diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, mei 19, 2014, 00:55:32 AM

Sas-8314

tis weer weekend :)
de afgelopen week ging het voornamelijk over werken op verschillende gebieden,'
maar vooral mijn eigen koers varen en zoals ik het zelf noem 'groei' pijntjes
veranderingen op geestelijk vlak zijn nu eenmaal van invloed op het lichaam :(

nieuwe kaartjes voor het weekend :)

BOOM  HOND  PK/LELIE  HART  MUIZEN

getal 3, mijn favoriete getal :)

veel hartjes en muisjes
  de muizen zie ik als investeren in iets waar mijn hart naar uit gaat.
  me gesteund voelen,
  energie die vertrouwd voelt

lelie - muizen zie ik veelal als weerzien
  zou ook zo maar een oude liefde kunnen zijn
  of een seksueel overdraagbare ziekte, maar daarvoor moet je ook seks hebben  ;D
  geloof dus niet dat het dat is ;)
  geen idee wat het dan wel is, maar getal 3 en zoveel hartjes kunnen nooit verkeerd zijn ;)
  wordt vast iets moois geschept

goed weekend allemaal  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

BOOM  HOND  PK/LELIE  HART  MUIZEN

ga niet piepen wat je geschreven hebt  :)

lelie op je pk
groei naar zelfvertrouwen, naar je hart
je wil vooruit, je neemt alles waar en wil ook dieper kijken, naar hoe, wat, waarom....
hond zegt vertrouw erop
het loopt goed, je hoeft niet te piekeren, je energie is er
kijk naar jezelf...
we zien dingen niet zoals ze zijn
we zien dingen zoals we zelf zijn.
en glimlach....

fijn weekend

Sas-8314

dit weekend mezelf laten zien dat ik iets geleerd heb uit het verleden :)

weekkaartjes

ANKER - RING - PK/MAAN  KIST   TOREN

Getal 4 is de stabiliteit en staat voor vaste vormen en structuur. Het getal vier schept orde. Door deze (vaste) structuur zorgt het getal 4 vaak voor verstarring. Dingen krijgen een plaats en daarmee verdwijnt de beweging en dynamiek.

ik heb nu de illusie dat ik bepaalde overtuigingen in stand kan houden
zoiets als schijnveiligheid waarschijnlijk  ;)
maar volgens de kist-toren staat daar gevangenisstraf op ;)
maw ik kan me er beter van bevrijden denk ik  ::)

:-*

Eva_84

Lijkt wel met het werk te maken hebben. Is er een verandering voorzien deze week?
Een vast contract maar toch verandert er iets binnen de instantie waarvoor je werkt.

Liefs, E.

yoga

Anker.  Ring.  Maan. Kist.   Toren

Misschien wel een te grote werkdruk, op het werk

Met de ring erbij denk ik  meer aan  je innerlijke zelf
Meer aandacht geven aan...
Niet alles in vakje steken
Daarboven is het ook maar eenzaam in die koele toren
Beetje alles met korreltjes zout nemen

Liefs

Yoga

Sas-8314

Citaat van: Eva_84 op augustus 20, 2014, 09:47:57 AM

Lijkt wel met het werk te maken hebben. Is er een verandering voorzien deze week?
Een vast contract maar toch verandert er iets binnen de instantie waarvoor je werkt.

Liefs, E.

dank voor je duiding Eva  :-*
het had gekund, maar ik ben niet in loondienst en ook niet voornemens om dit te gaan doen vooralsnog ;)

@ Yoga
de werkdruk valt best mee ;)
maar ik mag wel meer aandacht geven aan mijn eigen balans, wellicht mijn vrouwelijke kantje weer wat meer gaan aanspreken nadat het de laatste tijd wat meer mijn 'heertje' heb gestaan :)
dan wordt het vanzelf weer wat warmer in mijn torentje denk ik dan ;)

dank voor je duiding Yoga  :-*

Sas-8314

nieuwe weekkaartjes ..

SLANG  ANKER  PK/SLEUTEL  OOIEVAAR  ZEIS
getal 5

spanning die nog even aanhoudt,
geen overhaaste beslissingen nemen ..
bevrijding .. ::)

fijne week  :-*

yoga

Slang.    Anker.     Sleutel.   Ooievaar Zeis

Je komt tot inzicht dat het allemaal anders mag en anders kan
Je staat terug met beide voeten om de grond
Liefs

heleen

Op de mooie dame de sleutel. De oplossing ligt dus bij jezelf. Maar de sleutel zit (bij mijn kaarten) nog in het ei. De draak slaapt ervoor. Toen mijn jongste dochter 7 was, schreef zij een gedicht over een draak. De draak zou weg zijn volgens mijn dochter, en eindigde met de woorden "waar is de draak nou". Als ik deze kaart zie denk ik aan het gedicht. De draak is inderdaad weg, op mijn kaart is hij in dromenland. Hij is moe van het harde werken, de boompjes tussen de rotsen zijn afgebrand, dus de draak is bezig geweest. Maar van wie is het ei, die we op de kaart zien? van de draak? Wel een erg groot ei? Of van de slang, want de slang heeft ook een ei vast (op mijn kaarten) De koningsslang, Mijn oudste dochter heeft slangen (volgens mij heb ik dat wel eens eerder verteld) Haar 1e slang was een zwarte koningsslang "Dhr Voldemort" Gelukkig zijn ze niet giftig (hoewel op mijn kaart de slang een groen gezicht heeft, kleur van het gif, oppassen blijft het geblazen. Dus een strijd tussen de vermoeide draak, en de slang. Allebei zijn ze verknocht aan het ei. Het ei met de sleutel.

