diverse leggingen van Sas

Gestart door Sas-8314, mei 19, 2014, 00:55:32 AM

Sas-8314

heej Audrey :)
de vraagstelling was of er dit jaar nog (een nieuwe) liefde op mijn pad ging komen ..
Hetgeen je duid klopt wel :) thanks  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Audrey

Hey Sas,

Op die manier. Dan denk ik dat die persoon al in je omgeving is of komt dit jaar, maar dat het zich in 2015 gaat ontwikkelen.

Sas-8314

buiten mijn ex kan ik niemand bedenken Audrey, maar ik sta open voor verrassingen  ;D
thanks  :-*

Audrey

Cadeau uitpakken is altijd fun.  ;)

Sas-8314

Mikal

Citaat van: Sas-8314 op november 21, 2014, 18:18:34 PM
heej Mikal :)
dank voor je info en visie .. je stelt goede vragen ;)
De envelop in de droom, het zien van de envelop gebeurde vlak voordat ik ontwaakte,
het was ook hetgeen wat me denk ik het meest bij bleef. zijn naam zien was voldoende, heb geen gedachten gehad mbt de inhoud
Ik had zelf het idee dat het een soort van teken was van mijn pa, terwijl wij zeker in de laatste jaren voor zijn overlijden een zeer sterke en fijne band hadden, ben ik eigenlijk niet zo veel met hem bezig sinds zijn overlijden, ben me in ieder geval veel bewuster van het contact dat ik met mijn moeder heb.
Tijdens mijn laatste bezoek bij mijn coach was zij ook aanwezig en toen ik naar hem informeerde liet zij weten dat het goed met hem ging, maar dat hij er verder niet toe deed. Ik vond dat verder ook niet raar of spijtig, het was oké voor mij op dat moment. Van mijn moeder weet ik dat zij nog steeds moedert ;)
Hij is over een aantal dagen jarig en de boodschap in mijn droom gaf me het gevoel dat hij me wilde laten weten dat hij er (weer) was. Mijn ex en hij zijn beide boogschutters.
Mijn vissen vriendinnetje was ook aanwezig, weliswaar op de achtergrond, maar het gaf mij het gevoel dat ze stond voor de verstoring, voor de sfeer .. In het contact met mijn pa waren er ook veel verstoringen, toch hebben we de sfeer  tussen ons weten te herstellen, veel geleerd van en met elkaar.
Heb het idee dat hij mij wil wijzen op de verstoring die er is tussen mijn ex. Zoals jij eerder duidde bij de vorige legging is er nog steeds een spanning tussen ons. Ergens heb ik het idee dat hij mij dus wilde laten weten dat er iets moet veranderen of dat hij er zich mee bezig houdt.
De aanwezigheid van mijn vissen vriendinnetje en de envelop met zijn naam er op en het feit dat mijn ex in mijn huis woonde, het zich eigen gemaakt had ook dat waren de dingen die me het meest opvielen / bij bleven
Het zich eigen gemaakt hebben van mijn woning zou ik kunnen zien als het feit dat ik niet loyaal genoeg ben geweest aan mij zelf binnen de relatie.
De spullen die ik kreeg waren dus de envelop en een stapeltje kleding.
Ik weet wel nog dat ik een broek aantrok maar dat het niet meer paste, hij scheurde
mogelijk staat de broek voor de basis die veranderd is bedenk ik me nu .. ;)

misschien wil hij / de legging zeggen dat ik er voor moet zorgen dat ik geen spijt krijg van mijn handelen,
of zoiets ..
:-*

Nou volgens mij haal je er al heel wat uit. Ik denk nog even met je mee. Je ex die in jou woning woont doet me toch denken dat het gaat over iets in jezelf: je ex woont in tenslotte in JOU HUIS. Heeft het zich eigen gemaakt: misschien een karaktertrek die je van je ex hebt overgenomen en je eigen hebt gemaakt?
Dat het een teken van je overleden vader is kan zijn, dat kun jij het beste weten, vooral omdat het bijna zijn verjaardag is... Hebben je ex en je vader ook iets gemeen? Het is een boodschap die wordt doorgegeven van die karaktertrek (zo noem ik het maar even) naar je vader. Iets wat hij ook heeft en eigenlijk meer bij hem past dan bij jou nu?
Om erachter te komen waar het over gaat zou je jezelf vragen kunnen stellen bij de personen in je droom, alle 3 dus: hoe zou je die persoon omschrijven, wat is het meest typische/kenmerkende of in het oog springende aan die persoon. Of, wat ik me nog uit dat boek herinner; wat zou de wereld missen als die persoon er niet meer zou zijn.
Maar let ook op of die personen iets deden of anders waren dan zoals jij ze in het echt kent. Dit zijn vragen die jou kunnen helpen om erachter te komen om welke eigenschappen het precies gaat waar de droom op doelt. Je hoeft ze niet hier uitgebreid te beantwoorden hoor, maar bedoeld voor jezelf om één en ander duidelijk te krijgen...
Kleren die niet meer passen doet me denken aan dat jij bent veranderd, zoals je zelf ook al schrijft.
De envelop intrigeert me ook... Het is niet zozeer de boodschap die je onder ogen ziet maar een envelop zit om een boodschap heen, het is meer de verpakking of omhulsel (net als de kleren). Blijkbaar hoef je het niet eens te lezen en weet je bij het zien van de envelop al genoeg, is de boodschap al overgekomen dat een bepaalde karaktertrek jou niet meer past maar hebt overgenomen. Overgenomen van je vader? Je ex, die die karaktertrek ook deelt, geeft het aan hem terug omdat het jou niet meer past?? Zoiets??

