diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, mei 19, 2014, 00:55:32 AM

Sas-8314

#105
dank voor je duiding Mikal :)
tja zoals ik al eerder schreef .. ik ben alles behalve objectief  :-\
Ik ben me er bewust van dat er andere vissen in de vijver zwemmen, kan /zal er ook voor open staan, ben dus ook niet bang dat er geen (nieuwe) partner zal komen uiteindelijk. Weet op dit moment ook eigenlijk helemaal niet of ik zit te wachten op een relatie, ook niet met mijn ex, het is meer de voorspelling die me benieuwd maakt ;)
:-*

what defines us is how well we rise after falling

yoga

hey sas
ik zelf heb ook zo voorspellingen gekregen die deels uitkwamen...over mijn relatie...


VOGELS      TUIN         HOND
   ANKER     PK/HART    KRUIS
  VISSEN     SLEUTEL     HEER

wat ik denk over je kaartjes

het hart ligt in het midden dat zit voelt voor mij dan al goed aan, we zien het anker en het kruis ernaast
je weet het hart laat zich niet temmen of niet dwingen...het komt vanzelf allemaal...
het anker als jouw punt, jouw standvastigheid, je steun en je houvast, je weet dat je er kan op vertrouwen...het kruis erbij zie ik meer als een vertraging, een soort van tekenwerking, misschien is hij er nog niet klaar voor...( wie hij dan ook mag zijn  ;)
anker kruis wordt ook gezien als een onverwachte ontmoeting...maar niet met je ex, ik voel ook meer een nieuwe liefde

de tuin boven je hart doet me denken, je eigen tuin, die kan je zo mooi maken als je wil, het begint allemaal daar, jij plukt en zaait in je hart wat je zelf wil of graag zou willen, wat zou je graag willen sas?
daar ligt ook de sleutel onder besloten...de sleutel en het hart opzoek naar de levensvreugde en geluk,je zal zelf de oplossing vinden.
de vissen erbij doen me denken dat je een man nodig hebt die liefde en genegenheid jouw kan geven...

benieuwd of het jouw iets zegt
liefs
yoga

Sas-8314

dank voor je duiding Yoga :)
tja wat wil ik .. echte liefde is geen kwestie van willen, laat zich idd niet dwingen dus ik heb geen wensen op dat gebied, zolang het goed voelt is het voor mij goed.
Het enige dat ik wel zeker weet is dat de heer geen man zal zijn ;)
daar zullen de vissen dan wel voor staan  ;D ;D
een heer met een kruis zeg maar ;)
:-*

what defines us is how well we rise after falling

yoga

ohhh dan veranderen gewoon alle 'hij' in 'zij'
lijkt me ook goed
;) ;)
en ik heb weer iets bijgeleerd
het maakt allemaal niet uit, zolang het maar goed voelt

liefs

Sas-8314

idd Yoga , het kan net zo goed en net zo lastig zijn ;)

what defines us is how well we rise after falling

waterman

In het verleden zie ik iets van een soort gesprek wat je rust hefet gegeven en hierdoor krijg je langzaam weer een beetje het vertrouwen terug.
Je geeft aan dat je ook wel weet dat er nog andere "vissen" rondzwemmen maar ik krijg het idee dat daar op dit moment nog geen ruimte voor in je hart is. En toch voelt het een beetje alsof je geduld begint op te raken.
Maar toch denk ik dat je nog wel door iets (of iemand) wordt geraakt. Maar dat het dit jaar nog een nieuwe liefde gaat worden dat denk ik niet. Misschien wel iets dat gaat groeien en uiteindelijk over een tijdje tot iets moois uit kan groeien.

Hoop dat je er iets mee kan Sas.

Sas-8314

#111
goedemorgen waterdame :)
Visjes genoeg, geraakt worden door de aandacht die iemand kan geven is makkelijk, verliefd worden op een persoon duurt wel wat langer bij mij, dus ik zal niet zo snel in een nieuwe relatie stappen, daar ben ik het type niet naar en ook zeker niet gezien de dingen die ik geleerd heb inmiddels ;)
thanks voor de duiding waterdame :)
what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Nu heb ik wat meer tijd om wat uitgebreider naar je kaarten te kunnen kijken, dus eens zien of ik er nog meer in kan zien.

VOGELS      TUIN         HOND
   ANKER     PK/HART    KRUIS
  VISSEN     SLEUTEL     HEER

Hart op de pk; een persoon met haar hart op de goede plaats  :) Het zegt me dat je afgaat op wat je gevoel je ingeeft en goed luistert naar jezelf. Het anker ernaast doet me denken aan dat je niet zomaar bij iedereen 'aanhaakt' maar dat je pas je anker uitwerpt als het goed en vertrouwd voelt voor jou, dat je een bewuste keuze maakt of kunt maken als het zover is.