Ga een stap maken. De ooievaar met 2 jonge in zijn nest. 2 eieren - 2 jonge vogels. Op mijn ankerkaart de pelikaan. Smetteloos wit, Zijn vleugels in een hartvorm, ik zie er aders doorlopen (allemaal op mijn kaarten natuurlijk). Het hart, de moeder ooievaar slaat haar vleugels uit, zie ik er nog een hart in? Een ander hart, de onderste veren zijn zwart. Het hart is onder druk komen staan. Pijn is geweest, maar er zijn jonge gekomen.

De pk een donkere dame, op de ooievaar kaart zie ik een klein negeroxide baby met beide armpjes omhoog in een beker. Een overwinning, maar en kleine overwinning?

laatste kaart de rund voor een kar met hooi. De zeis ligt er boven op. Het werk is dus gedaan.

En nu Heleen. Nu nog conclusie trekken in wat ik zie.

Er is een ontwikkelingsfase geweest. Pijn in het hart, het heeft littekens achtergelaten. Maar het heeft ook positieve gevolgen gehad, uiteindelijk zijn de eieren uitgebroed. Het werk is grotendeels gedaan, maar het moet nog worden afgerond. Je bent moe, maar nog niet voldoende tijd om te rusten. Zorg dat je niet opgebrand raakt.

liefs
Heleen.

Sas-8314

dank voor de reacties dames :)

@ Heleen, mooie duiding en uitleg, dank voor je waardevolle conclusie  :-*

Sas-8314

De afgelopen tijd mijn zeilen flink bijgezet en het advies van Heleen ter harte genomen ..
Jammer dat Heleen vandaag afscheid heeft genomen, maar ik begrijp het wel.
Ik zal haar mooie diepzee duidingen zeker nog missen,
maar ben dankbaar dat ik de lichtjes van mensen als Heleen op deze mooie wijze hebben mogen zien (ver)schijnen ..

Nog steeds niet waar ik zou willen zijn, er wordt voorlopig ook nog wel even aan de weg getimmerd,
toch maar weer eens kijken wat de komende tijd zal omvatten ..
en benieuwd naar andere visies hierover .. 

een legging van 9

TOREN     ZEIS       MAAN
   ANKER   PK/HEER   BERG
SLEUTEL    WEG        HUIS

de heer op mijn PK vind ik maar verwarrend ;)
die zie ik dan maar als mannelijke eigenschappen :)
zie er ook geen ring of hart bij liggen,
hooguit nog een stuk verdriet dat mag worden verwerkt.

de sleutel en de zeis met de weg zie ik als een beslissing
een bevrijdende wellicht ..
mijn eigen verantwoordelijkheden dragen
wellicht met de boodschap om dit ook door andere te laten doen
ieder z'n eigen bergen ..
de kaartjes zien er niet al te flexibel uit,
maar toch ook weer aardig stabiel,
wellicht is dat dan ook niet de bedoeling en doe ik er goed aan om bij mijn eerdere standpunten te blijven.
me niet laten meeslepen dus ..

nog even door bikkelen dus :)

yoga

De heer doet me ook denken aan standvastigheid, je eigen kracht
Dat is ook je sterkte want je anker ligt erbij
Er is idd nog wat werk aan je weg... Er zijn al waar weg gemaaid maar er blijft  nog wat gevoelens tegen stribbelen
Je verlangt naar rust en beetje meer evenwicht dat krijg je nadat moeilijke Bergje hebt beklommen :) komt goed

Liefs
Yoga

Sas-8314

thanks voor je reactie Yoga  :-*
bergje op en bergje af pfff
en dan te bedenken dat de wereld rond is dus er lijkt dan ook geen eind aan te kunnen komen  :P
Maar we houden de mood / moed er in ;) :-*

Sas-8314

vraagstelling is of ik dit jaar nog iemand ga ontmoeten ..

VOGELS      TUIN         HOND
   ANKER     PK/HART    KRUIS
  VISSEN     SLEUTEL     HEER

aangezien ik zelf alles behalve objectief ben ga ik me er nog even niet aan wagen om te duiden ..

Mikal

Mijn eerste ingeving (die zijn toch vaak de beste) is dat je hart nog steeds een beetje vastzit aan je ex maar dat er meer vissen zwemmen in de vijver. Ik denk niet dat je ex degene is die je moet hebben. Als je de wijde wereld intrekt zul je iemand ontmoeten wat kan uitgroeien tot iets moois. Een volgende liefde is wel iets wat moet groeien. Of het dit jaar is heb ik geen idee van. Ik weet nog niet hoe ik dat zou moeten afleiden uit de kaarten. Aangezien je de vraagstelling tot einde van het jaar hebt gesteld denk ik dat je wel iemand ontmoet met wie het klikt, maar omdat het tijd nodig heeft om te groeien denk ik niet dat het voor dit jaar nog tot een relatie komt. Een trouwe hond? Hoewel daar een kruis en een heer onder staat. Misschien even oppassen dat je niet eenzelfde type als je ex aantrekt waardoor hetzelfde je weer kan overkomen.
Dat is zijn zo even snel mijn eerste ingevingen. Ben benieuwd wat je er zelf in ziet.