diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, mei 19, 2014, 00:55:32 AM

Mikal

Ach, wens haar maar veel sterkte namens mij. Dan snap ik dat ze het heel graag wil, niet leuk dan om erachter te komen dat er geen zwangerschap is als je al dacht dat het wel zo was.
Het beste advies dat je haar kunt geven, mocht ze nu issues hebben rondom zwanger worden, is om het los te laten want pas dan komt er ruimte voor een eventuele volgende zwangerschap en niet als je er bij wijze van spreken bovenop zit.
Bedankt voor de feedback ook.

Sas-8314

@ Mikal
de dame in kwestie zal zich gesteund voelen door je woorden  :)
ben het helemaal met je eens, thanks voor de input  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

goedemorgen :)

ik heb zojuist wederom een legging gedaan op verzoek van een dame, zij zou graag willen weten hoe de heer waar zij gevoelens voor heeft staat tov haar en welk toekomstperspectief er ligt.
Met name dat laatste vind ik zelf altijd best lastig.

ik heb voor haar een legging van 9 gedaan en de ring in het midden gelegd.
Zou fijn zijn als jullie je gevoel / visie hierover zouden willen delen,
dus als iemand wil oefenen dan graag, de dame in kwestie zal hier waarschijnlijk haar feedback wel op willen geven.

SLEUTEL        BEER              VOS
     TUIN         RING/HEER      BOOM
    SCHIP            KIST             HART

de heer is op de ring beland, de verbintenis lijkt me duidelijk daarmee ..
de boom geeft me het gevoel dat er mogelijk sprake is van een karmische relatie,
heb het idee ook dat de relatie een beetje verziekt wordt / is door jaloezie.
Veel controle kaartjes in die zin en dus weinig vertrouwen naar mijn idee.
Het geeft mij het gevoel dat het leuk is zolang de heer de koers kan bepalen en dat dit nogal beperkend werkt, zo niet verstikkend.
Wellicht zoekt de dame ook iemand die beschermend is door haar eigen onzekerheden en trekt ze om die reden bepaalde types aan.
Dit gebeurd dan niet voor niets denk ik dan, voelt alsof dit voor haar vertrouwd is, of het gewenst is vraag ik me af, hooguit voor haar geestelijke ontwikkeling denk ik dan ..

Ben benieuwd naar jullie visie :)
Bedankt alvast namens mij en de dame
:-*

yoga

:D ik probeer ook even

SLEUTEL        BEER              VOS
TUIN         RING/HEER      BOOM
SCHIP            KIST             HART

de ring staat in het midden en betekent dat haar leven zal beïnvloed worden door deze relatie, hij staat centraal,
de tuin ernaast zie ik beetje als een charmeur, een vleier, wss was het eerst een gewone vriendschap en nu beginnen er gevoelens te komen... beer en vos samen, heeft hij graag de leiding over? alles... hij weet beslist wel wat hij wil, emotioneel kan hij zich moeilijk uiten
de vrouw zelf is wel een transformatie, ze kan dingen afsluiten om iets nieuw te starten, de boom naast de ring, zegt toch wel dat er iets niet in orde is met deze relatie, misschien wel die jaloezie? of het absoluut baas zijn van de relatie?
het schip kan wel nog alle kanten uit heb ik het gevoel, er zijn nog een hoop twijfels
hoop dat jullie er iets mee kunnen?

liefs
yoga

dameblanche

mmmm,

de heer waar zij gevoelens voor heeft, beer en vos geeft eigenlijk al een ondoorzichtige relatie, m.a.w. zij krijgt maar gene hoogte van deze heer, verbindingskaart de sleutel, goed we zullen er ons hier over moeten buigen, zij vertrouwd haar eigen intuitie echter niet, maar vertrouwd zij ook diverse kaartlegsters?
de boom geeft eigenlijk ook al aandat er iets niet goed zit, het hart is een advieskaart en dat betkend dat zij ook iets meer op haar eigen intuitie mag afgaan.
zij heeft in feite een goede intuitie, waarop ij mag vertrouwen, maar waarom vertrouwd zij daar dan niet op, uit angst om gekwetst te worden, uit angst voor weer een teleurstelling, relaties in het verleden heeft haar weinig goeds gebracht, deze dame wersd steeds gedomineerd, en wil dat in de toekomst anders gaan aanpakken, doch haar aanpak blijft hetzelfde waarbij zij weer in diezelfde visieuze cirkel zal belangen.

Sas-8314

lieve Yoga en Marianne, dank voor de heldere duidingen ..
voor zover ik na kan gaan zijn ze allen aardig kloppend ..
De dame in kwestie liet me kort na het plaatsen van de legging weten dat de heer in kwestie de 'verbintenis' verbroken heeft, de heer koesterde geen / te weinig romantische gevoelens voor de dame, ook jaloezie speelde een rol welke zorgde voor onenigheid die er die dag aan vooraf ging.
Spijtig, maar zoals jullie ook al duiden en de dame ook wil inzien doet de dame er beter aan om zich meer te richten op zichzelf om herhaling te voorkomen ...
tja waar een wil is daar is/komt ook een weg.
:-*