Op de één of andere  manier voel ik een soort afstandelijkheid van jou uit naar een eventuele nieuwe liefde. Het is net of je er nog niet voor de volle 100% voor open staat maar de boot nog een beetje afhoudt voor jezelf.  Ik begrijp dat er nog niet iemand is die jou interesse heeft, behalve evt. je ex, maar het gaat meer om een innerlijke houding waardoor je niet open staat.
Elke keer als ik naar de vogels kijk dan hoor ik een enorm gekwetter, een soort ruis, alsof je een plekje voor je ex openhoudt voor wat eventueel nog mogelijk is(hart-vogels-heer) en ervoor zorgt dat je hart zich nog niet helemaal heeft opengesteld voor andere mannen in je omgeving (sleutel-hart-tuin).

Het kruis zie ik als een soort afsluiting, het einde van een periode en het woord markering komt in me op? Dat laatste kan ik niet helemaal plaatsen. Misschien dat de periode met je ex ervoor heeft gezorgd dat er bij jou iets is veranderd, innerlijke groei of zoals je zelf schrijft; ik zou het dit keer anders doen. Dat de markering daarvoor staat, als soort nieuw uitgangspunt wat je meeneemt in een nieuwe relatie. Je ijkpunt wat is verandert. Beetje lastig verwoorden... Ik voel het, maar om het in woorden uit te drukken vind ik moeilijk...
Maar het kruis dus ook als het einde van een periode. En dan nog even terugkomend op je ex, hij heeft nog steeds je interesse-hij trekt op de één of andere manier nog steeds, maar er is geen contact. Ik denk dat als er contact is met je ex, je deze periode echt achter je kunt laten, een kruis erdoor kunt zetten en er een ander soort contact tussen jullie kan komen dan daarvoor (hond-kruis-heer). Door dingen onbesproken te laten en geen contact meer op te nemen, blijft het denk ik toch een beetje trekken. Het is nog niet opgelost, er is nog wat, er zit nog spanning in de situatie tussen jullie. Misschien dat dat de sleutel is voor jij je hart helemaal kunt open stellen voor een ander? En zodra dat is gebeurt zal er weldra een geschikt persoon in je leven komen die voor jou goed voelt en aan wie jij je hart wil geven.
Geen idee of dit nog wat toevoegt hoor en of je dit herkent...

Sas-8314

heej Mikal :)
dank voor je input  :-* ik (h)erken het eigenlijk allemaal wel
Citaat van: Mikal op november 19, 2014, 11:37:57 AM
Hart op de pk; een persoon met haar hart op de goede plaats  :) Het zegt me dat je afgaat op wat je gevoel je ingeeft en goed luistert naar jezelf. Het anker ernaast doet me denken aan dat je niet zomaar bij iedereen 'aanhaakt' maar dat je pas je anker uitwerpt als het goed en vertrouwd voelt voor jou, dat je een bewuste keuze maakt of kunt maken als het zover is.
Ik ben idd niet de persoon ernaar om zomaar wat te proberen, iemand moet me echt wel wat dieper raken wil ik er voor gaan. Eenmaal mijn keuze gemaakt zal ik niet snel de persoon zijn die afhaakt.

Citaat van: Mikal op november 19, 2014, 11:37:57 AM
Op de één of andere  manier voel ik een soort afstandelijkheid van jou uit naar een eventuele nieuwe liefde. Het is net of je er nog niet voor de volle 100% voor open staat maar de boot nog een beetje afhoudt voor jezelf.  Ik begrijp dat er nog niet iemand is die jou interesse heeft, behalve evt. je ex, maar het gaat meer om een innerlijke houding waardoor je niet open staat.
Elke keer als ik naar de vogels kijk dan hoor ik een enorm gekwetter, een soort ruis, alsof je een plekje voor je ex openhoudt voor wat eventueel nog mogelijk is(hart-vogels-heer) en ervoor zorgt dat je hart zich nog niet helemaal heeft opengesteld voor andere mannen in je omgeving (sleutel-hart-tuin).
Diep van binnen voelt het idd niet alsof ik klaar ben om een nieuwe toekomstige ex toe te laten,
enerzijds omdat mijn vertrouwen een aardige deuk heeft opgelopen en anderzijds omdat er idd nog steeds een plekje is voor mijn ex.

