week/ weekendkaartjes Knoekie

Gestart door Knoekie, mei 24, 2014, 07:36:17 AM

Sas-8314

Citaat van: Sas-8314 op juni 21, 2014, 16:15:28 PM

volgens mij gaat de heer jou vanavond ergens op attenderen ..
er gaat in ieder geval over iets gepraat worden wat je raakt, denk ik zo
jij staat in ieder geval centraal zoals ik het zie
maar er is iets met je stem ... of stemming
maar het lijkt niets nieuws te zijn .. misschien wordt er iets helderder ..
ik ben benieuwd :)

have fun and take care  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D sjesus Sas, joe begint ook een beetje creepy te worden zo accuraat jij aan het worden bent.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

zo zijn er vage en heldere momenten  ;D

Knoekie

zzzooo het weekend is weer begonnen ;D ;D ;D ;D even de kaartjes voor het weekend

huis maan pk/kind hond boom

Mn huisje schoon wat me een goed gevoel geeft! ik kan ontspannen... wat vertier met vrienden ;D ;D al met al een relaxed weekend lijkt me zo

Knoekie

mn weekkaartjes maar alvast gedaan aangezien ik toch ziek en verveeld op mn bedje lig

ruiter heer pk/ zon wolken ooievaar

Ga er maar eens over denken, de wolken ligt wel met de lichte kant naar de zon ;D

Knoekie

heer staat denk ik voor mijn mannelijke kant.. gedachten die standvastiger worden, nog niet helemaal wetend welke richting ik op wil gaan in eerste instantie maar word al snel duidelijker.. gaat een energieke week worden denk ik zo

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op juni 29, 2014, 18:28:18 PM
gaat een energieke week worden denk ik zo
als jij het kan bedenken dan kan je er ook voor zorgen  ;)
:-*

Knoekie

EEEEEENNNN het weekend is weer begonnen ;D ;D ;D (alhoewel weekend, ben eigenlijk het weekend aan het werk) Kaartjes voor het komende weekend:

Best lastige kaartjes volgens mij

Kist tuin pk/vogels wolken zeisen

Tuin is wel duidelijk, ik ben op een evenement met veel mensen dit weekend vogels op PK veel geklets.. kist en tuin kan ik even niet plaatsen, event zal gecancelled worden ofzo? dan de zeis erbij??? Ik vind het even moeilijk te plaatsen allemaal, zoals ik gisteren het licht even zag is het nu geloof ik weer wat bewolkter ;D ;D ;D

Indien een van jullie een verhelderende blik erop kunnen werpen heel graag ::) ::)
Fijn weekend allen

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op juni 29, 2014, 18:28:18 PM
gaat een energieke week worden denk ik zo

en was je week een beetje zoals verwacht / gewenst Knoekie ?

Kist tuin pk/vogels wolken zeisen

evenement wordt plotseling afgelast,
door een dreigend noodweer

een bericht van de organisatie
uitgaan van een ramp scenario
een optreden dat  wordt verstoord door een wolkbreuk

of jij die aan rampscenario's denkt (zoals wel vaker)
waarschijnlijk zal het weer niet meezitten, maar maakt de muziek veel goed,

tuin-zeis
vrije tijd ..
tijd waarover je plotseling mag beschikken ..
:-*

Knoekie

Hahaha, ik ben idd een dramaqueen maar zo erg nu ook weer niet!!! zag gecancelled evenement als mogelijk op een site met combinaties staan! ik heb een kaartje geregeld ook voor een vriend zodat hij kan rijden, ik zat er meer aan te denken dat dat kaartje eventueel niet door zou gaan ofzo ;D ;D of wellicht dat een collega zeg, goh, ik ga zondag wel voor jou in de plaats......

De rest van de week is inderdaad lekker zonnig en optismistisch geweest, geen gekke dingen maar gewoon leuk ;D ;D

Sas-8314

Knoekie

Kan het niet nalaten om jullie even te updaten ;D ;D ;D vriend die me zou brengen en halen en voor wie ik stad en land heb bewogen voor een gratis kaartje belt zojuist een voordat hij hier zou zijn af! hij is ziek ;D ;D

Sas-8314

;D ;D en nu vrij dagje, of alleen op weg ?

Knoekie

Helaas klanten wachten op me, hij wil me wel brengen en halen omdat hij dat beloofd had, maar de hele dag op dat festival staan ging em niet lukken ;D ;D kaartjes weeerr heel duidelijk en gelijk ;D ;D erg bewolkt ook ;D

Sas-8314

je kunt ook wat minder lang gaan, wellicht ook beter voor jezelf ;)