat je een keuze moet maken in een relatie maar meer in een verbinding. Kan ook heel goed zijn dat er een bepaalde overeenkomst is waar je je niet helemaal in kunt vinden. En je daar graag grote schoonmaak in wilt houden, of iets in opgelost wil zien. Je piekert er in ieder geval wel een beetje over (maar je kan er nu natuurlijk ook over nadenken omdt je niet goed weet waar deze kaartjes op slaan qua relatie ;-))

Sas-8314

een weg kun je ook gewoon blijven volgen hoor ;)
ooievaar-weg kan ook zijn onrust / ongeduld weg
halen (roede)
muizen voor nieuwsgierig zijn, informatie, kriebelig worden van iets
en ring als een gewoonte of een vorm die er (nog) niet is
de muizen als investeren :)
of een telefoontje of sms dat over geld gaat,
of een wispelturig iemand die loopt te piepen
muizen die je weg wil jagen
maar die toch weer terug blijven komen,

ook iemand die jou een beetje in de weg probeert te zitten
of toch weer die steeds terugkerende gewoonte waar je zelf vanaf wilt :)
geen bergjes, geen kistjes, geen rust
ik stuur je de ruiker, voor een beetje geduld :)
en de zon zodat je geduldiger zult kunnen zijn :)

:-*

Sas-8314

deze week staan jouw kaartjes samen voor nummer 1

Het getal 1 wordt beschouwd als het begin. Het maakt niet uit van wat: een idee, een actie, een onderneming. Het bevat ruwe energie en macht waarbij nog geen enkele vorm te bekennen valt. Dit het punt van bevruchting en de start van een nieuwe vorm. Eigenlijk is het niets maar tegelijkertijd ook weer alles.

Als je er over nadenkt hebben we maar weinig verbinding meer met de 1. Dit komt voornamelijk omdat onze antennes niet sterk genoeg zijn om die "niet-vorm" op te merken. Toch heeft het zin om na te denken over deze fase, als was het alleen maar om na te denken over wat je graag zou willen manifesteren in je leven. Deze vorm van denken is erg krachtig en dynamisch. Maar omdat wij 'ongelovingen' er niets mee kunnen zijn we geneigd om het dan maar af te schrijven. Onze wetenschap kan immers niet zo veel met iets dat er nog niet is. Toch zijn er wel knappen koppen bezig met dit concept. Voor jezelf kan je hier mee aan het werk gaan door meer te lezen over nulpuntenergie en "the secret".
Het cijfer één wordt geassocieerd met de kleur rood en de aspecten hartstocht, snelheid en boosheid.

(bron: http://www.tarotkaartenleggen.com/1.html)

Knoekie

Haaaiii Sas,

Dank voor de duiding, ja ben vaak wat ongeduldig en radicaal soms ;) ;) ik ga mijn dagkaartjes es leggen en me dan aan de jouwe wagen, alhoewel ik doodmoe ben dus vraag me af of dat wat gaat worden ::) ::)

Sas-8314

waarschijnlijk werkt het veel beter als het ver-stand niet 'actief' mee doet ;)

Knoekie

SOoo begint mn weekend toch een beetje morgen alhoewel ik morgen toch wel flink wat werk thuis zal moeten doen ;D ;D toch maar alvast weekend kaartjes getrokken omdat ik super nieuwsgierig ben! Leuke kaartjes geloof ik zo

Kind Weg PK/ Ster Tuin Ring

Succesvol weekendje lijkt me zo ;D ;D ;D

Sas-8314

heb je ook een vraag gesteld bij je legging  ;)

Knoekie

Jaaaaaaahhhhh ;D ;D ;D wat ik kan verwachten van komend weekend ;D ;D

Sas-8314

nou dan heb je 'm zelf al helder geduid denk ik dan  ;)
hoef ik er niet meer naar te kijken toch .. ;D ;D

Knoekie

zie alleen maar plezier en succeskaarten ;D ;D ;D geen kisten, zeisen, roedes etc die ik de laatste dagen chronisch ook met mn gewone kaartjes trek!! duuusss kom maar op weekend!! ;D ;D

Sas-8314

kind-weg een nieuwe weg, een korte weg
Tis nie kinderachtig ;)

de ster op je hoofd
aandacht, wensen en helderheid ...

tuin-ring verloving / huwelijk ??
loop je niet een beetje te hard van stapel  ??? ???

:-*

noekey

ach ja luxe paarden en werk paarden he :P haha
maar had dan wel weer vandaag vrij, en morgen gaat vast goed komen, zo een laatste daggie voor t weekend  ;D

maar je kaartjes!

veel op pad het weekend en keuzes maken. Kiezen voor gezelligheid, het kinderlijk genieten van de leuke dingen die het leven biedt. Gezelligheid bij vrienden in de tuin onder een mooie sterrenhemel
Verbintenissen tussen vrienden die dieper, hechter worden

Ik zeg het wordt een weekendje vol gezelligheid en veel in de buitenlucht, misschien een vuurkorfje erbij? :)

Morgen es kijken wat mijn weekendkaartjes in petto hebben voor me :D

8)