Citaat van: Mikal op november 19, 2014, 11:37:57 AM
Het kruis zie ik als een soort afsluiting, het einde van een periode en het woord markering komt in me op? Dat laatste kan ik niet helemaal plaatsen. Misschien dat de periode met je ex ervoor heeft gezorgd dat er bij jou iets is veranderd, innerlijke groei of zoals je zelf schrijft; ik zou het dit keer anders doen. Dat de markering daarvoor staat, als soort nieuw uitgangspunt wat je meeneemt in een nieuwe relatie. Je ijkpunt wat is verandert. Beetje lastig verwoorden... Ik voel het, maar om het in woorden uit te drukken vind ik moeilijk...

Er is op dit moment nog wel maandelijks 'contact' maar dit heeft te maken met afhandelingen en dit zal binnenkort dan ook ten einde komen. Ook is er van beide kanten een contact wens, maar het is mijn keuze om dit strikt zakelijk te houden, dit uit zelfbescherming.

Citaat van: Mikal op november 19, 2014, 11:37:57 AM
Maar het kruis dus ook als het einde van een periode. En dan nog even terugkomend op je ex, hij heeft nog steeds je interesse-hij trekt op de één of andere manier nog steeds, maar er is geen contact. Ik denk dat als er contact is met je ex, je deze periode echt achter je kunt laten, een kruis erdoor kunt zetten en er een ander soort contact tussen jullie kan komen dan daarvoor (hond-kruis-heer). Door dingen onbesproken te laten en geen contact meer op te nemen, blijft het denk ik toch een beetje trekken. Het is nog niet opgelost, er is nog wat, er zit nog spanning in de situatie tussen jullie.
Het voelt idd niet alsof we klaar zijn met elkaar, daarvoor was/is onze band te diep,
het gaat verder als het aardse en dat maakt het ook zo verwarrend. Mijn hart zal dan ook altijd open blijven staan voor iedere vorm van contact.
Maar gezien de situatie nu kan ik niet anders als bij mijn besluit blijven, de deur zal bij mij niet open gaan zolang zij in een relatie zit.
Ik weet uit ervaring en voel aan alles dat dit voor mij het beste is. Been there done that ;)

Citaat van: Mikal op november 19, 2014, 11:37:57 AM
Misschien dat dat de sleutel is voor jij je hart helemaal kunt open stellen voor een ander? En zodra dat is gebeurt zal er weldra een geschikt persoon in je leven komen die voor jou goed voelt en aan wie jij je hart wil geven.
Ik weet dat mijn hart groot genoeg is om me voor iemand anders open te stellen,
komt het zover dat ik iemand ont-moet dan zal het iemand zijn die me nog dieper weet te raken,
voor minder doe ik het namelijk niet ;)
Maar voorlopig zie ik dat zelf nog niet gebeuren ..

thanks Mikal  :-*


what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Ja dat laatste denk ik ook want nu zie ik het:
Het is cupido die alvast een kruis in je hart heeft gezet zodat hij je op het juiste moment precies weet waar, en hoe te raken met zijn pijl en boog. Het kruis zit er, er is geen ontkomen meer aan en diegene zal je diep raken en je hart bekoren  ;D  het komt er vanzelf aan op het juiste moment...  :-*

Sas-8314

 ;D ;D
ik heb er alle vertrouwen in Mikal !
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

#116
vanmiddag liggen dromen ... ik schreef het al bij mijn dagkaartjes ..
aangezien ik moeite heb met het plaatsen en deels herinneren ervan heb ik mijn kaartjes / 'daar boven' geraadpleegd.
Eerst wilde ik er 3 leggen, maar na de eerste 2 gelegd te hebben vielen er ineens 5 uit  ::)
als eerste

  MAAN  DAME
 
en toen
STER  KIST  SCHIP  KRUIS HEER 

dat het iets met mijn droom te maken heeft is me duidelijk door de maan,
dat het een boodschap van boven is daar kan ik ook niet omheen
en dat het iets met mijn ex te maken heeft is ook duidelijk, we hadden beide een hoofdrol er in ..
maar wat het nu precies zegt dat is me nog niet duidelijk  ::)

In de droom gaf mijn ex me ook een stapeltje spullen en er zat een envelopje met een kaartje bij, door mijn ex geschreven en gericht aan mijn overleden vader, ik heb niet gekeken wat er verder op stond. Mijn ex heeft mijn vader niet bij leven gekend ..

Ik ga er nog eens op inscannen ..
ben benieuwd of iemand er nog iets in ziet ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Mikal

Ik denk even met je mee maar een droom is zo persoonlijk dat het met dit kleine fragmentje haast onmogelijk is er iets uit op te maken. Het hangt ook van de sfeer van de droom af, jou gevoel erbij enzo. Een heel goed boek vind ik; Uit de droom, schrijver weet ik zo even niet, zou ik even moeten kijken. Met die techniek (droomintervieuw) is het mogelijk om elke droom van jezelf uit te leggen en is niet ingewikkeld. Mocht je daar geïnteresseerd in zijn...
Wat ik wel weet is dat de droombetekenis zelden gaat over de daadwerkelijke personen die er in jou droom verschijnen, je ex dus.

