week/ weekendkaartjes Knoekie

Gestart door Knoekie, mei 24, 2014, 07:36:17 AM

Knoekie

en weer eens wat nieuwe leggingen uitproberen om zodoende nog meer te leren ;D ;D ;D natuurlijk is alle hulp weer welkom

Voor het weekend:

Slang brief pk/zon boek huis

veel energie en eigenlijk een beetje een transformatie ondergaan doordat ik veel geleerd heb de laatste tijd en ik eindelijk niet meer wegvlucht voor mezelf?(huis) alleen kan ik dan brief weer niet zo goed plaatsen

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 24, 2014, 07:36:17 AM
Slang brief pk/zon boek huis

brief-zon zou ik duiden als bewust besef
(iets) helder weten, innerlijk voelen icm de andere kaartjes
slang, een intelligente dame die zelfbewust is van wat ze in huis heeft ..
dit steeds meer gaat beseffen naarmate ze haar ogen steeds minder gaat sluiten ..
of anders gezegd zichzelf eens op de kaart zet :)

hou je agenda de komende tijd maar even open zou ik zeggen ;)
er kon wel eens iets langs je huis komen glijden ..
niet te behoedzaam zijn ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Gezellie, hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik maar ;D ;D ;D morgenavond eens weekkaartjes trekken op deze manier! vind het wel een mooie legging

Knoekie

alvast mn weekkaartjes gepakt voor aankomende week, es zien wat me allemaal te wachten staat!!! en raad eens.......... geen zeisen, kruizen, vossen en roedes *springt op en neer van geluk*

Maan ster PK/ zon anker beer

IK heb besloten me ondanks mijn miserable fysieke staat toch maar es het gras te gaan maaien en me in de zon te begeven en er ondertussen maar eens over na te gaan denken zie jullie zo weer!! *zwaait naar alle forumleden*

Knoekie

begin van de week zal leuk verlopen volgens mij, succesvol waardoor ik meer vertrouwen krijg in mezelf, ik ga mezelf steeds meer op mn plaats voelen waardoor ik ook meer innerlijke kracht krijg ;D ;D ;D dat denk ik nu dan, maar ga er nog even over brainstormen

Sas-8314

heej Knoekie :)

en hoe is het met je gazonnetje ??
lekker bezig zijn / in beweging komen is altijd goed
zeker wanneer er (te)veel gedachtes zijn, werkt bij mij tenminste zo.

je weekkaartjes:

Maan ster PK/ zon anker beer

de zon ligt op je :)
kijk je uit dat het niet te warm wordt met die beer in de buurt  :P

er aan werken om je eigen energie in balans te houden,
daar wordt de / een beer vrolijk van :)

een bere sterke en gezellige week gewenst Knoekie  :-*

Knoekie

nou het is bij mij meer lichamelijk!! ik zie 2 dagen per maand gewoon groen en geel van ellende en hang de hele dag rond mn bank of bed ivm buikpijn die maar niet weggaat met pijnstillers...

Maaarrrr mn gazonnetje ziet er weer lekker uit, nu maar hopen dat het niet teveel gaat regenen dan groeit het niet zo snel ;D ;D

Sas-8314

wellicht heeft je buikje andere aandacht nodig Knoekie
pilletjes zijn pleisters, ze bedekken iets ..
gebruik je handen maar wat meer ...
aanraking doet wonderen :)
en wat ook altijd lekker is dat is een warm kruikje  :-*

Knoekie

week kaartjes voor deze week

wolken berg pk/heer beer huis

na een periode met onduidelijkheden en obstakels voel ik me eindelijk weer thuis met mezelf, dit geeft me kracht en ja dan die heer... wellicht omdat ik deze periode eindelijk in mezelf afsluit...

Sas-8314

beer staat ook voor hart
de liefde waarmee je schept
deze is sterk ...
je huis is ook je natuurlijke aard
en is ook het huis hier boven ;)
je wordt goed beschermd Knoekie
beer is ook tevredenheid
gevoel van welvaart
je steeds meer thuis voelen in je eigen kracht gaan staan
de heer is nog aanwezig maar het huis en de beer zijn inmiddels veel sterker  ;D ;D ;D

geniet van jouw mooie week Knoekie  :-*

Knoekie

Dank je SAS, jij ook! word lekker weer ;D ;D ;D ik begin het al te leren geloof ik ;D mijn gedachten over de kaartjes waren zo ongeveer als die van jou, alleen omschrijf jij het een stuk duidelijker en mooier! Alhoewel eerlijk gezegd ik gehoopt had dat die heer verdwenen zou zijn ;D

Sas-8314

waar we aandacht aan schenken leeft,
stoppen we ermee gaat het vanzelf in het kistje ;)

Knoekie

Sas-8314

zie het als naar school gaan, huiswerk maken ..
hoe sneller je begint en des te aandachtiger je aan het werk gaat, des te sneller mag je weer van je vrijheid genieten :)

Knoekie

aangezien mijn weekendje vandaag al begint ;D ;D ;D alvast kaartjes voor dit weekend online getrokken! ik was er zo van gecharmeerd dat ik besloten heb de kaartjes te delen (vlak ervoor was ik nog aan het denken ik trek vrijwel nooooooiittt het hart  ::) ::) ::) en ja hoor...) ik hoop dat ik me voldoende geconcentreerd heb... ben eigenlijk helemaal uitgeblust maar na deze kaartjes gezien te hebben heb ik besloten om vlug zo even naar de winkel te rijden voor een welverdiend wijntje ;D ;D

Ik zal jullie niet langer in spanning houden ;D ;D

vissen ruiter brief = boek
   anker heer ooievaar
      brief ruiker
         Kruis (dat dan wel weer)
MC *tromgeroffel* Hart

;D ;D ;D ik ga er over denken terwijl ik een wijntje bij de locale supermarkt ga scoren tooottzooooo