diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, mei 19, 2014, 00:55:32 AM

Sas-8314

weekend kaartjes :)
vandaag heeeeel weinig gedaan, heb een aardige baas dus het mocht :)
nu zin om iets te doen, dus ik denk nog ..

kaartjes voor het weekend :)

KLAVEREN   RING   PK/MAANTJE    BOOM     RUITER

het begint met een klavertje en eindigt met beweging  ::)
tussendoor lekker blijven dromen  :P
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

je bent beland in een situatie die je wel bevalt.. het houd je bezig maar je voelt er je goed bij.. wellicht ben je 's nachts ook weer lekker bezig ;D ;D ;D

Sas-8314

#47
 zeer helder Knoekie  ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

tis weer weekend :)

nieuwe kaartjes voor een relaxt en zonnig weekend ..

   BEER   VOGELS   PK/RING    HUIS    RUIKER = 4

voelt alsof ik ergens aan wordt herinnerd ..
ik verwacht geen bezoek, dus denk dat ruiker-huis ook staat voor rust en tevredenheid,
dat mag gevierd worden ;)

goed weekend allemaal
  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ring bij huis en ruiker, rust en tevredenheid met jezelf! beer kracht, vogels toch wel gesprekken hier en daar ???

Sas-8314

laat ik het er op houden dat het best een bewogen weekend was .. ;)
nieuwe kaartjes ..

   HOND   SLANG   PK/TOREN   KIND   HEER = 6

deze week staat in het teken van nummer 6

Als je geconfronteerd wordt met dit cijfer dan laat dit zien dat je iemand bent die betrokken is bij anderen en dat je in de positie bent om het vertrouwen en de liefde van hen in ontvangst te nemen. Je behoort tot de gevende en warme soort die zich graag verbindt met de ander.

Om dit te kunnen moet je zelf verbinding hebben met je hart en eigenlijk laat de symboliek van de 6 dat wel zien met zijn naar binnen draaiende beweging. Het maakt een evenwichtig persoon van je waardoor je vrede stichtend te werk kan gaan.

Onder invloed van de zes begin je te zien dat perfectie echt bestaat. Je bent in staat om er van te genieten en je gebruikt het om je beste manifestaties neer te zetten. Hierdoor ben je in staat om te ervaren dat je pas echt kan genieten als je in harmonie bent met jezelf en je omgeving. Je komt hier na de drie op een nieuw plateau (de volgende is bij negen) waar je een fase voltooit. Zes ligt in het middelpunt tussen deze twee punten waar beide energieën samenkomen.

Dat is ook waarom verbinden en samenvoegen kenmerken zijn die sterk bij de zes horen. Hier komt het fysieke en geestelijk evenwicht samen in een krachtige combinatie die je een meester over je eigen lot maakt. Dit maakt het een verantwoordelijke fase waar je nu mee bezig bent. Niet alleen omdat je voor jezelf verantwoordelijk bent maar ook omdat je tegelijk een belangrijke zorg uitoefent voor anderen. Daarom hoort verzoening en heling ook bij de zes. Je invloed kan helende genoemd worden.

Je positieve levenshouding levert reacties op van de mensen om je heen. Je optimisme is belangrijk voor hen. Soms kunnen zij de roep in hun eigen hart nog niet horen, maar ben jij hun voorbeeld. Blijf daarom doorlopen met die glimlach of die grijns op je gezicht. Het zorgt ervoor dat het leven van anderen verlicht wordt zodat ook zij schoonheid kunnen ervaren.

Al dit moois wil niet zeggen dat jij je ogen sluit voor alle nare dingen die er ook in de wereld bestaan. Je laat het echter niet zodanig van invloed zijn op je geest dat je er onder lijdt, iets dat veel anderen nog moeten leren. Zessen brengen het beste in ons naar boven.

Na alle problemen en veranderingen van de vijf komt deze zes als geroepen. Eindelijk stabiliteit en perfectie. Tel daarom je zegeningen en lik je wonden. Hier kun je hernieuwde energie opdoen. Rust uit zodat je klaar bent voor de volgende fase in je leven.
(bron: http://www.tarotkaartenleggen.com/6.html)
what defines us is how well we rise after falling

Darianne

waar haar je het cijfer 6 vandaaan?

grtjs
Elke dag is een nieuwe kans... grijp ze met beide handen!

Sas-8314

nummers van de kaartjes optellen Darianne
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Weekje in het kader van je metamorfose, de slang die je afgelopen week al een aantal keer geloof ik in je leggingen had! je hebt weer vertrouwen! standvastigheid (ook een bekende) en je staat weer onbevooroordeeld open voor alles! je bent gegroeid zeg maar ;D

Sas-8314

#54
tja .. wordt vast weer een gezellig weekje  ;D
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

nou daar zijn ze dan ..
mijn weekendkaartjes ..

  BOEK   OOIEVAAR  PK/ANKER   WOLKEN   VOSJE = 1

  even loslaten, ben bedwelmd op de ene of andere manier  ;)
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

getal 1
De azen corresponderen met het cijfer 1.
Dit wordt beschouwd als het begin. Het maakt niet uit van wat: een idee, een actie, een onderneming. Het bevat ruwe energie en macht waarbij nog geen enkele vorm te bekennen valt. Dit het punt van bevruchting en de start van een nieuwe vorm. Eigenlijk is het niets maar tegelijkertijd ook weer alles.

Als je er over nadenkt hebben we maar weinig verbinding meer met de 1. Dit komt voornamelijk omdat onze antennes niet sterk genoeg zijn om die "niet-vorm" op te merken. Toch heeft het zin om na te denken over deze fase, als was het alleen maar om na te denken over wat je graag zou willen manifesteren in je leven. Deze vorm van denken is erg krachtig en dynamisch. Maar omdat wij 'ongelovingen' er niets mee kunnen zijn we geneigd om het dan maar af te schrijven. Onze wetenschap kan immers niet zo veel met iets dat er nog niet is.

Het cijfer één wordt geassocieerd met de kleur rood en de aspecten hartstocht, snelheid en boosheid.
De azen zijn een heel pure uitdrukking van die energie in combinatie met het element waar zij voor staan. Vaak hebben ze te maken met het begin waar nog niets echt bestaat, maar waar manifestatie wel in werking is. Dat is waarom een aas staat voor een nieuwe cyclus, hoop en verwachting. Toch kunnen ze door hun overmaat aan energie over de top gaan en is het wel nodig om ze grenzen te geven. Dit is zeker nodig als er meerdere azen in een legging verschijnen.
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

wolk-vos
denken aan werk
maar daar blijft het voorlopig ook bij schijnt het  ;D ;D

ik ben zo blij met mijn flexibele baas,
kan me geen betere voorstellen  8)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

 ;D ;D ;D ;D boek ooievaar.. ideeen welke je verder brengen... vos wolken, nog niet even zeker hoe uit te voeren... anker....... je zult je haventje wel bereiken hoe dan ook ;D ;D

Sas-8314

ja ik blijf het uitstellen maar ik ga toch zo echt aan de slag in mijn haventje,
morgen nog wat andere dingen doen en toch al een druk dagje en ook dat is dan lief zijn voor mij zelf,
sluw zijn :)
what defines us is how well we rise after falling