36 kaartlegging

Gestart door Knoekie, mei 11, 2014, 19:59:52 PM

Knoekie

Thnx Yoga, je bent behoorlijk aan het groeien! idd zeis schip kan duiden op schoon schip maken, zelf nog niet aan gedacht! heer wolken klaver, ik denk dat dit op een ex slaat, die was erg onduidelijk en ben ik nog lang trouw aan gebleven (hond), met de zeis ervoor hopla weg ermee! Ik denk zelf ook dat ik idd zelf een omwenteling aan het beleven ben ;D ;D

Dank je nogmaals voor je duiding ook Maan kind geloof in innerlijke kracht en gevoel (kracht ook met de beer ernaast) vind ik erg mooi!

yoga

ja ik hou ook wel van die kaarten, ik blijf oefenen knoekie,
altijd leuk om zoiets te horen...

:)

janice

de pk uiterst links betekent een frisse nieuwe start , niet meer zo bezig zijn met het verleden
pk linksboven in is helemaal ideaal, er hangt niks boven je hoofd
Intuitie is verstand dat haast heeft

Knoekie

thnx Janice voor de uitleg! goede legging dus ;D ;D ;D Ik weer helemaal blij ;D ;D

En Yoga, idd ik vind de kaartjes ook heel leuk! en oefening baart kunst! ik ben zelf niet zo n hele snelle leerling maar vind het super om te doen! vooral ook als het uitkomt (bij mn dagkaartjes die ik gisteren trok ;D ;D)

waterman

Waarbij ik wil vermelden dat knoekie niet zo bescheiden moet zijn odat ze het erg snel oppikt. En af en toe onduidelijk zijn we allemaal ;D.
En yoga oefening baart kunst en we leren allemaal. Je bent al behoorlijk fduidelijk voor mij hoor.

Net zoals ik af en toe wat minder rationeler moet denken wat best moeilijk is voor een echte waterman. Maar dan helpen jullie duidingen weer een hoop.
Net als van sas en noekey.En wat hulp van de geoefende dames als marianne janice en heleen wordt het helemaal duidelijk.

Knoekie

thnx waterman! en idd we leren allemaal van elkaar ;D ;D