week/ weekendkaartjes Knoekie

Gestart door Knoekie, mei 24, 2014, 07:36:17 AM

Sas-8314

hart slang PK/berg brief en maan

er staat veel in Knoekie ..
ik hou het praktisch ;)

verleiding, op je hoede willen zijn, sterke gevoelens waar je geen weg mee weet.
de wil om een manier te vinden
maan, creativiteit en emoties, het vrouwelijke, ergens aan en voor willen werken ..

Kun je er iets mee of heb je specifieke vragen ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

nee eigenlijk niet, zat ff met die berg bovenop me! was eigenlijk een legging voor de rest van de week, t/m zondag  ;D ;D

thnx voor je duiding, slaap lekker voor zo en tot morgen ;D ;D :-* :-*

Sas-8314

ik was ff gaan kijken op die engelse site of de berg voor een mannelijk persoon kon staan,
helaas is de site even niet bereikbaar ..
aangezien je nog de hele week de tijd hebt en de maan er bij ligt kan het wellicht wel een spannend gevoel tijdens je werk zijn, besef je dat je eigenlijk geen tijd hebt, je baan mogelijk in gevaar komt wanneer je op de verleiding in gaat en vandaar de berg als probleem waar je even geen raad mee weet, maar waar je een creatieve oplossing voor vind zodat de berg verlangens de slang tot een gelukkige vrouw maken :)

Sas-8314

en wat me nog te binnen viel ..
een berg is uiteindelijk natuurlijk ook altijd een uitdaging 
succes met de jouwe Knoekie

:-*

Knoekie

Hoihoi Sas, idd ik heb gisteren avond ook nog die engelse site proberen te bereiken voor Carry om deze te bookmarken, maar kwam er ook niet op ;D ;D

Thnx voor de aanvulling, jij ook hele fijne dag en tot vanavond.. moet nu echt weg ;D ;D

Knoekie

Wel eergisteren een weeklegging gedaan ;D ;D maar toch ook maar even een weekend legging, al is het alleen maar om te oefenen 8) 8)

Zon Anker PK/ Tuin Boek Zeis

HHHmmm in ieder geval zonnig en vertrouwd... ook sociale contacten, zal leren, alleen die zeis kan ik ff niet plaatsen, heb een einde aan iets gemaakt ofzo?

Sas-8314

zeis kan staan voor oogst, tijd en/of delen
maw wellicht tijd om je geheimen (liefde) te delen  8)

Sas-8314

Zon Anker PK/ Tuin Boek Zeis

je weekend begint zonnig :)
je wil deze energie ook vasthouden
misschien eens tijd om een boek te lezen

het kan ook zijn dat jij je bewust gaat verdiepen in iemand uit je kenniskring
of iemand die iets over jou wil weten ...
tijd om iets te leren of te weten te komen ..

ben benieuwd voor je Knoekie
in ieder geval mooie kaartjes op zich, echte weekendkaartjes
geniet er van  :-*

Knoekie

tthnnnxx ja ik vind het ook leuke kaartjes, me helemaal happy weer ;D ;D nu nog mn slaapkamer opruimen en de was ophangen........pppff heb een huishoudelijke hulp nodig :-[ :-[

Knoekie

Zaterdag ochtend begint met een dreigende regenbui als ik zo hier buiten kijk ;D ;D maaarrr de vrijdag avond was zonnig ;) kijken wat het weekend verder brengt ;D ;D

Sas-8314

Knoekie

nou eigenlijk nog geen zon gezien buiten dan ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

met jouw dagkaartjes zou er toch volop zon moeten zijn,
wellicht nog wat verscholen ;)
maar dat betekent niet dat het er niet is  :-*

carry

Of een afspraak die Afgezegd wordt ;D ;D?

Knoekie

Nou mn weekkaarten zijn ook weer eens doom en gloom kaarten, volgens mij kan ik aankomende week gewoon beter mn bed niet uitkomen!!!

kist ruiter PK/muizen zeis anker

einde van een periode zelfs eventueel kans op slecht nieuws, shock ofzo... of einde van nieuws.... de zeis ligt met zn scherpe kant bij het anker! dus de enige engizins positieve kaart word ook zo even voor mn voetjes weggemaaid!!!! einde aan houvast? betrouwbaarheid?? mn positie op het werk in gevaar? dan boven op me leggen de muizen aan mn al te kort geknipte haartjes te knabbelen........ stress dus........... jullie zien me aan het eind van de week weer verschijnen, ik duik ff een weekje onder :-\ :-\ :-\ :-\