Je ex en je overleden vader, beiden personen, of vaak deelpersoonlijkheden van jezelf, die niet meer in jou leven zijn en die niet meer in relatie staan tot jezelf. De boodschap die doorgegeven wordt is blijkbaar niet van zo'n groot belang dat je het wilt lezen, of het komt niet onder jou ogen, je kijkt er niet naar. Kijk, hier ontbreekt alweer wat informatie. Wilde je het niet lezen, was je wel nieuwsgierig of interesseerde het je niet zo? Welk gevoel had je erbij dat je die boodschap moest doorgeven?
Ging het wel over de boodschap, of meer om de handeling zelf? Wat zou er zijn gebeurt als je de boodschap niet zou hebben doorgegeven? En wat zat er nog meer tussen dat stapeltje spullen? Nou ja, even wat vragen die jouzelf misschien wat verder op weg kunnen helpen?

Het kan gaan over dat je iets moet afsluiten of juist een deel van jezelf weer tot leven moet wekken? Maar gezien de kaarten die je trok denk ik eerder dat je iets achter je moet laten, afsluiten en verder gaan. Meer kan ik er even niet van maken. Zegt het je iets?

Sas-8314

#118
heej Mikal :)
dank voor je info en visie .. je stelt goede vragen ;)
De envelop in de droom, het zien van de envelop gebeurde vlak voordat ik ontwaakte,
het was ook hetgeen wat me denk ik het meest bij bleef. zijn naam zien was voldoende, heb geen gedachten gehad mbt de inhoud
Ik had zelf het idee dat het een soort van teken was van mijn pa, terwijl wij zeker in de laatste jaren voor zijn overlijden een zeer sterke en fijne band hadden, ben ik eigenlijk niet zo veel met hem bezig sinds zijn overlijden, ben me in ieder geval veel bewuster van het contact dat ik met mijn moeder heb.
Tijdens mijn laatste bezoek bij mijn coach was zij ook aanwezig en toen ik naar hem informeerde liet zij weten dat het goed met hem ging, maar dat hij er verder niet toe deed. Ik vond dat verder ook niet raar of spijtig, het was oké voor mij op dat moment. Van mijn moeder weet ik dat zij nog steeds moedert ;)
Hij is over een aantal dagen jarig en de boodschap in mijn droom gaf me het gevoel dat hij me wilde laten weten dat hij er (weer) was. Mijn ex en hij zijn beide boogschutters.
Mijn vissen vriendinnetje was ook aanwezig, weliswaar op de achtergrond, maar het gaf mij het gevoel dat ze stond voor de verstoring, voor de sfeer .. In het contact met mijn pa waren er ook veel verstoringen, toch hebben we de sfeer  tussen ons weten te herstellen, veel geleerd van en met elkaar.
Heb het idee dat hij mij wil wijzen op de verstoring die er is tussen mijn ex. Zoals jij eerder duidde bij de vorige legging is er nog steeds een spanning tussen ons. Ergens heb ik het idee dat hij mij dus wilde laten weten dat er iets moet veranderen of dat hij er zich mee bezig houdt.
De aanwezigheid van mijn vissen vriendinnetje en de envelop met zijn naam er op en het feit dat mijn ex in mijn huis woonde, het zich eigen gemaakt had ook dat waren de dingen die me het meest opvielen / bij bleven
Het zich eigen gemaakt hebben van mijn woning zou ik kunnen zien als het feit dat ik niet loyaal genoeg ben geweest aan mij zelf binnen de relatie.
De spullen die ik kreeg waren dus de envelop en een stapeltje kleding.
Ik weet wel nog dat ik een broek aantrok maar dat het niet meer paste, hij scheurde
mogelijk staat de broek voor de basis die veranderd is bedenk ik me nu .. ;)

misschien wil hij / de legging zeggen dat ik er voor moet zorgen dat ik geen spijt krijg van mijn handelen,
of zoiets ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Hoi lieve Sas,

Weet niet precies wat de vraagstelling bij de krtjs was:
TOREN     ZEIS       MAAN 
ANKER   PK/HEER   BERG 
SLEUTEL    WEG        HUIS

Maar middelste rij geeft mij een gevoel van vastzitten of te worden geclaimd.
Bovenste rij lijkt aan te geven dat erop een resolute en verstandelijke manier iets is besloten en dat geeft de nodige emoties.
Onderste rij geeft aan dat het een goed besluit lijkt te zijn geweest. Ruimte gecreeerd voor iets dat beter aansluit, wat aanvoelt als thuiskomen.

Grtjs,
Audrey