Sas-8314

thanks Mikal :)
interessant wat je schrijft .. ik ga het eens laten bezinken ..
De laatste dagen zijn er nog best wat levendige dromen voorbij gekomen dus ik heb er zeker wel wat aan wat je schrijft. Wat mijn pa en mijn ex in ieder geval gemeen hebben is hun sterrenbeeld en hun geslotenheid, ik kende ze beide en ook weer niet ..
fijne avond Mikal en bedankt voor je moeite  :-*

Mikal

Citaat van: Sas-8314 op november 23, 2014, 21:01:35 PM
Wat mijn pa en mijn ex in ieder geval gemeen hebben is hun sterrenbeeld en hun geslotenheid, ik kende ze beide en ook weer niet ..

En leer jij jezelf niet steeds beter kennen...?
Kleren zijn trouwens ook hoe jij je naar de buitenwereld laat zien, het bedekt je lichaam en doordat jij jezelf steeds beter leert kennen hoeft die bedekking niet meer. Alsof er zich iets opent voor en in jezelf. Dit deel bedekken past dus niet langer bij je.
Graag gedaan! Ik hou van dromen  ;D

Sas-8314

wat me te binnen schiet is dat ik bij het zien van de kleren wel dacht dat het oude meuk was  ;D ;D dus letterlijk en figuurlijk idd niet meer bij me past ;)
Ik heb mezelf zeker beter leren (h)(er)kennen door alles, dus nee ik hoef mezelf zeker niet te bedekken ;)
Ik weet je te vinden Mikal wanneer er weer een heldere droom komt die ik niet kan plaatsen.
:-*

Sas-8314

week en weekendkaartjes leggen heb ik al een tijdje niet meer gedaan,
toch maar weer eens doen, toch altijd wel leuk :)
eens zien wat de komende week gaat brengen ..

HOND  SLEUTEL  PK/BERG  KRUIS  KIND
zonder de PK mee te tellen kom ik op het getal 112
doet me meteen denken aan het alarm nummer  ;D
opgeteld 4

Getal 4 is de stabiliteit en staat voor vaste vormen en structuur. Het getal vier schept orde. Door deze (vaste) structuur zorgt het getal 4 vaak voor verstarring. Dingen krijgen een plaats en daarmee verdwijnt de beweging en dynamiek. Het getal 4 kan gezien worden als een vierkant of rechthoek waarmee een bepaald gebied een vaste vorm krijgt.

wat zegt het me samen..
stoppen met twijfelen aan mezelf ;) Dit beperkt me alleen maar.
Er steeds meer achter gaan komen dat er geen rede toe is.
Met de berg op mijn hoofd ook een waarschuwing dat ik niet zoveel in mijn hoofd moet zitten,
Bergbeklimmen vraagt om ervaring, al doende leert men (zichzelf kennen en vertrouwen)

fijne (werk)week allemaal  :-*

yoga

Wat er direct in me op kwam was

Je mag het allemaal beetje luchtiger zien, er zijn meerdere oplossingen dan alleen die berg op te kruipen
Er zijn verschillende bergen kleine en grote je maakt het zo hoog als je zelf wil
Je kan op jezelf vertrouwen en de beide touwen in je handen nemen
Liefs
Yoga

Sas-8314

hallo lieve mensen ..
ik zou graag jullie visie willen :)

een kennis van mij vroeg mij om een legging te doen met de vraag of ze mogelijk zwanger zou kunnen zijn,
hier heb ik 3 kaartjes gelegd. Ik heb er zelf wel een gevoel bij maar plaats deze nog even niet om zo niemand te beïnvloeden ...
de kaartjes die ik getrokken heb zijn:

ZEIS  BEER  ROEDE

benieuwd wie er even mee wil kijken en dank alvast  :-*

Mikal

Tja... het eerste wat in me opkomt is dat haar lichaam haar voor de gek houdt??
Maar aan de andere kant: die roede zegt me dat ze nu heel erg twijfelt en die beer zou er wel op kunnen wijzen, als soort van winterslaap waarin haar lichaam zich voorbereid op nieuw leven. Zeis; is het vorige keer mis gegaan bij haar, in de zin van een onderbroken zwangerschap?
Kortom: geen idee! Ik vermoed eigenlijk van niet.

yoga

zeis    beer    roede

de zeis zegt afkappen ermee, plotseling is er iets, maar er klopt iets niet, het voelt aan als angst voor...
de roede doet me denken als een soort van wel willen maar het is er nog niet, volgens mij is deze dame niet zwanger. maar wil ze het wel in haar hoofdje  ;)

Sas-8314

dank voor de duidingen lieve Mikal en Yoga,
ze kloppen volledig, de dame in kwestie heeft ook zojuist op natuurlijke wijze dit bevestigd gekregen :)
@ Mikal, ik kreeg het verzoek om je te laten weten dat er spijtig genoeg idd sprake is geweest van een onderbroken zwangerschap.

fijne dag allemaal  :-*